Залізничне сполучення Київ — аеропорт «Бориспіль» завершать до кінця 2012 року
Колегія Державного агентства з управління національними проектами («Укрнацпроект») сподівається завершити реалізацію залізничного сполучення, що передбачає розвиток між Києвом та аеропортом «Бориспіль» національного проекту «Повітряний експрес» до кінця 2012 року. За словами керівника робочої групи проекту Олега Малича, затвердження проекту очікується в грудні 2010 року. «Запланований термін будівництва — 28 місяців, але ми прагнутимемо закінчити його до кінця 2012 року», — зауважив Малич. Проект розділений на дві частини і, згідно з техніко-економічним обѓрунтуванням (ТЕО), орієнтовна вартість реалізації першого з них, що передбачає будівництво залізничного сполучення від аеропорту «Бориспіль» до існуючого полотна, орієнтовано складає 4,6 мільярда гривень, другого — 2,6 мільярда гривень. «Уже почали проектування і приїжджають китайські фахівці», — додав він. При цьому він не уточнив, що передбачене в другій частині проекту. Загальна протяжність залізничного маршруту Київ-Пасажирський — Видубичі — Дарниця — аеропорт «Бориспіль» складе 37 км. «Фактично це потяг, що їде існуючою залізницею, і не вистачає лише ділянки, що йде в бік аеропорту, близько 7 км», — зауважив він.
В Iвано-Франківську почалося виробництво пральних машин світового бренду
Компанія Electrolux (Швеція) почала в Івано-Франківську виробництво семи моделей пральних машин під торговельною маркою Zanussi, що належить компанії Electrolux. Як повідомляється в прес-релізі компанії, продуктова лінія включатиме пральні машини фронтального завантаження. Пральні машини поставлятимуться на ринок Росії та в сусідні країни.
До Євро-2012 планують придбати 10 корейських швидкісних потягів
Держадміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») може на початку грудня 2010 року підписати контракт на постачання десяти швидкісних потягів для перевезення гостей чемпіонату Європи з футболу 2012 року, повідомляє Інтерфакс-Україна із посиланням на прес-службу віце-прем’єра Бориса Колеснікова. «Очікується, що на початку грудня контракт між «Укрзалізницею» та Hyundai Corporation буде підписаний», — зауважили в прес-службі. Зокрема, йдеться про постачання до України шести швидкісних потягів до 2012 року і ще чотирьох — уже 2012 року. «Поки що уточнюються всі фінансові деталі. Зокрема, йдеться про те, аби корейська сторона, що надає кредит для покупки, поліпшила свої умови», — повідомили в прес-службі. У першу чергу в ході переговорів обговорювалася можливість постачання шести потягів, що можуть розвивати швидкість до 160 км/год, для поліпшення транспортного сполучення між містами, що приймають Євро-2012: Львів — Київ, Київ — Донецьк — Харків. Їхнє використання зможе на 30% скоротити час проїзду між містами. Крім того, обговорювалася можливість створення спільного підприємства зі складання в Україні таких потягів. Використання цих потягів дозволить забезпечити перевезення близько шести мільйонів пасажирів на рік
Найбільший у Європі завод із виробництва піноскла відкриється в Сумській області
ЗАТ «Українська енергозберігаюча сервісна компанія» (УКРЕСКО) відкрило завод із виробництва піноскла потужністю 55 тисяч кубометрів продукції на рік на базі підприємства ТОВ «НВП Технологія» в місті Шостка Сумської області. Як повідомляється на офіційному веб-сайті Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів (НАЕР), проект будівництва заводу, найбільшого в Європі, УКРЕСКО реалізувала за сприянням НАЕР із залученням коштів Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). «Загальний бюджет проекту склав близько дев’яти мільйонів доларів. Частка кредиту ЄБРР у загальних витратах — близько 50%», — уточнюється в повідомленні. Очікуваний термін окупності проекту — п’ять років. Крім того, як повідомляється на офіційному веб-сайті Сумської облдержадміністрації із посиланням на виконавчого директора «НВП Технологія» Костянтина Шилова, на цьому заводі, окрім піноскла, налагоджене виробництво широкого спектру фарб, лакофарбних матеріалів і смоли для ливарного виробництва.
Запрацював комбінат із виробництва ільменітового концентрату для потреб титанової промисловості
Group DF запустила Межиріченський гірничо-збагачувальний комбінат з виробництва ільменітового концентрату для потреб титанової промисловості України. Новий гірничо-збагачувальний комбінат, який розташований у смт Іршанську Житомирської області, вироблятиме до 200 тисяч тонн ільменітового концентрату на рік. «Введення в дію нової гірничо-збагачувальної фабрики надасть можливість вирішити проблему дефіциту ільменітового концентрату, який пов’язаний зі зростанням його споживання основними українськими виробниками диоксиду титану», — сказав засновник і голова ради директорів Group DF Дмитро Фірташ. Основними споживачами продукції Межиріченського ГЗК будуть ЗАТ «Кримський ТИТАН» та ВАТ «Сумихімпром». Завдяки запуску Межиріченського ГЗК можуть зміцнитися позиції України, адже вона входить до десятки найбільших країн-виробників титановмістних руд і диоксиду титану. Сума вкладених у проект інвестицій перевищила 140 мільйонів гривень. Планувалося, що експлуатація Межиріченського ГЗК розпочнеться 2008 року. Однак фабрика не розпочала роботи й була законсервована через розбіжності з Кабінетом Міністрів України на етапі погодження розташування земельних ділянок для будівництва ліній електропередач. На розробку нових проектів землевідведення було витрачено майже два роки, повідомляє Наталія БІЛОУСОВА, «День».