Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

29 лютого, 2012 - 00:00

Вадим ЧУПРУН: «Ми готові надати Європі можливість використання ресурсу українських підземних сховищ газу»

Національна акціонерна компанія (НАК) «Нафтогаз України» обговорює з європейськими компаніями питання надання їм доступу до українських підземних сховищ газу (ПСГ) для зберігання власного ресурсу. Про це повідомив заступник голови правління компанії Вадим Чупрун у ході третьої щорічної конференції Адама Сміта «Український енергетичний форум». «Ми готові надати Європі можливість використання ресурсу українських ПСГ для зберігання власного газу... Наразі триває зустріч з однією з німецьких компаній, яка виявила цікавість і запропонувала свої умови», — сказав він. Нагадаємо, Україна має у розпорядженні 13 ПСГ загальною активною ємкістю понад 31 млрд кубометрів. «Укртрансгаз» експлуатує 12 сховищ і систему магістральних газопроводів, ще одне сховище — ДАТ «Чорноморнафтогаз» (АРК), 100% акцій якого належить НАК.

До наступної зими Київ отримає три снігоплавильні машини харківського виробництва

Київська міськдержадміністрація планує купити до наступної зими дві-три снігоплавильні машини українського виробництва для прибирання снігу в столиці, повідомив голова КМДА Олександр Попов. «Потреба у використанні таких технологій у Києві назріла давно, проте іноземні аналоги таких установок дуже дорогі. Сьогодні харківське підприємство пропонує їх удвічі дешевше. Безумовно, ми проведемо тендер і купимо дві-три такі установки на наступну зиму. Це дасть можливість перевірити їх у режимі роботи в столиці і визначитися з тим, скільки в цілому таких машин потрібно для Києва», — цитує прес-служба Попова. При цьому в повідомленні не вказується назва компанії-виробника таких машин. За словами Попова, використання снігоплавильних автомобілів дозволить швидше прибирати сніг без шкоди для екології. За годину такий автомобіль при поглинанні до 60 літрів дизпалива може розтопити 150 кубометрів снігу.

У березні до України прибуде перший двоповерховий потяг

Перший двосистемний електропотяг виробництва Skoda Vagonka (Чехія) з’явиться в Україні вже в березні поточного року. Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України з посиланням на першого заступника генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця») Миколу Сергієнка, днями на чеському заводі-виробнику розпочнуться експлуатаційні випробування першого потяга. Заплановано, що комісія «Укрзалізниці» прийматиме електропотяги 12 березня. Згідно з угодою між Південною залізницею та компанією Skoda, передбачається придбати два потяги, по шість вагонів кожен. Другий потяг прибуде до України в квітні поточного року. Залізничники планують, що новий пересувний склад буде задіяно на маршруті Харків — Дніпропетровськ — Донецьк. Він обслуговуватиметься на Південній залізниці в депо Харкова.

Перевізники пропонують скасувати мито на ввезення б/в автобусів

Українським автомобільним перевізникам для оновлення рухомого складу необхідний механізм ввезення транспорту з-за кордону, зокрема автобусів, які вже були у використанні. Як повідомив президент Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників (ВААП) Ігор Шкиря на позачергових загальних зборах асоціації у вівторок, ВААП вдалося порозумітися в цьому питанні з керівництвом країни. «Умови поки що обговорюються. Швидше за все, нам вдасться скасувати ввізні мита, а щодо ПДВ ми проситимемо як мінімум відтермінування його сплати, якщо не вдасться його скасувати повністю», — повідомив Шкиря. За його словами, ці умови діятимуть орієнтовно до кінця поточного року. «Проте, якщо ми хочемо, щоб ця техніка попрацювала на Євро-2012, заявки треба подавати вже сьогодні. Ще треба цю техніку знайти, привезти сюди і зареєструвати», — сказав він. Автоперевізники ініціюють на державному рівні питання про введення податкових пільг для ввезення близько 1 тис. великих туристичних автобусів для забезпечення гостей та учасників фінальної частини Євро-2012. За словами Шкирі, така ініціатива продиктована тим, що при ввезенні імпортних автобусів з урахуванням необхідності сплати 20% ПДВ і 20% мита його вартість зростає на 40%.

Газета: 
Рубрика: