Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

10 лютого, 2010 - 00:00

На глибоководному судновому ході Дунай — Чорне море знову фіксують рекорди

Незважаючи на складні погодні умови, за одну добу через гирло Бистре пройшло чотирнадцять суден. Про це повідомляє Міністерство транспорту та зв’язку України. За інформацією ДП «Дельта-Лоцман», така кількість суден пройшла з 8.00 26 січня по 8.00 27 січня. Це другий результат по кількості суднопроходів за добу з квітня 2007 року (дата відновлення функціонування українського ГСХ). Згідно прес-релізу, за цей же час Сулінським каналом (Румунія) пройшло лише два судна. Нагадаємо, що абсолютний рекорд за добу був зафіксований 4 грудня 2009 року. Тоді через ГСХ пройшло 15 суден. Усього за січень 2010 року українським судновим ходом пройшло 103 судна, а румунським Сулінським каналом — 65. За 26 січня через ГСХ р. Дунай — Чорне море було перевезено 17 тисяч 500 тонн різноманітних вантажів. Тож у прес-релізі міністерства наводяться прогнози, що вантажопотік через ГСХ у 2010 році буде значно вищим, ніж у минулому році, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

НБУ втретє продовжив мораторій у Трансбанку

Національний банк України (НБУ) продовжив мораторій на задоволення вимог кредиторів проблемного Трансбанку (Київ) до 1 березня 2010 року, повідомляється на веб-сайті НБУ. «Постановою НБУ від 3 лютого 2010 року №43 продовжено мораторій на задоволення вимог кредиторів АКБ «Трансбанк» строком на один місяць — із 4 лютого до 1 березня 2010 року включно, окрім зобов’язань АКБ «Трансбанк» за договорами банківських вкладів (депозитів) і банківських рахунків фізичних осіб, а також зобов’язань перед НБУ», — йдеться в повідомленні. НБУ ввів тимчасову адміністрацію у Трансбанку в лютому 2009 року. Із тих пір мораторій на задоволення вимог кредиторів банку подовжується втретє.

Виробництво закордонних паспортів відновлено

Консорціум «ЄДАПС» протягом 3—4 діб виконає всі свої виробничі зобов’язання та відвантажить закордонні паспорта на адресу Міністерства внутрішніх справ згідно з усіма поданими заявками на оформлення документів громадянами України, повідомила прес-служба консорціуму. «ЄДАПС» із понеділка перейшов на цілодобовий режим роботи без вихідних днів і працюватиме в такому графіку за умови подальших грошових надходжень із боку держави. Державне казначейство України в понеділок перерахувало консорціуму «ЄДАПС» 12,2 мільйона гривень у рахунок оплати заборгованості за вже відвантажені в листопаді-грудні 2009 року закордонного паспорта громадян України, після чого консорціум приступив до виробництва та відвантаження бланків документів. Згідно з повідомленням прес-служби, часткову оплату заборгованості МВС Держказначейство здійснило в рамках виконання розпорядження прокуратури Києва з вимогою негайно сплатити заборгованість МВС України перед консорціумом «ЄДАПС» у сумі 72 мільйонів гривень за поставлені бланки документів.

Луцьким аеропортом наразі цікавиться лише один інвестор

ТОВ «Альфа Транзит» пропонує Волинській обласній раді передати йому 76% акцій ВАТ «Луцьке авіапідприємство» в оперативне управління під конкретні інвестиційні зобов’язання. Про це повідомив прес-центр Волинської обласної ради в суботу. На думку потенційного інвестора, необхідно вжити термінових заходів аби не допустити зриву будівництва резервного аеропорту в Луцьку. «Альфа Транзит» зобов’язався виконати всі умови, які були передбачені при проведенні аукціонів із інвестування Луцького аеропорту та його підготовки до Євро-2012 за винятком встановлення реальних термінів будівництва (до 1 квітня цього року). Нагадаємо, що призначений на 24 листопада минулого року відкритий конкурс із продажу 50%+1 акція ВАТ «Луцьке авіапідприємство» не відбувся через відсутність заявок. Наприкінці грудня 2009 року аукціонний центр Волині намагався повторно провести аукціон із інвестування в аеропорт, проте він не відбувся, оскільки на конкурс була подана заявка лише від «Альфа Транзит». Тим часом планувалося, що вже 1 квітня 2010 року польські авіалінії переведуть свої рейси на Луцький аеропорт, оскільки Львівський закривається на реконструкцію до Євро-2012.

Проект універсального перевантажувального комплексу в Севастополі пройде міжнародну екоекспертизу

Стівідорна компанія «Авліта» (Севастополь) у рамках розширення конструктивного діалогу зі всіма зацікавленими сторонами має намір залучити міжнародні організації для проведення незалежної екологічної експертизи проекту будівництва універсального перевантажувального комплексу (УПК) із можливістю прийому великотоннажних судів-балкерів вантажомісткістю до 140 тисяч тон. Згідно прес-релізу компанії, незалежна міжнародна екологічна експертиза покликана забезпечити відповідність проекту міжнародним екологічним нормам, а також є одним із ключових умов залучення зовнішнього фінансування від міжнародних фінансових організацій. Замовником експертизи виступить європейський банк, вартість експертизи буде включена до кошторису проекту, наголошується в прес-релізі. Наразі визначається міжнародна експертна компанія, яка проведе незалежну екологічну експертизу проекту. «Акціонери компанії позначили проведення незалежної міжнародної екологічної експертизи неодмінною умовою реалізації проекту — це повністю відповідає очікуванням громадських, екологічних і політичних організацій Севастополя, Криму й України. Цей аудит допоможе отримати відповіді на всі питання, які хвилюють фахівців, екологів і громадськість. Ми зацікавлені в досягненні консенсусу», — сказав генеральний директор ЗАТ «СК «Авліта» Олександр Лагоша, якого цитує прес-служба.

Газета: 
Рубрика: