У Донецьку закрили мартенівське виробництво
ПАО «Донецьксталь» — металургійний завод», як і планувалося, 18 квітня вивело з експлуатацію мартенівське виробництво, повідомляється у прес-релізі Донецької облради. «Це остання мартенівська піч, яка залишалася в Донецьку. З її закриттям зменшиться споживаня електроенергії вдесятеро, викиди в атмосферу шкідливих речовин — в шість разів», — зазначається в прес-релізі. За інформацією облради, закриття мартенівського і перехід до електросталеплавильного виробництва дасть змогу поліпшити економічні показники роботи підприємства завдяки зниженню собівартості за рахунок скорочення споживання природного газу і витрат на поточні та капітальні ремонти обладнання. «Рішення щодо закриття мартену ухвалювалося під час конструктивного діалогу між громадськістю, органами влади і керівництвом підприємства. Рішення приймалося виважено, з урахуванням усіх чинників, зважаючи на думку кожної із сторін», — наведено у прес-релізі слова голови Донецької облради Андрія Федорука.
Мінінфраструктури пропонує підвищити збори за авіабезпеку в аеропорту «Бориспіль»
Міністерство інфраструктури України пропонує збільшити суми зборів, що стягуються за гарантування авіаційної безпеки для пасажирських рейсів державним підприємством «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (Київ). Згідно з підготовленим міністерством проектом наказу «Про внесення змін до наказу Мінтрансзв’язку від 26 березня 2008 року № 337», оприлюдненому на його веб-сайті, пропонується збільшити ставку збору з 4 дол. до 6 дол. за кожного відправленого пасажира в міжнародному сполученні, а також з 1,5 дол. до 3 дол. — у внутрішньому. На думку розробників документа, це дасть змогу збільшити доходи аеропорту «Бориспіль» на 67 мільйонів гривень на рік. Необхідність таких нововведень автори проекту наказу пов’язують із значними витратами на доведення інфраструктури, якості обслуговування та рівня авіаційної безпеки до європейських стандартів.
Агрохолдинг планує до кінця року розпочати виробництво паливних пелет із соломи
Агрохолдинг «Індустріальна молочна компанія» (ІМК) має намір до кінця цього року запустити пілотний проект з виробництва паливних пелет, повідомив генеральний директор компанії Євген Осипов. «Ми сьогодні розглядаємо різні варіанти «зеленої» енергетики і більш глибокої переробки нашої продукції. (...) Цього року ми робитимемо пілотний проект. Це переробка відходів агровиробництва, тобто переробка соломи (...), зокрема і на паливні пелети», — сказав він. За словами гендиректора, холдинг має намір реалізовувати отриману продукцію на внутрішньому і зовнішньому ринках. «Проект досить масштабний. Якщо його буде реалізовано, він дасть нам змогу збільшити ефективність використання гектара землі приблизно на 25%», — додав Осипов. На питання про те, на яких потужностях компанія має намір розпочати виробництво пелет, гендиректор компанії відповів: «Частково у нас є потужності, частково ми їх доукомплектовуватимемо». Осипов не повідомив інших подробиць проекту.
Україна активізує переговори про кредитування модернізації ГТС
Україна має намір активізувати переговори з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) про кредитування модернізації газотранспортної системи (ГТС) країни, повідомив заступник Міністерства енергетики і вугільної промисловості Володимир Макуха. За його словами, ухвалений у квітні Верховною Радою закон про реформування нафтогазового комплексу України стане поштовхом для досягнення домовленостей щодо надання коштів і визначення термінів кредитування Європою реконструкції української ГТС. «Ухвалення закону слугуватиме стимулом, ми спілкуватимемося», — сказав заступник міністра. Макуха уточнив, що на квітень цього року заплановано поїздку української делегації на чолі з першим віце-прем’єром Валерієм Хорошковським до Брюсселя. «Я гадаю, що ми повинні вирішити це питання. Ми перший, важкий, крок зробили (ухваливши закон. — Ред.)», — підсумував заступник міністра.