Столичних паркувальників хочуть оштрафувати за високі тарифи
Державна інспекція з контролю за цінами в Києві звернулася до суду з питання стягнення з КП «Київтранспарксервіс» штрафних санкцій у сумі 43,5 мільйона гривень за отримання необѓрунтованої виручки за паркування. Про це повідомив керівник громадської організації «Комітет прямої дії» Дмитро Гнап на прес-конференції. За його словами, столична Держінспекція з контролю за цінами за підсумками перевірки діяльності «Київтранспарксервісу» з жовтня 2008 року до жовтня 2009 року зафіксувала одержання КП лише офіційно необѓрунтованої виручки в сумі 14,5 мільйона гривень. За словами Гнапа, «ухвалою Держінспекції фактично визнається, що тарифи в Києві на паркування встановлено з порушенням законів, і їх істотно завищено». Держінспекція зобов’язала «Київтранспарксевріс» перерахувати незаконно отриману виручку до міського бюджету та як покарання наклала штраф у сумі 29 мільйонів гривень. Проте «Київтранспарксервіс» відмовився виконувати дані вимоги, у зв’язку з чим Держінспекція звернулася до Київського окружного адміністративного суду Києва для стягнення 43,5 мільйона гривень з цього підприємства в примусовому порядку. Перше судове засідання в цій справі призначене на 27 квітня.
Калуський «Карпатнафтохім» почав підготовку до запуску
ТОВ «Карпатнафтохім» (Калуш Івано-Франківської обл.) цього тижня розпочало розконсервацію виробництв етилену й поліетилену, вінілхлориду та каустичної соди і пуско-налагоджувальні роботи на новому виробництві хлору та каустичної соди мембранним методом (ХіКС-м). Як сказано в повідомленні підприємства, його генеральний директор Сергій Чмихалов підписав відповідний наказ «Про підготовку виробництв до пуску» з метою відновлення роботи «Карпатнафтохіму» в ІІІ кварталі 2010 року. Згідно з ним, з 11 травня почнеться залучення комплектації виробничих підрозділів підприємства до їх повного штатного розпису. Окрім того наказом передбачено підготувати до підписання з держпідприємством «Укрінтеренерго», керівником Калуської ТЕЦ, угода про постачання теплової енергії «Карпатнафтохіму» з липня цього року. Нагадаємо, що керуюча компанія «ЛУКОЙЛ-Нафтохім», 2008 року вирішила тимчасово припинити виробництво на «Карпатнафтохімі».
АМКУ оштрафував порт «Південний» на мільйон гривень
Антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував державне підприємство «Морський торговельний порт «Південний» (Одеська обл.) на мільйон гривень за зловживання монопольним становищем. Відповідну ухвалу АМКУ прийняв на засіданні у вівторок. Глава комітету Олексій Костусєв відзначив, що порт необѓрунтовано надавав знижку на сплату портових зборів для суден, які підходили до причалів самого порту, проте відмовлявся надавати її суднам, які розвантажувалися біля причалів стивідорної компанії «Трансінвестсервіс» (ТІС, Одеса). За словами Костусєва, згідно з законодавством, порт не має законного права диференціювати знижки. АМКУ зобов’язав порт «Південний» протягом 10 днів усунути порушення та встановити рівні знижки для всіх суб’єктів господарювання. Костусєв додав, що на розгляді комітету перебувають ще три справи про зловживання в морських торговельних портах України.
Українські та російські суднобудівники уклали договір про співпрацю
Одна з найбільших суднобудівних верфей України — державна акціонерна холдингова компанія «Чорноморський суднобудівний завод» (ДАХК «ЧСЗ», Миколаїв) і найбільший у Росії суднобудівний комплекс — ВАТ «Производственное объединение «Северное машиностроительное предприятие» (Сєвєродвінськ, РФ) — уклали договір про співпрацю в сфері суднобудування. Як повідомляється в прес-релізі компанії, договір підписано 15 квітня під час ділової поїздки керівництва російського підприємства до Миколаєва. При цьому прес-служба пояснює, що співпраця підприємств передбачає обмін фахівцями та підвищення їхньої кваліфікації, обмін досвідом у сфері інноваційних технологій, взаємне просування продукції та послуг, сприяння в залученні замовлень. «Ми покладаємо великі надії на співпрацю з російським гігантом суднобудування. Вона принесе користь як нашим підприємствам, так, без сумніву, й нашим країнам. Настав час відновлювати втрачену кооперацію в галузі суднобудування, і наше партнерство з «Севмашем» — перший етап у цьому напрямкові», — говорить генеральний директор ЧСЗ Дмитро Мордовенко, якого цитує прес-служба. У прес-релізі наголошується, що генеральний директор «Севмаша» Микола Калістратов і його колеги ознайомилися з досвідом ЧСЗ в питанні будівництва суден, провели переговори з фахівцями та керівництвом підприємства. На початку травня розширена делегація миколаївських корабелів на чолі з Мордовенком відвідає Сєвєродвінськ.
Для спорудження летовищ і стадіону до Євро-12 придбають 200 нових вантажівок
ТОВ «Альтком-Трансмеханізація», яке входить до фінансово-промислової групи (ФПГ) «Альтком» (Донецьк), прийняло ухвалу найближчим часом придбати 200 одиниць нових великовантажних автомобілів німецької марки MAN, повідомляється в прес-релізі з посиланням на директора підприємства Якова Каплуна. «Ухвалу про розширення парку було прийнято, перш за все, у зв’язку зі збільшенням обсягу робіт компанії «Альтком» у цілому та відповідним збільшенням обсягу вантажоперевезень «Альтком-Трансмеханізації». Наші автомобілі задіяні в зведенні таких важливих об’єктів як злітно-посадочна смуга та новий термінал донецького летовища, а також у реконструкції аеропорту Харкова. Сьогодні до цього списку додалися ще летовище і стадіон міста Львова, так що фронт робіт на даному етапі в нас дійсно дуже великий. Тому вже на початку травня ми плануємо відправити на об’єкти перші партії спецтехніки», — сказав Каплун. Як повідомив заступник генерального директора ФПГ «Альтком» Михайло Ковальов, вантажівки купуватимуться в лізинг безпосередньо у виробника. Середня вартість однієї вантажівки MAN становить близько 100 тисяч євро.