Поїздів з електронним квитком стане більше
Державна адміністрація залізничного транспорту «Укрзалізниця» припускає, що збільшить до 2011 року кількість поїздів з можливістю посадки у вагон з електронним квитком без попереднього його обміну в залізничній касі. Про це журналістам повідомила начальниця Управління інформаційних технологій Головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Ніна Кострубицька. Зараз сісти з електронним квитком можна лише в п’ять вагонів поїзда №165/166 «Дніпропетровськ — Київ», для цього в провідників є спеціальні пристрої, які зчитують штрих-код, зазначений на квитку. «Через місяць, можливо, ще буде кілька поїздів», — зазначила Кострубицька на презентації послуги. «Укрзалізниця» планує насамперед впроваджувати цю послугу на швидкісних поїздах. Нагадаємо, можливість сідати в поїзд із електронним квитком введено в експериментальному режимі наприкінці вересня. За цей час такою послугою скористалися 130 пасажирів. Для оплати квитка в інтернеті можна використати картки Національної системи масових електронних платежів (НСМЕП), Visa або MasterCard. Проте за одержання електронного квитка стягується плата понад вартість проїзду в поїзді: 20 гривень — при бронюванні місця й оформленні квитка в залізничній касі, 25 гривень — у разі оформлення повноцінного електронного квитка, який можна використати при посадці в поїзд. Зі слів Кострубицької, ці гроші йдуть не «Укрзалізниці», а Експрес-банку (одним із акціонерів якого є «Укрзалізниця»), що й обслуговує ці операції. Оформлення електронного квитка можливе від 45 діб до дати поїзда й до 1,5 години до відправлення поїзда.
Газопостачання «Київенерго» відновлено
Дочірнє підприємство Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» — «Газ України» — 13 листопада відновило в повному обсязі газопостачання об’єктів компанії «Київенерго». Про це сказано в повідомленні «Київенерго». Енергокомпанія зазначає, що у зв’язку з цим «Київенерго» відновило необхідне виробництво електричної і теплової енергії, а температура теплоносія відповідає температурному графіку теплової мережі. Нагадаємо, раніше Київська міська державна адміністрація вимагала від «Київенерго» забезпечити відповідність температурного режиму гарячої води в будинках встановленим нормам. 2 листопада Управління магістральних газопроводів «Київтрансгаз» почало поступово знижувати тиск газу для ТЕЦ-6 і ТЕЦ-5 через борги «Київенерго» за спожитий для виробництва теплової енергії газ розміром близько 743 мільйони гривень.
Китайці мають намір інвестувати в марганцеве родовище у Запорізькій області
Торговельно-промислова корпорація (ТПК) «Хунсин» (Китай) має намір вкласти 500 мільйонів дол. власних і залучених коштів у реалізацію проекту для розробки Великотокмацького родовища марганцевих руд (смт Стєпногорськ Василівського р-ну Запорізької обл.). Як повідомляється у доповіді голови Чанянської ТПК «Хунсин» Лі Силянь на IV Міжнародному інвестиційному форумі в Запоріжжі, в даний час Україна відчуває дефіцит електролітичного металевого марганцю й імпортує його в об’ємі 30 тисяч тонн на рік із Китаю. «Попит на цей продукт є також і в сусідніх із Україною країнах, і в майбутньому він може зрости до 200 тис. тонн на рік», — відзначив Силянь. Враховуючи наявність в Україні родовища марганцевих руд, передбачається реалізувати в країні проект із виробництва електролітичного металевого марганцю. Силянь відзначив, що китайська корпорація володіє передовими технологіями з виробництва електролітичного марганцю, що з врахуванням хороших ринкових перспектив є запорукою успішної реалізації проекту. У свою чергу, керівник проекту в Україні уточнив, що проект реалізовуватиметься ТПК «Хунсин» через будівельну компанію «Будівельник-2007». Термін реалізації проекту — 10 років, у п’ять етапів. На першому з них, який передбачає інвестиції в об’ємі 80 мільйонів дол., буде реалізований проект із видобутку одного мільйона тонн марганцевої руди та випуск 20 тисяч тонн електролітичного металевого марганцю. Передбачається створити 2400 робочих місць в Стєпногорську.
Російські тепловози їздитимуть на українських генераторах
Державне підприємство «Електроважмаш» (Харків), один із найбільших у світі виробників турбогенераторів і тягових електродвигунів, до кінця 2010 року поставить 10 тягових генераторів для Ярославського електровозоремонтного заводу (Росія). Як повідомила прес-служба «Електроважмашу», в рамках замовлення, сума якого не розголошується, український завод уже виготовив і поставив до Ярославля два генератори. Ще по чотири генератори будуть відвантажені в листопаді та грудні. «Таким чином, до кінця року поставленими «Електроважмашем» генераторами обладнають п’ять дводизельних тепловозів, які вперше створюються на Російській залізниці в рамках програми модернізації тягового рухомого складу», — наголошується в прес-релізі. Мета розробки — створення машини, що буде відповідати перспективним екологічним вимогам, нормам витрати палива та комфортним умовам роботи машиніста.
У Київській області побудували свинокомплекс потужністю 30 тисяч голів на рік
Українсько-британське спільне підприємство «Нива Переяславщини» (Київська область) побудувало свинокомплекс потужністю 30 тисяч голів на рік у селі Нова Оржиця (Згурівський район, Київська область). Про це журналістам сказав директор підприємства Олександр Мостіпан. Інвестиції в будівництво комплексу становили 80 мільйонів гривень. Свинокомплекс розрахований на виробництво 30 тисяч голів свиней на рік, потужність з одноразового утримання становить до 15 тисяч голів. На підприємстві налагоджено замкнутий цикл виробництва — від спарювання тварин до досягнення товарної кондиції для вибою. На свинокомплексі утримується 1 250 свиноматок, 14,5 тисячі свиней порід ландрас і йоркшир. Мостіпан також зазначив, що компанія розглядає можливість будівництва подібних комплексів у Бородянському районі Київської області.