У Донецьку модернізували повітряну лінію електропередачі уперше з 1937 року
Після поетапної реконструкції енергопостачальна компанія «Сервіс-інвест» Донецької паливно-енергетичної компанії ввела в експлуатацію повітряну лінію напругою 35кВ «Смолянка-ГПП-4», яка забезпечує енергопостачання одного зі стратегічно важливих підприємств в Україні — Донецького казенного заводу хімічних виробів (ДКЗХВ). Як повідомляється в прес-релізі компанії у вівторок, вартість модернізації, яка велася протягом 6 місяців, становила 3,4 мільйона гривень. У ході реконструкції повітряної лінії було зроблено заміну дерев’яних опор на залізобетонні та металеві опори, а також змонтовано новий провід із більшою пропускною спроможністю. «Дана повітряна лінія жодного разу не модернізувалася з моменту здачі її в експлуатацію 1937 року. Проведені компанією роботи дозволили збільшити термін служби лінії та підвищити її надійність у експлуатації. Окрім того, повітряну лінію-35кВ було виведено за межі приватних забудов, що забезпечує безпеку життєдіяльності населення», — цитується в прес-релізі генеральний директор енергопостачальної компанії Валерій Мосціпан. Як зазначають у «Сервіс-інвесті», нова повітряна лінія дозволить підвищити надійність і якість постачання електроенергії великому промисловому споживачеві — Донецькому казенному заводові хімічних виробів, а також забезпечити надійне енергопостачання Куйбишевського району міста Донецька, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
На Львівщині відкрили новий завод гутних виробів
19 листопада в День працівника скляної промисловості компанія «Галицьке скло» (м. Львів) відкрила новий виробничий комплекс. Нове підприємство з виробництва художнього скла розташоване в с. Новий Яр Яворівського району Львівської області. «Українське художнє гутне скло — одне з найбільш могутніх і яскравих явищ декоративно-прикладного мистецтва України, — говорить власник підприємства Віталій Дем’янюк. — І тому, саме на Галичині, батьківщині стародавнього мистецтва гути, ми побудували цей унікальний завод». За словами Дем’янюка, подібних підприємств в Україні немає. Нагадаємо, гутне скло — це вироби, виготовлені з гарячого скла майстром вручну, за спеціальною технологією безпосередньо біля скловарної печі. Історичний початок гутництва — III—IV ст. Відродження й розвиток ремесла почалося в XIV столітті.
У регіонах отримають більше супермаркетів
ЗАТ «Фуршет», яке розвиває мережу однойменних супермаркетів в Україні, відкриє до кінця 2009 року чотири магазини: по одному в Кіровограді та Севастополі і два — в Сімферополі. Як повідомляється в прес-релізі компанії, у вівторок, 24 листопада, повинен був відкритися супермаркет у Кіровограді, який стане п’ятим у цьому місті, 25 листопада — в Севастополі (другий у місті), 27 листопада і 10 грудня — п’ятий і шостий супермаркети в Сімферополі. Окрім того, в першому кварталі 2010 року заплановано відкриття крамниць мережі в Києві, Рівному, Кам’янець-Подільську, Кременчуці та Фастові.
ЄБРР закликає припинити будівництво ЛЕП у Одеській області
Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) глибоко стурбований несанкціонованою зміною маршруту будівництва дільниці високовольтної лінії електропередач (ЛЕП) 330 кВ в районі с. Усатове (Одеська обл.) і заявляє про можливість тимчасового припинення фінансування проекту. «ЄБРР вимагає від НЕК «Укренерго» негайно припинити будівельні роботи, вжити заходів з розрядки напруженості в районі, а також припинити провадження з цивільних і кримінальних справ, заведених щодо відповідних мешканців», — говориться в повідомленні банку в п’ятницю. Згідно з ним, спочатку узгоджений із банком проект будівництва ЛЕП Аджалик — Усатове передбачав обхід с. Усатове. «ЄБРР повідомив компанію, що надання фінансування за даним проектом може бути припинене доти, доки банк не проведе оцінку екологічних і соціальних наслідків ухвали НЕК «Укренерго» про зміну первинного маршруту ЛЕП. А також поки НЕК «Укренерго» не вживе всіх необхідних заходів для того, щоб належним чином вирішити всі екологічні та соціальні питання, пов’язані з цією зміною», — зазначається в прес-релізі.
У Луганську готові розпочати поставки «кліматостійких» тепловозів до Монголії
Монопольний в Україні виробник магістральних вантажних тепловозів — холдингова компанія «Луганськтепловоз» — висловлює готовність вже в січні 2010 року зробити перший зразок тепловоза для Монгольських залізниць, адаптованого з урахуванням кліматичних умов цієї країни. Як повідомляється в прес-релізі ХК «Луганськтепловоз» із посиланням на голову правління холдингу Віктора Бикадорова, домовленість досягнуто за результатами переговорів про можливість поставок локомотивів у рамках візиту делегації Монгольських залізниць на українське підприємство. «Ми маємо намір поставити в Монголію тепловоз не серійного виконання, а розроблений із урахуванням кліматичних умов, які відрізняються значним перепадом температур, високою мірою запиленості повітря та умовами високогір’я (до 1700 м)», — цитує прес-служба Бикадорова. За його словами, це вимагає конструктивного удосконалення тепловоза 2ТЕ-116У, зміненого підходу до використання власних потужностей локомотива, і відповідні технічні рішення вже є. «Обсяги можливих поставок наразі не визначено. Рішення буде залежати не тільки від техніки, але й від фінансових можливостей, інших чинників», — додав Бикадоров.