Популярність українського каналу Дунай — Чорне море впевнено зростає
У грудні 2009 року глибоководним судновим ходом Дунай — Чорне море пройшло 140 суден, що на 49 одиниць (на 35%) більше, ніж за аналогічний період 2008 року. У цілому за минулий місяць через ГСХ було перевезено 142 тисячі тонн вантажів, повідомляє прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України. Згідно з повідомленням, у грудні 2009 року був зафіксований і абсолютний рекорд по кількості суден, що пройшли через глибоководний судновий хід Дунай — Чорне море за добу. Так, 5 грудня через гирло Бистре пройшло 15 суден. Попередні найвищі показники були зафіксовані двічі — 25 листопада і другого жовтня 2009 року: тоді через національний ГСХ проходило по 11 суден. У грудні 2009 року по ГСХ проходило 8 суден із осадкою пять і більше метрів. За словами директора ДП «Дельта-лоцман» Олександра Голодницького, завдяки системній роботі з кожним місяцем Україна закріплює свої позиції в Придунав’ї, і показники суднозаходів та вантажопотоків через гирло Бистре — переконливий доказ цього. Через Сулінський канал (Румунія) у грудні 2009 року пройшло на 42% менше суден, ніж українським ГСХ, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Google Мапи тепер і в Україні
Компанія Google оголосила про офіційний запуск сервісу Google Мапи в Україні. Сервіс із розширеним функціоналом став доступний українським користувачам ПК і мобільних пристроїв з 20 січня. Компанії, у свою чергу, отримали змогу безкоштовно додавати інформацію про себе на Мапи Google. Як повідомляється в прес-релізі компанії, Мапу України представлено в масштабі 1:100 000, мапи найбільших 49 міст країни — у масштабі 1:10 000. Наголошується, що для забезпечення максимальної достовірності інформації сервіс Google Мапи використовує дані з кількох джерел, у тому числі результати пошуку Google по мільярдах веб-документів, інформацію, надану безпосередньо власниками місцевих компаній, а також дані незалежних компаній. Так, дані для українських мап було надано компаніями «Транснавіком» (картографічна інформація) та TerraMetrics (супутникові знімки). «Мапи — це надзвичайно важливе доповнення до вже доступних в Україні продуктів Google, адже дедалі більше людей розраховує знайти в мережі інформацію, безпосередньо пов’язану з їх поточним або запланованим місцем перебування. Ми маємо намір удосконалювати цей сервіс і надалі, а також сподіваємося, що його запуск сприятиме розвитку як туристичного ринку України, так і українського бізнесу загалом», — цитується в прес-релізі менеджер з розвитку бізнесу Google в Україні Дмитро Шоломко. Оновлення інформації на Google Мапах здійснюватиметься не рідше, ніж раз на півроку, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Визначили постачальника матеріалів для відновлення конструкцій НСК «Олімпійський»
Компанія «Хенкель Баутехнік (Україна)» (Київ) стала переможцем тендеру на постачання матеріалів для відновлення залізобетонних конструкцій другого ярусу стадіону Національного спортивного комплексу «Олімпійський», повідомляється в прес-релізі компанії. Також представники «Хенкель Баутехнік (Україна)» контролюватимуть використання сумішей власного виробництва під час реконструкції. Як повідомили в прес-службі компанії, бюджет проекту складе приблизно 10 мільйонів гривень, термін реалізації — до травня 2011 року. При реконструкції використовуватимуться матеріали для відновлення бетону групи Ceresit CD (22, 24, 30, 31), а також матеріали для захисту бетонних конструкцій групи Ceresit CF (87, 91, 97), повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.
Три станції київського метро в напрямку Теремків можуть бути добудовані протягом трьох-чотирьох місяців
Завершення будівництва та введення в експлуатацію станцій «Деміївська», «Голосіївська» й «Васильківська» Куренівсько-Червоноармійської лінії київського метрополітену в напрямку житлового масиву Теремки може тривати при фінансуванні з міського бюджету від трьох до чотирьох місяців. «Робіт залишилося небагато, приблизно на 90-120 днів», — повідомив начальник Комунального підприємства «Київський метрополітен» Петро Мірошников під час прямої телефонної лінії в Києві в четвер. За його словами, ці три станції зараз перебувають на балансі генпідрядника ВАТ «Київметробуд» (Київ), загерметизовані від проникнення талих вод та ізольовані від діючого метрополітену. Голова столичного метрополітену зазначив, що консервація недобудованих об’єктів є нераціональною для міста й коштуватиме близько 100 мільйонів гривень. «Завдання консервації не стоїть — це нераціонально. Нам необхідно ці станції добудовувати й здавати, тому що вони потрібні й істотно вплинуть на зміну пасажиропотоку, оскільки станція «Либідська» є перевантаженою», — сказав Мірошников. Нагадаємо, відкриття станцій «Деміївська», «Голосіївська» та «Васильківська» раніше було заплановане на кінець 2008 року, потім перенесене на березень 2009 року, пізніше — на травень, до дня Києва, і до дня Незалежності на серпень 2009 року. Проте станції не відкрито й досі.