Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

13 квітня, 2010 - 00:00

На українському автозаводі — зміна поколінь «Шкоди»

8 квітня з конвеєра дрібновузлового виробництва (MKD-виробництва) заводу «Єврокар» (с. Соломоново, Закарпатська область) зійшов останній автомобіль моделі Skoda Octavia Tour. Як повідомляється в прес-релізі ЗАТ «Єврокар», на даний момент проводиться підготовка MKD-виробництва до впровадження сучасної моделі Skoda Octavia А5. Початок серійного виробництва Octavia А5 методом MKD планується на вересень 2010 року. Нагадаємо, що виробництво моделі Octavia першого покоління A4 в усьому світі планувалося припинити ще в 2005 році, відразу після виводу нової моделі Octavia А5. Але у зв’язку з високою популярністю попередньої моделі Octavia A4 і для усунення конкуренції з новою моделлю Octavia A5 було прийнято рішення про створення на базі Octavia A4 бюджетної моделі Octavia Tour і продовження її виробництва до кінця 2010 року. Octavia Tour виробляли в таких країнах як Чехія, Росія, Казахстан, Польща, Індія та Україна. Сумарно за період виробництва в Україні (2002-2010 рр.) завод «Єврокар» випустив 43 485 моделей Octavia A4, з них 23 437 на MKD-виробництві, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

«Яєчне» поповнення

Один з найбільших операторів на яєчному ринку України — група «Авангард» планує завершити будівництво двох фабрик з виробництва яєць загальною проектною потужністю майже 1,7 мільярда яєць у рік, за рахунок коштів від первинної публічної пропозиції акцій (IPO). «Компанія має намір використовувати кошти від IPO переважно для фінансування розширення і диверсифікації яєчного бізнесу шляхом капітальних інвестицій, включаючи завершення будівництва двох нових комплексів з виробництва яєць «Авіс» (Хмельницька обл.) і «Чорнобайське» (Херсонська обл.) з очікуваною проектною потужністю 840 мільйонів харчових яєць у рік», — йдеться в повідомленні «Авангарду» на Лондонській фондовій біржі. Згідно з ним, група також має намір поступово збільшити потужності фабрики «Імперово», що їй належить (Imperovo, Ивано-Франківська обл.), з виробництва сухої продукції з яєць, яка сьогодні переробляє три мільйони яєць на добу (180 тонн), довівши їх до 10 мільйонів яєць на добу. У планах «Авангарду» також будівництво потужностей з виробництва біогазу.

У Севастополі ремонтувати екскаватори вирішили власними силами

ВАТ «Балаклавське рудоуправління ім. Горького» (БРУ, Севастополь, АРК) розробило програму проведення власними силами капітальних ремонтів, експлуатованих на підприємстві потужних екскаваторів ЕКГ-5 з метою значного зниження витрат. Як повідомляється в прес-релізі компанії, розміщеному на сайті «Смарт-Нерудпрому», капітальний ремонт першого екскаватора ЕКГ-5 на базі власної ремонтно-механічної ділянки (РМД) тривав три місяці і завершився в кінці березня. «Капітальний ремонт екскаватора дозволив співробітникам рудоуправління отримати неоціненний досвід, у майбутньому для цих цілей ми зможемо не залучати сторонні організації», — цитуються в прес-релізі слова голови правління БРУ Олександра Могилевського. В планах підприємства — постійно здійснювати по одному капітальному ремонту екскаватора, яких на даний момент на підприємстві налічується 11 штук.

Вітчизняні автобуси набирають експортних оборотів

Один із найбільших суб’єктів автомобільного ринку України, корпорація «Богдан», у січні—березні 2010 року збільшила експорт автобусів більше ніж удвічі, у порівнянні з аналогічним показником 2009 року — до 137 одиниць. За три місяці 2009 року експортовано 66 автобусів. Як повідомив прес-секретар корпорації Сергій Красуля, в загальній структурі продажів автобусів у першому кварталі частка експорту перевищила 90%. Аналізуючи внутрішній ринок автобусів, він відзначив, що тенденції на ринку поки підтверджують первинний прогноз корпорації щодо його скорочення на 35%, навіть у порівнянні з кризовим 2009 роком. «Проте, ми зберігаємо план збільшення випуску автобусів у 2,2 рази, в порівнянні з 2009 роком — до 1,3 тисяч одиниць за рахунок зростання частки експорту», — підкреслив прес-секретар. Основні експортні ринки — Росія (59 одиниць), Білорусія (44 одиниці) та Вірменія (28 одиниць). Левову частку в структурі експорту складають автобуси малого класу А092, проте, в кінці першого кварталу корпорація почала експорт туристичного автобуса А401, поставивши перший автобус до Вірменії.

Зерном, томатами й цибулею з України зацікавилася світова компанія

Компанія Unilever, один із найбільших у світі виробників харчових продуктів і товарів повсякденного попиту, розглядає можливість закупівлі в Україні сировини для виробництва продуктів харчування. «Йдеться про сільськогосподарську продукцію, зокрема, зернові, томати, цибулю», — сказав віце-президент з постачання компанії Unilever RUB (Росія, Україна, Білорусія) Ад Ван Уурс. За його словами, зараз проводяться переговори з можливими постачальниками, визначаються господарства, які можуть виробляти продукцію відповідної якості і забезпечити її безперебійне постачання. Працювати з українськими сільськогосподарськими підприємствами компанія має намір через своїх постачальників.

Судноверф Одеського порту прийняла нове замовлення

«Судноверф «Україна», яка є структурним підрозділом Одеського морського торговельного порту, прийняла нове замовлення. Як повідомляється в прес-релізі Міністерства транспорту та зв’язку України, у док №2 судноверфі на ремонт поставлене суховантажне судно «ROUEN» (прапор С’єрра-Леоне, довжина — 114 м, дедвейт — 3294 тонн). На судні буде виконано весь комплекс судноремонтних робіт: заміну корпусних конструкцій, палубних механізмів, люкових закриттів, відновлення донно-забортної арматури, гвинторульової групи, а також очищення і фарбування корпусу, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.

Газета: 
Рубрика: