Херсонський порт будує новий перевантажувальний комплекс
У Херсонському морському торговельному порту почали будівництво зернового комплексу. Як повідомляється в прес-релізі Міністерства транспорту та зв’язку України, загальна площа перевантажувального комплексу становитиме 0,52 га. Він розрахований на одночасне зберігання 24 тисяч тонн зерна. Продуктивність розвантаження залізничних вагонів — 350 тонн на годину, автомобілів — 250 тонн на годину. Об’єкт, як зазначається в прес-релізі, відповідатиме всім екологічним нормам і будуватиметься у два етапи: перший передбачає будівництво завершеного технологічного циклу з приймання, збереження та відвантаження зерна на судна, другий — будівництво додаткових ємностей для збільшення обсягів перевалки зерна. Завершити перший етап будівництва планується до 29 вересня 2010 року, другий — наприкінці грудня 2010 року. Будівництво зернового комплексу, вартість якого оцінюється у 31,3 млн. гривень, здійснюватиметься виключно за рахунок власних коштів ДП «Херсонський морський торговельний порт». Як ідеться в повідомленні, новий об’єкт стане першим кроком до реалізації Генеральної схеми розвитку Херсонського порту до 2015 року, яка передбачає освоєння лівого берега Дніпра, де розташовані два затони порту. Надалі там планується побудувати сучасні термінали й причали, прокласти до них залізничну колію з Цюрупинська. Все це, йдеться в прес-релізі, дозволить більш ніж удвічі наростити обсяги переробки вантажів, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Донецький електрометалургійний завод відновив роботу після місячного простою
Донецький електрометалургійний завод (ДЕМЗ, раніше Донецький міні-металургійний завод «ІСТІЛ (Україна)») відновив виробництво продукції з 10 квітня після його зупинки 7 березня поточного року. Як повідомляється в прес-релізі компанії, план на квітень — близько 50 тисяч тонн сталі. При цьому пояснюється, що завод забезпечено металобрухтом, іншими видами сировини та матеріалів у необхідних обсягах. У свою чергу, працівники, котрі були у вимушених відпустках у зв’язку з простоєм, повернулися на робочі місця, заробітна плата виплачується вчасно. «Перед колективом заводу поставлено завдання забезпечити безперебійну роботу», — сказав генеральний директор ДЕМЗ Рашид Нугуманов, якого цитує прес-служба. За його словами, оперативну підтримку у постачанні бракуючого об’єму кисню для безперервної роботи електросталеплавильного цеху надав Донецький металургійний завод (ДМЗ).
До Азербайджану почали експортувати українські легкові авто
Один з найбільших операторів автомобільного ринку України — корпорація «Богдан» — уклала дистриб’юторський договір на постачання до Азербайджану легковиків Bogdan 2110, Bogdan 2111, а також комерційних авто Bogdan 2310 pick-up. Як повідомив прес-секретар корпорації Сергій Красуля журналістам у понеділок, договір підписано з компанією S.E.FARRUKH. За словами Красулі, до кінця року планується постачити на адресу дистриб’ютора близько 600 автомобілів, а розмір і терміни постачання першої партії наразі узгоджуються. «Наша продукція в легковому сегменті після заяви корпорації про початок її експорту викликала цікавість у багатьох країнах, від яких сьогодні ми маємо пропозиції щодо постачання авто», — зазначив прес-секретар. Азербайджан став четвертим після Росії, Вірменії й Білорусі експортним ринком, куди корпорація почала постачати автомобілі під власним брендом. Сьогодні «Богдан» має двох дистриб’юторів у Росії й по одному у Вірменії та Білорусі.
На Житомирщині запускають нове фанерне виробництво
ТОВ «Арт-прогресс» (Київ) планує в серпні 2010 року ввести в експлуатацію в Коростені (Житомирська обл.) перший в Україні завод МДФ- і ХДФ-плит (від абревіатур з англ. Medium Density Fiberboard — деревноволокниста плита середньої щільності та High Density Fiberboard — деревноволокниста плита високої щільності). Як повідомили в компанії, загальна сума інвестицій у реалізацію проекту становить 120 мільйонів євро. Фінансування проекту здійснюється за рахунок кредитної лінії, відкритої бельгійським Fortis Bank київському ЗАТ «Альфа-банк» під гарантії експортно-кредитного агентства Euler-Hermes Kreditversicherungs-AG, що підтримало виробників устаткування для виробництва плитовидного матеріалу деревообробної промисловості Siempelkamp Maschinen — und Anlagenbau Gmbh & Co. KG (обидва — Німеччина). Потужність заводу становить 300 тисяч кубометрів МДФ- і ХДФ-плит на рік, або 900 кубометрів на добу. Сировиною для виробництва буде круглий ліс хвойних порід з помірних кліматичних поясів з невеликою часткою відходів лісо- та деревообробки (обрізки, тирса, стружка). Запустити завод планували в травні 2010 року. Проте у зв’язку з несприятливими для будівництва погодними умовами протягом зими 2009-2010 рр. запуск заводу перенесено на серпень поточного року.
Виховання еліти
Якою бути українській еліті? Це питання дуже часто обговорюється в ЗМІ, у тому числі і в газеті «День». Інформагентство УНІАН вирішило зробити свій внесок у цю дискусію і запустило новий проект, який дозволить розміщувати на сайті агентства новини, репортажі і інформаційно-аналітичні матеріали, присвячені стилю elite. Новий продукт буде створений за принципом «три в одному» — тематична онлайн стрічка новин, тематичний сайт із виходом на головну сторінку unian.net і щотижневий інформаційно-аналітичний електронний журнал-дайджест основних публікацій проекту.