Наказ про приватизацію держчастки «АероСвіту» скасовано
Фонд державного майна України скасував наказ про приватизацію державного пакету акцій ЗАТ «АероСвіт — Українські авіалінії». Як повідомив представник ФДМ, таке рішення було прийняте у зв’язку з ухвалою Окружного адміністративного суду Києва на заборону продажу акцій. «Можливо, після того, як будуть врегульовані всі судові суперечки, ми повернемося до цього питання», — зауважив він. Відібране Фондом держмайна ЗАТ «Консалтингова фірма «Острів» оцінило вказаний пакет «АероСвіту» в 17,003 мільйона гривень, після чого акціонери отримали від ФДМ пропозицію про його викуп пропорційно їхній частці в статутному капіталі компанії. Пізніше український бізнесмен-співвласник групи «Приват» Ігор Коломойський заявив, що є акціонером «АероСвіту» і вважає вказану ціну заниженою в 10-12 разів. Одночасно інвесткомпанія «Он-лайн капітал» повідомила про бажання придбати держпакет акцій «АероСвіту» за 35 мільйонів гривень, а третя в країні авіакомпанія «Дніпроавіа» заявила про готовність заплатити за нього 232 мільйонів гривень. У свою чергу, ФДМ пояснив, що про продаж стороннім інвесторам може йтися лише у випадку, якщо нинішні акціонери «АероСвіту» відмовляться від свого права на придбання держпакету.
Профспілка не проти ліквідації дочірньої компанії НАК «Надра України»
Профспілка працівників геології, геодезії та картографії України узгодила рішення наглядової ради НАК «Надра України» про ліквідацію її дочірньої компанії «Полтаванафтогазгеологія», повідомила прес-служба Міністерства охорони навколишнього природного середовища в четвер. За її даними, таке рішення профспілка ухвалила у зв’язку з тим, що «компанія останнім часом не проводить ніяких пошуково-розвідувальних робіт, буріння свердловин для видобування нафти та газу, має велику кредиторську заборгованість і заборгованість із заробітної плати». Згідно з повідомленням, профспілка при прийнятті рішення постановила, що звільнення працівників підприємства повинне проводитися відповідно до чинного законодавства зі своєчасним та повним погашенням боргів із заробітної плати.
На Кіровоградщині можуть збудувати міжнародний аеропорт
За декілька кілометрів від Кіровограда розташувався аеродром «Канатове», який за радянських часів був авіаційною базою військово-повітряних сил СРСР. Після здобуття Україною незалежності він практично припинив свої функції, протягом тривалого часу залишаючись без уваги Міністерства оборони. Нині цей об’єкт потрапив до поля зору обласної влади. Зокрема, голова облдержадміністрації Володимир Мовчан, який оголосив про намір «змусити працювати на бюджет Кіровоградщини кожен сантиметр її землі», висловив намір створити на базі Канатового міжнародний аеропорт. Про це він заявив на нараді керівників структурних підрозділів обласної адміністрації. «Я за те, щоб приватизувати цілісний майновий комплекс аеродрому. На його базі потрібно створити міжнародний аеропорт, бо з кіровоградським аеропортом вже нічого не зробиш... Є люди, які мають гроші й цікавляться ним», — сказав очільник області. Що ж стосується аеропорту в обласному центрі, то його доля дійсно виявилась сумною й безперспективною. Не витримавши навали кризи 90-х, підприємство втратило свій економічний і кадровий потенціал. Кращі знавці льотної справи, що становили кістяк потужного колись авіаційного центру, роз’їхались по інших містах або перекваліфікувались. Тож ідея створити в центрі України міжнародний аеропорт є сьогодні як ніколи доречною. Принаймні, є над чим подумати фахівцям, котрі шукають нові можливості розвитку регіону, повідомляє Людмила МАКЕЙ, Кіровоград.
«Рівнеазот» запрацював
Хімічний гігант Рівненщини ВАТ «Рівнеазот» після майже піврічної перерви відновив своє виробництво. Першу продукцію слід очікувати вже за тиждень-два. Нині тривають пускові роботи, повідомили із прес-служби підприємства. Весною на виробництві виникли проблеми з газопостачанням. Натомість у травні єдиний у Західній Україні виробник мінеральних добрив, і чи не найбільший в місті платник податків ВАТ «Рівнеазот» зупинився повністю. Підприємство не отримувало природний газ за пільговими цінами, як інші аналогічні підприємства. Натомість Національна комісія регулювання електроенергетики України винесла Постанову №1128 «Про затвердження граничного рівня ціни на природний газ для підприємств-виробників азотних мінеральних добрив», згідно з якою ВАТ «Рівнеазот» потрапив до переліку підприємств-виробників азотних мінеральних добрив. Постачання газу на підприємстві відновили. Працівників «Рівнеазоту», що виходили на роботу всього тричі на тиждень, тепер перевели на повний робочий тиждень, повідомляє Тетяна КУШНІРУК, Рівне.
Одеський НПЗ почав отримувати нафту нафтопроводом Одеса — Броди
«Лукойл-Одеський нафтопереробний завод» почав отримувати нафту нафтопроводом Одеса — Броди, повідомив помічник генерального директора заводу Олексій Бібік. Він не зміг уточнити, коли конкретно завод відновить випуск продукції, додавши, що нині здійснюються роботи з виведення технологічного виробництва на повну потужність. До 5 листопада завод працював на власних запасах нафти, оскільки сировина нафтопроводом Одеса — Броди не надходила. Разом із тим прес-секретар Міністерства палива та енергетики України Фент Ді повідомляв, що частина законтрактованих на листопад Одеським НПЗ об’ємів нафти, що надходять маршрутом держкордону з Білорусією — Одеса — Броди, вже знаходяться на території України і проходять технологічні операції для поставки на завод. Ді також уточнив, що завод відновив переробку нафти з 4 листопада, і перші партії товарної продукції можуть бути випущені 7—8 листопада.