Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

24 червня, 2010 - 00:00

«Азовмаш» відправив три аеродромні паливозаправники до В'єтнаму

Лідер важкого машинобудування України — група компаній «Азовмаш» (Маріуполь Донецької обл.) — завершила виготовлення трьох аеродромних паливозаправників ємкістю цистерни 22 кубометри (АТЗ-22) для В'єтнаму. Як повідомили в прес-центрі компанії, при виробництві паливозаправників використано тягачі КРАЗ і російська апаратура. «Сьогодні паливозаправники своїм ходом відбули до порту Іллічівськ для вантаження на судно», — уточнили в прес-службі.

Банк «Надра» завершив реструктуризацію єврооблігацій на $175 мільйонів

Проблемний банк «Надра» (Київ) 22 червня завершив процес реструктуризації єврооблігацій на суму $175 мільйонів із погашенням 2010 року, повідомила прес-служба банку. «Умови реструктуризації єврооблігацій, разом із іншими змінами, внесеними позачерговою резолюцією, прийнятою держателями єврооблігацій, передбачають: списання близько 57% боргу; погашення решти суми боргу протягом семи років із амортизацією з кінця третього року; зниження відсоткової ставки з 9,25% річних до 8% річних», — вказується в повідомленні. За даними банку, позачергова резолюція щодо реструктуризації єврооблігацій була успішно прийнята на зустрічі держателів єврооблігацій, яка відбулася 16 червня 2010 року. Національний банк України (НБУ) схвалив і зареєстрував зміни до відповідної кредитної документації 18 червня. Крім того, банк «Надра» виплатив 10,286% сум позики як премію держателям єврооблігацій, які погодилися на запропоновані умови реструктуризації. «Це ознаменувало успішне завершення процесу реструктуризації єврооблігацій і стало важливим кроком у процесі реструктуризації зовнішньої заборгованості банку «Надра», яка триває», — резюмується в повідомленні. Як повідомили в прес-службі банку з посиланням на тимчасового адміністратора Валентину Жуковську, банк реструктурував 90% зовнішніх боргів. Днями банк подав відповідний пакет документів до Кабінету Міністрів. За інформацією прес-служби банку, наступного тижня відбудеться засідання експертно-аналітичної ради з питань участі держави в капіталізації банків, яка розгляне питання про докапіталізацію банку.

«Запоріжсталь» не цікава південним корейцям

Одна з найбільших в Азії сталеливарних компаній Posco (Південна Корея) припинила переговори про можливість покупки ВАТ «Запорізький металургійний комбінат «Запоріжсталь». Відповідне офіційне оголошення корейська компанія розмістила в середу. Нагадаємо, основні акціонери «Запоріжсталі» мали намір спільно знайти покупця на 96,7% акцій підприємства, зокрема, зважаючи на складнощі в забезпеченні його рентабельної роботи через зростаючі ціни на залізорудну сировину і проблеми зі збутом продукції. Свої пакети мали намір продати Едуард Шифрін, Алекс Шнайдер, Ігор Дворецький, Артур Абдінов та Віталій Сацький.

Новий контейнерний термінал в Одеському порту збудують за три роки

За три роки Одеський морський торговельний порт приєднає до існуючого карантинного молу контейнерний термінал площею 19,3 га. Як повідомляє прес-служба Міністерства транспорту та зв'язку України, завдяки новому терміналу стане можливим проводити навантажувально-перевантажувальні роботи з приймання, тимчасового зберігання та відвантаження контейнерів на відкритих складських майданчиках місткістю одноразового зберігання до 16 тисяч TEU (1 TEU — еквівалент двадцятифутового контейнера). Сьогодні вже ведуться днопоглиблювальні роботи та облаштування котловану під причали — «заміна ѓрунтів». Відтак буде збудовано причали загальною протяжністю 650 м. Нагадаємо, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України № 1293-р від 07.10.2009 урядом погоджено укладання додаткової угоди до генеральної інвестиційної угоди, укладеної між ДП «Одеський морський торговельний порт» та дочірнім підприємством «ГПК Україна» компанії «ГПК Гамбург порт консалтінг ГмбХ», про реконструкцію контейнерного термінала. На комплексі передбачається будівництво двох причалів. Першу палю в основу майбутнього причалу було закладено 10 квітня 2010 року, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

На будівництво Дарницького мосту виділили 100 мільйонів гривень

100 мільйонів гривень надійшло з бюджету на казначейський рахунок Південно-Західної залізниці на будівництво Дарницького залізнично-автомобільного мостового переходу через Дніпро в межах Києва. Про це повідомляє прес-служба Міністерства транспорту та зв'язку України. Згідно з прес-релізом, ці кошти будуть використані на часткове погашення кредиторської заборгованості перед підрядними організаціями: проектна організація ДП «КИЇВДІПРОТРАНС» та будівельні організації — ТОВ «БМК «Планета-Міст», ПАТ «Мостобуд», ЗАТ «Гідроінжбуд». Найближчим часом також будуть придбані прогонові споруди для облаштування з'їзда на правий берег. Нагадаємо, міністр транспорту та зв'язку Костянтин Єфименко зазначав, що 2011 року буде повністю завершено будівництво мостового переходу та організовано двосторонній автомобільний рух, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Газета: 
Рубрика: