У порту Скадовська відновлюють будівництво поромного причалу
Скадовський морський порт має намір завершити будівництво 1-ї черги причалу для швартовки додаткового порому із перевезення автомобілів типу TIR по лініях «Зонгулдак — Скадовськ» та «Скадовськ — Стамбул» у червні 2011 року. Як повідомляє прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України, завершення будівництва дозволить порту приймати судна типу «Дипломат», що, в свою чергу, дасть змогу збільшити вантажопотік порту вдвічі — до приблизно 30 тисяч фур на рік. На сьогодні, за даними прес-релізу, готовність об’єкту становить 30%. Для завершення будівництва 1-ї черги необхідно близько 10 мільйонів гривень, які планується залучити за рахунок власних коштів порту та цільового бюджетного фінансування. «Використання власних коштів порту для будівництва дозволить максимально збільшити очікувані від роботи комплексу дивіденди та добудувати комплекс вже за рахунок прибутків, отриманих від запуску цього причалу», — цитується в прес-релізі виконуючий обов’язки начальника порту Андрій Пелюховський. Загальна вартість будівництва нового поромного комплексу, який включає в себе причал та інфраструктуру, становить близько 60 мільйонів гривень. Запрацювати на повну силу комплекс має вже до 2012 року. Нагадаємо, Скадовський порт розпочав будівництво причалу №1 влітку 2008 року, однак уже восени того ж року проект був заморожений у зв’язку з економічною кризою, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
«КАМАЗ» наступного року планує зайняти 30 — 50% українського ринку
Найбільша автомобільна компанія Росії — ВАТ «КАМАЗ» — планує 2011 року зайняти на українському ринку важких вантажівок не менш як 30%, при цьому оптимістичний план передбачає збільшення цієї частки до 45 — 50%. «Наш бізнес-план наступного року — 800 автомобілів при прогнозованому об’ємі ринку 2,9 тисячі одиниць, але я вважаю, що можливий і оптимістичніший результат — 1,3 — 1,4 тисячі, тобто майже 50% ринку», — повідомив директор із маркетингу та реклами ВАТ «КАМАЗ» Ашот Арутюнян журналістам у вівторок. Він зауважив, що нинішнього року «КАМАЗ» розраховує продати не менше 600 автомобілів, а об’єм ринку, за його оцінками, складе 2,2 тисячі одиниць. «У першому півріччі після кризи дилерська мережа «КАМАЗу» в Україні не відновилася, а продажі були просто смішними — частка складала близько 15%. Проте наприкінці квітня відбулася нарада в Україні за участю керівництва компанії та дилерів, на якій домовилися про спільну політику на ринку, стартували з рекламною кампанією, і в червні — серпні частка «КАМАЗу» виросла до 50% і більше, чого ніколи не було», — повідомив Арутюнян. За його словами, нині в Україні продається близько 20 машин на тиждень, і «якби так було весь рік, ми могли б вийти на продажі однієї тисячі автомобілів на рік». Як вважає Арутюнян, така ситуація вселяє впевненість у тому, що за системної злагодженої роботи «КАМАЗ» може утримувати в Україні у своєму сегменті частку в 45 — 50%. Оцінюючи перспективи ємкості українського ринку, Арутюнян повідомив, що 2008 року він склав близько 15 тисяч одиниць, а 2009 року скоротився до 2,4 тисячі, й цього року очікується падіння до 2,2 тисячі.
Краматорськ ставить на вітер
Одне з найбільших підприємств «міста машинобудівників» — завод «Енергомашспецсталь» невдовзі налагодить випуск вітрових електротурбін потужністю 2,5 мегавати. Сучасні агрегати для отримання екологічно чистої енергії продукуватимуться тут у кооперації із німецької фірмою Fuhrlahder, з якою укладено відповідний контракт. На спільній прес-конференції у Краматорську генеральний директор «Енергомашспецсталі» Максим Єфремов та його закордонний колега Іоахим Фурлендер розповіли про деталі проекту: буде створено 800 нових робочих місць, персонал пройде відповідне навчання на аналогічних підприємствах у Німеччині, а щодо майбутніх зисків, то з урахуванням пільгового «зеленого» тарифу на електроенергію, нещодавно законодавчо закріпленого в Україні, кожна кіловат-година, вироблена «з вітру», принесе майбутньому власникові станції не менше як 11,7 євроцента. «Проте справа не лише в грошах, — наголосив Фурлендер. — У вас поки що ставка робиться на вугілля, а це пил, бруд, викиди в атмосферу. Є сенс розвивати вітрову енергетику». Варто додати, що донецька фірма «Вінд пауер» уже розпочала будівництво на півдні регіону, в Приазов’ї, двох «енергопарків», де встановлять сотні вітрових турбін. Передбачена сума інвестицій — 1 мільярд євро, повідомляє Сергій КОРОБЧУК, Донецьк.
У Львівській області будують дилерський центр автомобілів Sсania
Великий світовий виробник важких вантажівок і автобусів — шведська компанія Sсania — планує в першому кварталі 2011 року відкрити власний дилерський центр із продажу і обслуговування автомобілів та автобусів цієї марки у Львівській області (с. Рясна-Руська Яворівського району), що стане третім власним центром після Дніпропетровська та Києва. Як повідомив журналістам у вівторок генеральний директор «Сканія Україна» Озкан Барморо, нині «повним ходом» ведеться будівництво цього центру, що буде розрахований на шість постів і займе площу 1,6 га. «Рішення про будівництво ще одного власного дилерського центру саме у Львівській області, неподалік від Кільцевої дороги, продиктоване тим, що тут проходить основний вантажопотік із Польщі та інших західних країн, і з урахуванням будівництва доріг можна передбачити збільшення цього вантажопотоку», — зауважив він. Барморо уточнив, що в будівництво центру компанія планує інвестувати близько 3 — 4 мільйонів євро. Крім того, він повідомив, що рішення про будівництво саме зараз прийняте ще і з урахуванням істотного зниження вартості землі та будівництва в Україні.
Новообраний голова правління «Київміськбуду» заявив про втрату печатки
Михайло Голиця, обраний на позачергових зборах акціонерів АТ «Холдингова компанія «Київміськбуд» (Київ) 5 жовтня головою правління, заявив про втрату печатки підприємства. Відповідне оголошення опубліковано в київській муніципальній газеті «Хрещатик» у середу. «Загублену печатку АТ «ХК «Київміськбуд»» (код 23527052, місце розташування: м. Київ, вул. Суворова, 4/6) вважати недійсною», — говориться в оголошенні. Нагадаємо, що акціонери АТ «ХК «Київміськбуд»» 5 жовтня 2010 року провели водночас двоє позачергових зборів. Ініціатор одних із них — Київрада, других — керівництво холдингу. На обох зборах виносилися питання обрання складу правління, наглядової ради, ревізійної комісії та призначення реєстратора. Сайт підприємства в середу не працював.