Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

25 березня, 2010 - 00:00

«Мотор Січ» сертифікує новий перспективний двигун для вертольотів

Один із найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки, а також промислових газотурбінних установок — ВАТ «Мотор Січ» (Запоріжжя) — планує завершити сертифікацію двигуна МС-500В для легких вертольотів типу «Ансат» до кінця 2010 року, повідомили в компанії. «Наше завдання — забезпечити виконання жорсткого графіка сертифікаційних робіт МС-500В, що передбачає завершення сертифікації 2010 року. Демонстрація двигуна на торішньому «Максі» (Міжнародний авіакосмічний салон у Жуковському, РФ) викликала великий інтерес як із боку наших колег —будівників двигунів, так і з боку розробників і експлуатантів вертольотів. Спільна думка — двигун необхідний, і його з нетерпінням чекають і ті, й інші», — повідомив представник компанії. У зв’язку з цим він також нагадав, що наразі «Мотор Січ» відпрацьовує можливість налагодження складального виробництва МС-500В на базі Казанського вертолітного заводу (КВЗ, РФ). За попередніми планами, 50% двигуна збиратиметься в Запоріжжі, 50% — у Казані.

До Вірменії експортуватимуть українські пікапи

Один із найбільших операторів автомобільного ринку України — корпорація «Богдан» — уклала дистриб’юторський договір на постачання до Вірменії автомобілів під власним брендом Bogdan 2310 pick-up. Як повідомив у середу журналістів прес-секретар корпорації Сергій Красуля, договір підписаний із ТОВ «КАрком Авто» (Єреван). За його словами, до кінця поточного місяця на адресу нового дистриб’ютора планується поставити першу партію автомобілів у кількості 12 одиниць. У цілому до кінця року з врахуванням незначної ємкості ринку Вірменії планується поставити 150 таких автомобілів. Красуля, посилаючись на президента корпорації Олега Свинарчука нагадав, що свої «пікапи» корпорація просуває, в першу чергу, на ринки, де вже має певні позиції з автобусної техніки. «Переговори про постачання «пікапів» тривають. Найближчим часом ми маємо намір оголосити про укладення нового дистриб’юторського договору», — сказав прес-секретар. Вірменія стала другим експортним ринком, куди корпорація розпочала постачання автомобілів під власним брендом. На сьогодні «Богдан» має двох дистриб’юторів у Росії.

Єнакіївські металурги приступили до реконструкції доменної печі

Із монтажу засипного апарату вартістю близько 40 мільйонів гривень Єнакіївський металургійний завод (ЄМЗ, Донецька обл.), який входить до групи «Метінвест», розпочав реконструкцію доменної печі (ДП) №3, повідомляється в прес-релізі в середу. «Вперше в історії промисловості України на ЄМЗ почався монтаж безконусного завантажувального пристрою (БЗУ) типу «Міді», яким буде оснащена нова ДП №3. Використання БЗУ дозволить зменшити питому витрату коксу на 10—15 кг/тонну чавуну, знизити витрату енергоносіїв на 10% і збільшити продуктивність печі на 3-5%», — зазначає прес-служба. Будівництво фактично нової ДП проходить у рамках довгострокової програми реконструкції та модернізації виробничих потужностей ЄМЗ. «На новій ДП ми використовуємо такі технологічні рішення, які дозволяють забезпечити максимальну ефективність доменної плавки шляхом оптимізації завантаження всіх видів сировини. Враховуючи зростаючу конкуренцію на ринку металу, зниження собівартості чавуну сьогодні є особливо актуальним», — говорить гендиректор ЄМЗ Олександр Підкоритов, якого цитує прес-служба.

На Прикарпатті хлор і каустичну соду вироблятимуть новим методом

Нафтохімічне підприємство «Карпатнафтохім» (Калуш Івано-Франківська обл.) планує запустити нове виробництво хлору й каустичної соди (ХіКС) мембранним методом у червні 2010 року, повідомив головний інженер «Карпатнафтохіму» Георгій Кунєв журналістам у вівторок. «Наразі об’єкт — в стадії пуско-налагоджувальних робіт, які ми повинні завершити протягом травня місяця, й із червня місяця почати пускові операції зі здобуття вже живого хлору та каустичної соди», — сказав він. За словами головного інженера, фахівці німецької компанії UHDE повинні протягом червня вивести нове виробництво на проектну потужність — 200 тисяч тонн каустичної соди й 180 тисяч тонн хлору на рік. Кунєв пояснив, що нове виробництво ХіКС мембранним методом у порівнянні зі старим діафрагмовим методом дозволить у 1,5 рази зменшити витрати енергоресурсів, підвищити якість хлору та каустичної соди до світових стандартів, а також технологічну й екологічну безпеку.

Одеса приймає нових авіаперевізників

Державна транспортна компанія «Росія» має намір із 10 травня поточного року відкрити регулярний рейс сполученням Санкт-Петербург—Одеса. Як повідомили в прес-службі комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Одеса», польоти виконуватимуться один раз на тиждень, а в липні їхня частота збільшиться до двох разів на тиждень. Крім того, згідно повідомленню, з 1 травня авіакомпанія «Аеросвіт» відкриє регулярний рейс Одеса—Єреван. У прес-службі також додали, що «Аеросвіт» із літнього розкладу відновлює окремий рейс сполученням Одеса—Афіни, який був припинений взимку, і рейс Одеса—Ларнака. У зимовий період перевізник працював на маршруті Київ—Одеса—Афіни. За даними аеропорту, з 15 червня авіакомпанія Air Baltic планує розпочати регулярні польоти між Одесою та Ригою.

Газета: 
Рубрика: