Психологія азарту — очима фінансиста
У четвер, 25 лютого, о 18.00 в готелі «Експрес» (Київ, бульвар Т. Шевченка, 38/40) за інформаційної підтримки газети «День» доктор Тьєррі Пост, Robeco Asset Management та Cass Business School прочитає лекцію на тему «Грати чи не грати? Як гравці у телевізійному шоу приймають ризиковані рішення заради великих грошей». Спонсор події — компанія Carlsberg Group. У своїй лекції професор Пост розповість про ризиковану поведінку гравців у популярному телевізійному шоу «Грати чи не грати» та схожі на гру експерименти, поставлені в студентській аудиторії та в лабораторії. З поведінки гравців стає ясно, що на їхні рішення впливають попередні події. Люди схильні приймати більш ризиковані рішення, якщо перед цим їхні надії на виграш не справдилися або ж, навпаки, виграш перевершив усі сподівання гравця. Дослідження Тьєррі Поста знаходять застосування у бізнесі, в галузі інвестицій та в формуванні економічної політики. Для участі в події, будь ласка, зареєструйтеся: http://kse.org.ua/regform.htm.
У Рівненській області відкрили фабрику медприладдя
ТОВ «Фапомед Україна» (смт Гоща Рівненської обл.), створене португальською компанією Fapomed S.A., в четвер відкрило в Гощі фабрику з пошиття одноразового медичного одягу, капітальні вкладення в яку становлять близько семи мільйонів євро. Як повідомили в прес-службі облдержадміністрації (ОДА), в церемонії урочистого відкриття виробництва взяли участь глава Fapomed S.A. Мігель Лопеш да Кунья та глава ОДА Віктор Матчук, якого в п’ятницю Президент України Віктор Ющенко звільнив з посади у зв’язку з обранням його народним депутатом. Будівництво фабрики розпочалося в лютому 2009 року, наразі її персонал нараховує близько 100 осіб, до кінця року планується збільшити його ще вдвічі, а загалом на підприємстві може бути створено до 400 робочих місць. Проектна потужність нового виробництва площею 4,32 тисячі кв. м становить 4 мільйони одиниць виробів на рік, вийти на неї планується 2011 року, а 2010 року заплановано виготовити 2,5 мільйона одиниць. За даними місцевої влади, це перша подібна фабрика не лише в Україні, а й у СНД.
На сході України з’явиться до 40 нових пунктів заправки зрідженим газом
Великий роздрібний оператор нафтопродуктів у східному регіоні України компанія «Паралель» 2010 року планує збільшити кількість пунктів заправки зрідженим газом у своїй мережі автомобільних заправних комплексів (АЗК) на 18 — до 40. Згідно з прес-релізом компанії, вона збирається встановлювати ці пункти на АЗК, розташованих у великих містах Донецької та Луганської областей. Окрім цього, компанія інформує, що вступила до Української асоціації зрідженого газу. Як вважають у «Паралелі», членство в асоціації дозволить їй «налагодити конструктивний діалог з органами влади, а також сприятиме формуванню нормальних ринкових відносин у газовій галузі України».
Баржеве поповнення
ВАТ «Вадан Ярдс Океан» (Wadan Yards Оkean) передало ТОВ «Сільськогосподарське підприємство «Нібулон» (обидва — Миколаїв) ще дві несамохідні баржі. Як повідомила прес-служба «Нібулону», баржі спущені на воду 12 лютого. Згідно прес-релізу, сторони також уклали новий договір на будівництво ще восьми несамохідних судів. За інформацією «Нібулон», до 24 квітня 2010 року флот компанії налічуватиме 24 баржі. Нагадаємо, «Нібулон» і «Вадан Ярдс Океан» весною поточного року уклали контракт вартістю 150 мільйонів дол. на будівництво серії несамохідних суховантажних двохтрюмних судів змішаного (річка-море) плавання для перевезення генеральних і насипних вантажів. Завод 11 серпня передав «Нібулону» першу несамохідну баржу з 16, які планувалося поставити до 26 січня 2010 року. 28 серпня 2009 року були спущені на воду ще три судна, 20 жовтня — ще чотири, 3 грудня — ще чотири.
Криворізький метал обіцяє стати «ближче» до споживачів
Найбільше підприємство українського гірничо-металургійного комплексу — Криворізький гірничо-металургійний комбінат «Arcelor Mittal Кривий ріг» — визначив нову політику в області якості продукції, що випускалася, з орієнтацією на задоволення запитів споживачів, йдеться у прес-релізі компанії із посиланням на генерального директора підприємства Жан Жує. Політика засновується на новій стратегії підприємства, що передбачає значне підвищення ефективності діяльності підприємства, продуктивності праці, покращання якості продукції, що випускається, і зростання конкурентоспроможності шляхом впровадження інструментів системи «Ощадливе виробництво», розробленої в Японії та визнаної у всьому світі, повідомляє прес-служба.