Львів перейде на супутникову систему управління рухом тролейбусів
Перший крок до її запровадження вже зроблено — фірма «Елекс», з якою працюють львівські електротранспортники, встановила автоматику на тролейбусі 3-го маршруту. Наразі у програму закладено функцію визначення місцезнаходження машини з прив’язкою до розкладу руху та автоматичне включення аудіо- та відеоповідомлення про зупинку. У подальшому, транспортники планують додати функцію голосового зв’язку водія з диспетчерською та визначення пасажиропотоку. Можливо, встановлять і відеокамери, через які можна буде спостерігати за салоном тролейбуса. «Запровадження супутникової системи управління рухом дало б можливість якісніше контролювати роботу водіїв, оперативно реагувати на зміни у русі й, маючи повне обстеження пасажиропотоків, коригувати графіки роботи, — розповів «Дню» заступник директора з руху ЛКП «Львівелектротранс» Олег Білокурий. — Поки що, разом із фірмою «Елекс» відпрацьовуємо систему. Якщо все піде добре, запровадимо супутникову систему на 5-му маршруті». А в перспективі, за кошти, які передбачив Європейський банк реконструкції та розвитку на модернізацію підприємства, електротранспортники планують запровадити нову систему управління рухом і на інших тролейбусних маршрутах, повідомляє Тетяна КОЗИРЄВА, «День», Львів.
Датське обладнання для українських зернових терміналів
Фірма «Simatek» (Данія), що спеціалізується на постачанні обладнання для зернових терміналів, готова співпрацювати із Херсонським морським торговельним портом. Про це під час зустрічі із фахівцями порту повідомив представник «Simatek» в країнах Балтії та в Україні Крістіан Андерсен. Згідно з прес-релізом Мінтрансзв’язку, Херсонському порту датська фірма пропонує свої найновітніші розробки, зокрема, фільтри, котрі вже успішно себе зарекомендували в Китаї — на найпотужнішому зерновому терміналі в світі. Нове обладнання, що пропонує фірма для України, може бути встановлене на зерновому комплексі, будівництво якого в Херсонському порту має розпочатися найближчим часом, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.
Наші мебельники інвестують 1,5 мільйона дол. в завод у Росії
Один із лідерів українського ринку з виробництва офісних меблів — компанія AMF (Дніпропетровськ), закінчує роботи з організації на території Російської Федерації заводу зі складального виробництва офісних меблів. Як повідомляється у прес-релізі компанії, виробництво буде організоване на базі колишнього заводу ливарних пластмас у смт. Борисівка (Білгородська обл.), неподалік від кордону з Сумською областю України. Завод вироблятиме найпопулярніші моделі стільців і крісел із комплектуючих російського виробництва. «Ми відновили виробничий майданчик, куплений кілька років тому в Росії, і зараз закінчуємо підготовку до запуску заводу з виробництва офісних меблів, — цитується у прес-релізі президент компанії Олександр Бєляєв. — Завод випускатиме чотири-п’ять найпопулярніших меблевих позицій на російському ринку. Використання російських комплектуючих дозволить нам знизити ціну цих виробів до 30% порівняно з імпортованими з України. Друга перевага — посилення гнучкості поставок — дасть можливість відвантаження продукції невеликими партіями. У середньостроковій перспективі це буде один із найбільших заводів у Європі». Також у планах компанії, за словами Бєляєва, — кооперація з російськими виробниками. Планова потужність заводу — близько 30 тисяч виробів на місяць. Інвестиції в будівництво, оснащення та закупівлю сировини становитимуть приблизно 1,5 мільйони дол. Запуск заводу планується 2010 року, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
У рамках реконструкції Київської ГАЕС модернізують гідрогенератор-двигун
Держпідприємство «Електроважмаш» (Харків), один із найбільших у світі виробників турбогенераторів і тягових електродвигунів, розпочав поставки обладнання для реконструкції та модернізації Київської гідроакумулюючої електростанції (ГАЕС). Як повідомила прес-служба підприємства, в рамках контракту «Електроважмаш» модернізує гідрогенератор-двигун потужністю 40 МВт. Вартість замовлення оцінюється більш ніж в 11 мільйонів гривень. У прес-службі зазначають, що загалом на Київській ГАЕС встановлено шість гідрогенераторів-двигунів потужністю по 40 МВт кожен, усі вони підлягають реконструкції. «Електроважмаш» уклав угоду на реконструкцію другого блоку, роботи з якого будуть завершені наступного року, і готується отримати підряди на модернізацію решти чотирьох гідрогенераторів-двигунів», — повідомляється у прес-релізі компанії. Київська ГАЕС розташована на правому березі Київського водосховища. Експлуатується з 1970 року. Наразі в рамках реалізації проекту реабілітації гідроелектростанцій «Укргідроенерго», що частково фінансується Всесвітнім банком, проводиться реконструкція основного й допоміжного обладнання каскаду Дніпровських ГЕС і ГАЕС. Очікуваний ефект після реконструкції Київської ГАЕС — збільшення потужності станції приблизно на 20%, що буде досягнуто за рахунок заміни обладнання та розширення водного резервуара.
Укргазбанку довірили спецрахунки газовиків і тепловиків
Кабінет Міністрів уповноважив Укргазбанк обслуговувати рахунки зі спеціальним режимом використання газопостачальних компаній, що здійснюють таку діяльність за регульованим тарифом, а також підприємств теплоенергетики. Про це сказано в постанові уряду №1127 від 23 вересня. Своїм рішенням Кабмін вніс відповідні зміни й доповнення до своїх постанов №247 від 26 березня 2008 року й №1082 від 3 грудня 2008 р. Так уряд розширив перелік уповноважених банків на здійснення такої діяльності. Раніше обслуговувати спецрахунки газовиків і тепловиків міг тільки державний Ощадний банк.
Акції обленерго знову нікого не цікавлять?
Фонд державного майна переніс продаж 25% акцій енергопостачальної компанії «Полтаваобленерго» на Українській міжбанківській валютній біржі з 28 жовтня на 4 листопада через відсутність заявок від потенційних покупців. Про це повідомила прес-служба ФДМУ. Відповідно до процедури проведення торгів, у разі відсутності заявок на участь у торгах їхнє проведення переноситься на тиждень, у цьому випадку — з 28 жовтня на 4 листопада. ФДМУ виставив на біржові торги 25% акцій «Полтаваобленерго» у березні, проведення торгів було заплановано на 22 квітня, але через відсутність заявок проведення торгів відтоді переноситься щотижня.
Українські складальники візьмуться за корейські та китайські автомобілі
Кременчуцький автоскладальний завод (КрАСЗ, Полтавська обл.), який входить до складу групи компаній «АІС», до червня 2010 року збере 1 850 автомобілів SsangYong і 4 тисячі автомобілів Geely. Як повідомив журналістам директор підприємства Микола Черниш, автомобілі SsangYong раніше планував складати Ульяновський автомобільний завод (РФ), однак потім він відмовився від контракту з корейськими виробниками. «Корейці на сьогодні провалили контракт з «Северсталью», це — Ульяновський автомобільний завод. Росіяни відмовилися від партії в 1 850 автомобілів, і ми зараз забираємо ці комплекти», — сказав він. Черниш зазначив, що на КрАСЗі вже готуються до виробництва. За його розрахунками, це дозволить завантажити підприємство роботою до червня наступного року. Очікується, що до літа на підприємстві буде 12-14 робочих днів на місяць. Окрім того, за словами Черниша, 4 тисячі Geely КрАСЗ також планує скласти до липня 2010 року. За його словами, комплектуючі до цих автомобілів буде поставлено на підприємство протягом листопада 2009 року — лютого 2010 року, проте їх складання підприємство розтягне до літа. «Китайці попрохали взяти у них 4 тисячі автомобілів. У них, якщо працюєте навіть на експорт, держава покриває цю собівартість. Вони дають відстрочку платежу. За ціною — все нормально», — сказав Черниш.