На міжнародній виставці в Лондоні Україна представляє свій еко- та фантуризм
Учора в Лондоні стартувала ХХХІ Міжнародна туристична виставка World Travel Market 2010 (WTM), яка триватиме до 11 листопада. Щорічно у виставці беруть учать майже 50 тисяч представників, із яких 15,5 тис. — професійні гравці туристичної індустрії. Близько 5600 експонатів, що представляють 187 країн світу та 2,5 тис. акредитованих журналістів, — чудова нагода продемонструвати потенціал вітчизняної індустрії гостинності. Тож Україна, як повідомив «Дню» заступник голови Державної служби туризму й курортів України Сергій Сьомкін, цього року демонструватиме світовій спільноті потенціал зеленого сільського відпочинку та фантуризм до Євро-2012. Представлятимуть Україну на виставці представники Кабінету Міністрів України, Міністерства культури й туризму України та АРК Крим, Київської міської державної адміністрації, інших центральних і місцевих органів виконавчої влади, а також керівники провідних українських туристичних підприємств і готельних господарств. Очолює українську «команду» міністр культури й туризму України Михайло Кулиняк. Мета участі України в WTM, як зазначається в прес-релізі Мінкультури, — ефективне просування українського туристичного продукту на міжнародному ринку, поглиблення українсько-британських зв’язків та підвищення економічної ефективності національної індустрії «гостинності». Що, в свою чергу, сприятиме зміцненню авторитету України як туристичної держави. Адже позитивне сприйняття України іноземними державами, міжнародними організаціями, зокрема, інвесторами, є необхідним фактором успішної конкурентної боротьби на міжнародному ринку туристичних пропозицій, зауважують в прес-службі Міністерства культури й туризму. Національна експозиція України площею 127 м2 буде представлена під єдиним українським брендом, зауважили «Дню» в Мінкультури. Варто зауважити, що це вже тринадцята WTM, в якій Україна демонструє свій туристичний потенціал. Перша участь відбулась 1997 року. Досвід попередніх років, наголошується в прес-релізі профільного міністерства, показав: участь у WTM має велике значення не лише для популяризації природного та історико-культурного потенціалу України, але й для збільшення прибутку, що надходить від туристичної галузі, повідомляє Алла ДУБРОВИК, «День».
Будівництво заводу ядерного палива може стартувати вже 2011 року
Російський виробник ядерного палива ВАТ «ТВЕЛ» веде перемовини з російськими банками з метою забезпечення фінансування заводу з виробництва ядерного палива в Україні. Про це повідомив віце-президент з міжнародної діяльності й комерції ВАТ «ТВЕЛ» Василь Константинов у ході зустрічі з українськими журналістами в Москві. «Ми готові знайти банк або іншу фінансову організацію (для фінансування проекту по будівництва заводу ядерного палива. — Ред.) і такі переговори ведемо», — сказав віце-президент ВАТ «ТВЕЛ». При цьому він пояснив, що джерела фінансування можуть бути різними: як зарубіжні, так і російські фінансові інститути. При цьому він додав, що російська сторона готова забезпечити до 60% вартості заводу, тоді як «40% Україна повинна знайти самостійно». Константинов також повідомив, що техніко-економічне обгрунтування (ТЕО) має бути готове орієнтовно до середини 2011 року, після чого це ТЕО має бути затверджене російською й українською сторонами й іще два-три місяці піде на здобуття необхідних ліцензій і підготовки документації відповідно до українського законодавства. «Будівництво заводу буде виконано через три роки після вибору майданчика й затвердження ТЕО», — пояснив віце-президент російської компанії, додавши, що юридично СП буде створене й почне свою діяльність у кінці 2011 року, після того, як буде закінчено необхідні формальності по створенню СП. Константинов також повідомив, що зараз практично завершено підготовку укрупненого плану співробітництва в питанні будівництва заводу. Вартість споруди на території України підприємства з виробництва ядерного палива для реакторів становитиме понад 300 мільйонів доларів.
Вітчизняні заводи феросплавів погодилися на добровільне самообмеження цін на експорт у США
Запорізький, Нікопольський і Стахановський заводи феросплавів у листопаді почнуть процес узгодження з американськими споживачами обсягу й вартості постачань феросилікомарганцю, повідомила об’єднуюча ці підприємства Українська асоціація виробників феросплавів та іншої електрометалургійної продукції (УкрФА). «Міністерство торгівлі США погодилося на нашу пропозицію про добровільне самообмеження цін на феросилікомарганець, замість запровадження антидемпінгового митного збору в 163% на імпорт української продукції», — цитує у прес-релізі УкрФА її виконавчий директор Сергій Кудрявцев. За його словами, досягнуто також домовленості про повернення до питання про перегляд дії антидемпінгового мита у вересні наступного року. «Таким чином, добровільне цінове самообмеження є тимчасовим заходом», — пояснив він.
АМКУ зобов’язав знизити ціни на молочні продукти
Антимонопольний комітет України (АМКУ) зобов’язав 11 найбільших гравців ринку молочної продукції забезпечити в листопаді цього року поетапне зниження відпускних для опту цін на молоко, сметану, вершкове масло та твердий сир. Як повідомляється в прес-релізі АМКУ в п’ятницю, про результати розгляду вимог підприємства повинні повідомити в 10-денний термін. Знизити вартість продукції комітет зажадав від компанії «Мілкіленд-Україна», ТОВ «Керуюча Компанія «Тера Фуд», ВАТ «Молочний Альянс», ТОВ «Юнімілк», ТОВ «Данон», ВАТ «Вімм-Білль-Данн Україна», корпорації «Клуб Сиру», ЗАТ «Галичина», ВАТ «Шосткинський міськмолкомбінат», ТОВ «ВО «Моліс» і ЗАТ «Лакталіс-Миколаїв». «Комітет пред’являє жорсткі вимоги до великих виробників молочної продукції та чекає беззастережного й оперативного їх виконання. Наступним нашим кроком буде надання рекомендацій роздрібним мережам зі зменшення кінцевих цін на ті продукти, на які буде знижено відпускні для оптового продажу ціни», — зазначив в.о. голови АМКУ Юрій Кравченко. У повідомленні наголошується, що ці підприємства також повинні сприяти укладенню прямих контрактів для реалізації молочної продукції з торговельними мережами, утримуватися від економічно необгрунтованого підвищення цін на соціально значимі молочні продукти.