Чорноморський суднобудівний завод побудує новий контейнеровоз для голландців
Одна з найбільших суднобудівельних верфей України — ДАХК «Чорноморський суднобудівний завод» (ЧСЗ, Миколаїв) — уклав контракт на будівництво другого корпусу контейнеровоза для перевезення сухих вантажів і контейнерів для голландської компанії Damen Shipyards Bergum. Як повідомляється у прес-релізі компанії, вартість замовлення становить 2,29 мільйона євро. Маса корпусу контейнеровоза — 1000 тонн, проектна швидкість — 12,3 вузла, максимальне навантаження — 193 контейнери зразка TEU. Довжина судна — 88,6 м, ширина — 12,5 м, висота борту — 7 м, дедвейт — 3,8 тонни, осідання — 5,4 м. Згідно з умовами контракту, ДАХК «ЧСЗ» проведе монтаж корпусних конструкцій, загальносуднових систем, фарбування, ізоляцію та обшивку приміщень. Передачу судна замовникові призначено на червень 2011 року. Перше судно серії було спущене на воду в березні 2010 року. Як повідомила прес-служба, нині сторони обговорюють можливість укладення до кінця року контракту на будівництво ще двох суден цієї серії. За словами представника Damen Shipyards Bergum Ремко Боума, голландську сторону «повністю влаштовує якість робіт, яку може запропонувати ЧСЗ». «Колись у нас були скрутні часи, але я впевнений, що вони минули. Я думаю, що успішне виконання цього замовлення обов’язково приведе нас до нових вигідних контрактів», — цитує Боума прес-служба ЧСЗ. У свою чергу генеральний директор ЧСЗ Валерій Калашников висловив впевненість у продуктивності співпраці з голландським партнером. «Тенденції ринку сьогодні такі, що існує потреба в суднах цього типу. Будівництво другого судна вестиметься значно швидше, оскільки фахівці підприємства уже знають особливості цієї роботи. Ми впевнені, що це буде продуктивний контракт», — сказав він.
Американський хімічний гігант має намір інвестувати у Запорізький титаномагнієвий комбінат
Одна з найбільших у світі хімічних компаній DuPont (США) має намір налагодити співпрацю і здійснити інвестиції в державне підприємство «Запорізький титаномагнієвий комбінат» (ЗТМК), яке входить у сферу управління Міністерства промислової політики України. У вівторок міністерство повідомило в прес-релізі, що питання про можливі інвестиції у виробництво губчастого титану на ЗТМК обговорювалося під час зустрічі заступника міністра Віталія Кравченка з директором департаменту мінералів DuPont Норманом Шураком і представниками австрійської компанії Stork International GMBH. Як зазначає прес-служба, DuPont має значний досвід співпраці з Вольногорським гірничо-металургійним комбінатом (ВГМК). Також вона готова розвивати й інші родовища титаномісткої сировини. Зокрема, компанія заявила про намір придбати цього року в Україні 100 тисяч тонн рудної сировини. За даними прес-служби, представники DuPont, які нещодавно відвідали ЗТМК, високо оцінили його виробничі потужності. Нині американська компанія має намір на взаємовигідних умовах розпочати співпрацю з підприємством. Як зазначили сторони, для успішної співпраці необхідно брати до уваги собівартість готової продукції, витрати на енергоресурси та низку інших важливих аспектів. «Ми повинні визначити економічну доцільність загального проекту і накреслити чіткий механізм роботи із залученням Мінприроди і Мінекономіки», — резюмував заступник міністра.
Канадська Secova Metals може купити Сергіївське родовище золота
Secova Metals Corp. (раніше — Nova Uranium Corp., Канада) підписала меморандум про взаєморозуміння щодо купівлі 90% золоторудного родовища Сергіївське у Дніпропетровській області з його приватними власниками із 60-денним періодом на всебічне дослідження діяльності компанії, її фінансового стану і положення на ринку. Як повідомляється у прес-релізі компанії, документ передбачає отримання Secova 65-відсоткової частки в обмін на інвестування 5 мільйонів дол. протягом п’яти років у пошуково-розвідувальні роботи і покупку ще 25% за 10 мільйонів дол. з відповідною оплатою на умовах розстрочки. Згідно з повідомленням, Secova безпосередньо керуватиме всією діяльністю щодо розробки родовища. За канадською компанією також залишається першочергове право на викуп залишку — 10%. У документі йдеться, що інвестиції в розвідувальні роботи за перший рік оцінюються в 1,5 мільйона дол. Відповідно до підписаної угоди, будь-які зобов’язання стосовно роялті або поділу чистого прибутку відсутні. Родовище Сергіївське розташоване за 40 км на південний захід від Дніпропетровська й активно досліджувалося українськими держструктурами з 1992-го до 1996 року, доки не було припинено фінансування. Згідно з проведеними 2000 року оцінками, запаси родовища становлять від 356 тисяч унцій (11,1 тонни) до 557 тисяч унцій (17,3 тонни), а вміст золота коливається в окремих структурах від 2 до 6,1 г/тонну.
КрАЗЗ має намір почати збирання джипів SsangYong Korando
Кременчуцький автозбиральний завод (КрАЗЗ, Полтавська область), що входить до групи компаній «АІС», планує почати збирання перших джипів SsangYong Korando в IV кварталі. Про це журналістам повідомив директор підприємства Микола Черниш. Із його слів, у жовтні — грудні завод планує почати випуск нової моделі повнопривідного корейського джипу. «Зараз про це ведуться переговори. В IV кварталі виробити збираємося. Це джип. Більше поки що не буду оголошувати подробиць», — сказав Черниш. Нагадаємо, 5 липня КрАЗЗ відновив свою роботу, яку планово припиняв із червня.