Готується реконструкція морського порту
Іллічівський морський торговий порт (Одеська обл.) реконструюють. За інформацією Міністерства фінансів України, Кабінет Міністрів на найближчому засіданні розгляне питання про підготовку спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку проекту «Розвиток інфраструктури Іллічівського морського торгового порту». За даними Мінфіну, проектом передбачено реконструювати причали порту з метою створення сприятливих умов для підвищення обсягів вантажного обігу шляхом проведення днопоглиблювальних робіт, ремонту споруд, заміни комунікацій. Орієнтовна вартість проекту становить EUR46,1 млн., зокрема кредит ЄБРР — EUR24,5 млн., внесок України — EUR21,6 млн.
В інтересах великого бізнесу
Дві великих бізнес-структури Харкова — концерн «АВЕК і К о » та група компаній «Телесенс» — оголосили про злиття, внаслідок якого буде створено компанію «АВЕК-Телесенс». Сукупний річний обіг майбутньої компанії перевищить 800 млн. грн., кількість співробітників становитиме 10 тис. чоловік. Нова компанія має намір реалізувати низку великих інвестиційних проектів, створювати нові підприємства із залученням іноземного капіталу, підвищувати свою прибутковість за рахунок впровадження сучасних бізнес-технологій. Найбільш відомі підприємства у структурі концерну «АВЕК і Ко » — система торгових центрів, ВАТ «Великобурлуський сироварний завод», ЗАТ «Час». До групи «Телесенс» входить низка компаній, що займаються, зокрема, програмуванням, консалтингом.
Дилер придбав завод будвиробів
Антимонопольний комітет України дав дозвіл Українській гірничо-металургійній компанії (Київ) на придбання пакета акцій київського ЗАТ «Завод будівельних виробів-1», що здійснює виробництво та реалізацію елементів збірних залізобетонних конструкцій, товарного бетону та будівельного розчину. ТОВ «Українська гірничо- металургійна компанія» діє на ринку торгівлі металопрокатом, металопродукцією й метизами. Вона є дилером корпорації «Індустріальний союз Донбасу» (Донецьк). Раніше Українська гірничо-металургійна компанія отримала дозвіл АМК на придбання акцій ВАТ «Трест «Київміськбуд-6» і ВАТ «Експериментально-механічний завод «Металіст». У 2004 році компанія запустила власні виробництва металопластикових вікон і дверей, а також фасадних систем.
Продано Південний ГЗК
Фонд державного майна України за 60 мільйонів гривень продав компанії «Металотехніка» державний пакет акцій ВАТ «Південний гірничо-збагачувальний комбінат» у розмірі 25,78% статутного фонду. Затримка з продажем акцій ПГЗКа, що тривала близько трьох тижнів, була зумовлена розбіжностями в оцінці пакета. Комбінат є одним із основних в Україні виробників залізорудної сировини. Також ФДМ України оголосив спеціальні конкурси з обмеженою участю із продажу контрольних пакетів акцій підприємств, що входили до ДАК «Укррудпром»: 90,57% Докучаєвського флюсодоломітного заводу — зі стартовою ціною 114,08 мільйона гривень, 93,16% «Кривбасвибухпрому» — 73,27 мільйона гривень і 89,92% Новотроїцького рудоуправління — 13,63 мільйона гривень.
Перевезення вантажів новими маршрутами
У Вінниці відкрилося регіональне представництво запорізької компанії «Iн-Тайм» — оператора ринку маршрутних перевезень. Відкриття нового представництва дозволить повніше задовольняти потреби вантажовідправників Вінницького регіону. Компанія збирається й надалі розвивати свою регіональну мережу: скоро планується відкрити регіональне представництво «Iн-Тайм» у Львові. Зараз щоденні маршрутні вантажоперевезення здійснюються між містами Київ, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Донецьк, Одеса, Харків, Сімферополь, Луганськ, Чернівці, Хмельницький, Вінниця. Послуга орієнтована на клієнтів, вантажі яких не займають увесь транспортний засіб. Найбільш популярними товарними категоріями вантажів є оргтехніка, побутова техніка, автозапчастини, косметика, пластик, одяг.
Інвестиції в нові підшипники
Харківський підшипниковий завод (ХарП) у жовтні цього року планує завершити монтаж ліній автоматичного гарячого штампування заготовок кілець для підшипників, закуплених у російського «Тяжпресмашу» (Рязань). Впровадження нової технології здійснюється в рамках інвестиційного проекту модернізації виробництва. Зараз на завод поставлено дві лінії з чотирьох, розпочато їх монтаж. Вартість закупленого обладнання — 4569,6 тис. грн. ($859,9 тис.). Застосування цих ліній дозволить знизити витрати на матеріал і розширити номенклатуру випуску підшипників для автомобілів. Управління лінією здійснюється електронікою на базі контро / лера фірми Siemens. У рамках реалізації інвестпроекту в липні ХарП придбав двокамерну вакуумну піч виробництва фірми Elterma (Польща).