Український ГСХ «Дунай — Чорне море» знову популярніший за румунського конкурента
Кількість суднопроходів через глибоковдний судновий хід (ГСХ) «Дунай — Чорне море» впевнено зростає, повідомляє прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України. Так, як йдеться в прес-релізі, з 8:00 12 березня до 8:00 13 березня через гирло Бистре пройшло 14 суден. Це лише на одне судно менше від рекордного показника 4 грудня 2009 року. Для порівняння, 12 березня через Сулінський канал (Румунія) було здійснено лише три суднопроходи. За словами директора ДП «Дельта-лоцман» Олександра Голодницького, вітчизняний ГСХ «Дунай — Чорне море» стає все більш привабливим для іноземних суден, не в останню чергу завдяки постійній роботі по підвищенню конкурентноздатності ГСХ. За згадану добу через вітчизняний ГСХ пройшли судна, які прямували в та з портів Рені, Ізмаїлу, Галаца, Браїла, Джурджулешти. У цілому було перевезено 18,9 тисячі тонн різноманітних вантажів. Двоє суден йшли під українським прапором та 12 — під іноземними, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Вітчизняні пивовари почали «варити» новий міжнародний бренд
Одна з найбільших у світі пивоварних компаній — Carlsberg Group — почала виробництво пива «Балтика №7 Експортне» в Україні. Як повідомив генеральний директор «Славутич, Carlsberg Group» Петро Чернишов на прес-конференції в Києві у четвер, «Балтика №7» розливатиметься на київському та запорізькому підприємствах групи. Як пояснили представники Carlsberg, його запуск обумовлений експортною стратегією групи компаній, а також розвитком українського ринку. «Початок ліцензійного виробництва сорту «Балтика №7 Експортне» сприяє посиленню позиції Carlsberg Group на ринку України, — сказав на прес-конференції старший віце-президент Carlsberg Group, президент ВАТ «Пивоварна компанія «Балтика» Антон Артем’єв. — Це рішення дозволить нам оптимізувати витрати на дистрибуцію, просування, продаж і логістику бренду, а значить — зробити його більш доступним для споживача». У свою чергу Петро Чернишов заявив, що преміальний сегмент пивного ринку має найбільший потенціал зростання. «І ми віримо, що запуск бренду «Балтика № 7» дозволить нашій компанії зміцнити позиції в даному сегменті», — сказав він. Даний сорт став четвертим у лінійці бренду «Балтика», яке виробляється за ліцензією в Україні, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
У Росії відкрито два українські металоцентри
Оптово-роздрібний канал збуту Групи Метінвест у Російській Федерації — «Метінвест Євразія» — ввів у експлуатацію два нових сервісних металоцентри у Воронежі та Волгограді. Як повідомляється у прес-релізі компанії, завдяки відкриттю нових металоцентрів планується наростити обсяги продаж у Центральному та Південному федеральних округах Російської Федерації. На кожному складі постійно підтримуватиметься товарний запас близько 2-3 тисяч тон. «Ми прагнемо максимально наблизити товар до кінцевого російського покупця. Це наріжний елемент нашої стратегії — наводяться у прес-релізі слова генерального директора ТОВ «Метінвест Євразія» Романа Рибалова. — Аналіз ринку та потреб клієнтів засвідчує, що ми на правильному шляху. Надалі ми плануємо розширення збутової мережі у напрямку північнокавказького Федерального округу». Згідно релізу, відкриття нових складів дозволить охопити три федеральні округи та збільшити кількість регіональних металоцентрів до 15, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.
На Прикерченському шельфі Чорного моря почали дорозвідку нафтового родовища
ДАТ «Чорноморнафтогаз» (Сімферополь) розпочало дорозвідку нафтового родовища Субботіно Прикерченського шельфу Чорного моря, повідомляється у прес-релізі ДАТ у середу. Згідно прес-релізу, 24 березня на родовище прибула самопідйомна плавуча бурова установка «Сиваш», яка належить «Чорноморнафтогазу», на якій наразі ведуться підготовчі роботи до початку буріння третьої пошуково-розвідувальної свердловини проектною глибиною 3,1 тис. м. Виробничим планом компанії з освоєння нафтоносної площі у липні-вересні 2010 року намічено завершити буріння четвертої пошуково-розвідувальної свердловини на родовищі проектною глибиною 2,9 тис. м. «Чорноморнафтогаз» заявляє, що впевнений у перспективності родовища, тому паралельно з дорозвідкою веде роботи з облаштування першої черги морського нафтового промислу. «Поставлено завдання: вже до кінця наступного року почати дослідно-промислову експлуатацію першої черги нового для компанії промислу», — зазначається у прес-релізі. Згідно з повідомленням, геологічне вивчення площі Субботіна, що знаходиться у 30 кілометрах на південь від берегової лінії Керченського півострова, розпочалося 2006 року.
«Луганськтепловозу» замовлять будівництво вітчизняних швидкісних потягів
Державна адміністрація залізничного транспорту України «Укрзалізниця» найближчим часом планує підписати контракт на будівництво швидкісних потягів для міжрегіонального сполучення на потужностях холдингової компанії «Луганськтепловоз», повідомила прес-служба відомства із посиланням на його голову Михайла Костюка в середу. «Ми почали цікавий проект будівництва потягів для міжрегіонального повідомлення на «Луганськтепловозі». Це буде повнопривідний поїзд без локомотивної тяги з кращою динамікою та вищим рівнем комфорту», — цитує прес-служба Костюка. За його словами, контракт на виготовлення такого потяга з розподіленою тягою може бути підписаний найближчим часом.