Підготувати Дніпро до прийняття гостей Євро-2012 обіцяють вчасно
До 2012 року буде відновлено роботу пасажирських причалів та пристаней у Києві, Каневі, Черкасах, Кременчуці, Дніпропетровську, Запоріжжі та Херсоні. Контроль за відновленням роботи буде здійснюватись Держслужбою морського та річкового транспорту (Укрморрічфлотом). Як повідомляється в прес-релізі Міністерства інфраструктури України, час проведення Євро-2012 планується ввести знижки на послуги, що надаються у річкових портах, для пасажирських круїзних суден. У рамках підготовки головної водної артерії України до Євро-2012 планується також скасувати одноразові тимчасові дозволи для іноземних суден, що дозволить туристам безперешкодно здійснювати прохід по річці до самої столиці. Як зазначається в повідомленні, разом із цим Укрморрічфлот ініціює та буде сприяти будівництву баз стоянок маломірних суден та яхт, а також продовжить відновлення гідротехнічних споруд з метою підвищення їхніх[ пропускних потужностей. «Після проведення чемпіонату ми продовжимо розвиток інфраструктури на внутрішніх водних шляхах для гарантування безпеки торговельного судноплавства, а також розвитку туристичного бізнесу, водного спорту та відпочинку», — підкреслив голова Укрморрічфлоту Сергій Крижановський. Крім того, для гарантування безпеки судноплавства особлива увага приділятиметься розвитку навігації. Як зазначається в прес-релізі, будуть впроваджені нові засоби зв’язку, супутникової навігації та проведено повну інформатизацію судноплавства по внутрішніх водних шляхах. До робот з підготовки Дніпра залучатимуться фахівці державних підприємств «Укрводшлях», «Адміністрація річкових портів», «Дельта-лоцман», Держгідрографія та Регістр судноплавства, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
«Турбоатом» здійснює пуско-налагоджувальні роботи на російській ГЕС
Із 27 грудня 2010 року фахівці ВАТ «Турбоатом» виконують комплексні пуско-налагоджувальні роботи і гарантійні випробування чотирьох гідротурбін Єгорликської ГЕС-2 (селище Лівоєгорликський Ставропольського краю, Росія), що входить до каскаду Кубанських ГЕС на річці Єгорлик. Як повідомляється в прес-релізі підприємства, пуско-налагоджувальні роботи проводяться в кілька етапів: пуск на осушених машинах з перевіркою алгоритмів роботи всіх приладів і датчиків, а також становища проточної частини, правильності бетонування і установки заставних частин, збірки механізмів. Наступний етап — затоплення проточної частини турбін, при якому устаткування тестується на наявність протікання. Далі агрегати випробовують на холостому ходу і під навантаженням, при цьому контролюються потужність, вібраційні характеристики і тиск під кришкою гідротурбін. На даному етапі всі чотири турбіни пройшли випробування на холостому ходу і під навантаженням. В результаті були підтверджені енергетичні та кавітаційні характеристики устаткування. Всі роботи планується завершити до кінця січня, після чого гідроагрегати здадуть в промислову експлуатацію. Нагадаємо, замовник проекту будівництва — ВАТ «РусГидро». Контракт з ВАТ «Турбоатом» був підписаний в липні 2008 року. За умовами контракту для Єгорликської ГЕС-2 підприємство поставило чотири радіально-осьові турбіни номінальною потужністю 3 МВт з діаметром робочого колеса 1,9 м. Загальна потужність гідроагрегатів Єгорликської ГЕС-2 становитиме 14,2 МВт, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
«Донбасаеро» поповнила флот літаком Airbus-321
Авіакомпанія «Донбасаеро» (Донецьк), що входить до альянсу «Українська авіаційна група», поповнила флот літаком Airbus-321. Як повідомили в прес-службі перевізника, повітряне судно прибуло до Києва 25 грудня 2010 року. За даними компанії, з початку поточного року літак виконує регулярні рейси. «До кінця січня поточного року очікується ще й прибуття літака Airbus 320», — повідомили в «Донбасаеро».
«Богдан» збільшив випуск легкових авто на 40%
Один із найбільших суб’єктів автомобільного ринку України — корпорація «Богдан», — за попередніми даними, 2010 року випустив 20,111 тисячі легкових автомобілів, що на 40% перевищило аналогічний показник 2009 року (14,393 тисячі од.). Як повідомив прес-секретар корпорації Сергій Красуля, у тому числі за минулий рік випущено 921 «пікап» власної розробки «Богдан» 2310, які 2009 року почали випускатися лише в грудні (було випущено 6 од.). За даними прес-секретаря, в грудні минулого року випущено 2,97 тис. легкових автомобілів — в 3,7 разу більше, ніж у відповідному місяці 2009 року, зокрема, 95 автомобілів «Богдан» 2310. «Таким чином, корпорація виконала план з випуску понад 20 тисяч легкових автомобілів, незважаючи на складнощі, що виниклі влітку минулого року у зв’язку з пожежами в центральній частині Росії, з постачанням машинокомплектів», — підсумував прес-секретар.
«Візз Ейр Україна» змінить базовий аеропорт «Бориспіль» на «Жуляни»
Авіакомпанія «Візз Ейр Україна» (Київ) має намір змінити в Україні базовий аеропорт «Бориспіль» на «Жуляни», повідомили в прес-службі перевізника. При цьому в компанії не уточнили дату переходу. Нагадаємо, ТОВ «Авіалінії «Візз Ейр Україна» виконує 10 міжнародних і один внутрішній регулярний рейс. Перевізник експлуатує два літаки Airbus-320. Група Wizz Air почала роботу 2004 року. Компанії, що входять до її складу, виконують польоти до Великої Британії, Франції, Німеччини, Італії, Іспанії, Польщі, Норвегії, Фінляндії, Швеції, Туреччини, Греції й інших країн. Флот групи складається з 34 літаків Airbus-320.