Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

5 серпня, 2009 - 00:00

Запуск газобетонного заводу в Сімферополі переноситься

ТОВ «Фірма «Консоль Лтд.» (Сімферополь, АРК), керівна компанія корпорації «Укрросбуд», планує в першому кварталі 2010 року запустити виробництво газобетонних блоків на підприємстві, що будується в Сімферополі (АРК). Як повідомляється на офіційному веб-сайті компанії, газобетонний завод потужністю 550 кубічних метрів блоків у доби розміщуватиметься в чотирьох цехах загальною площею 11 тисяч квадратних метрів на базі ВАТ «Сімферопольський каменеобробний завод». У цей час ідуть роботи на стадії зведення підмурка. У вересні очікується поставка та монтаж обладнання для майбутнього підприємства виробництва компанії Hess (Нідерланди) вартістю близько EUR15 мільйонів. А загальна вартість проекту перевищить EUR30 мільйонів. Раніше введення заводу в експлуатацію планувалося на кінець 2009 року, однак у зв’язку з кризовою ситуацією в економіці запуск заводу було відкладено на 2010 рік.

Німецьке обладнання для випуску вітчизняних шин

Найбільший український виробник шин ЗАТ «Росава» (Біла Церква Київської обл.) збирається закупити в компанії Harburg Freudenberger (Німеччина) 10 форматорів-вулканізаторів вартістю близько 20 мільйонів гривень, повідомили в прес-службі ЗАТ. Потужність обладнання складає близько 500 тисяч шин на рік. Форматори-вулканізатори будуть поставлені «приблизно протягом трьох місяців», а встановити їх планується протягом поточного року. Форматори-вулканізатори шин використовуються на шинних заводах для випуску автомобільних і тракторних шин.

У Львівській області запустили першу чергу нового елеватора

Велика агропромислова компанія з активами в Україні Landkom International PLC запустила першу чергу елеватора в селі Червоне Львівської області, розташованому в 40 км від обласного центру. Згідно з повідомленням компанії на Лондонській фондовій біржі, наразі на елеватор, потужність якого з одноразового зберігання зерна становить 20 тисяч тонн, надійшли перші партії пшениці. Компанія також закупила обладнання для збільшення вдвічі потужностей нового підприємства. Landkom International приступила до будівництва елеватора в Червоному восени 2008 року.

Автомобільний і ковальський заводи відновили роботу

Кременчуцький автомобільний завод, головне підприємство холдингової компанії «АвтоКрАЗ» (Кременчук Полтавської обл.), із понеділка відновив роботу, приступивши до виконання виробничого плану серпня, повідомили у прес-службі холдингу. Крім того, у зв’язку із запуском головного конвейєра з вівторка, 4 серпня, відновив роботу штампувальний завод (ТКШЗ), що входить до холдингу Токмакське ковальсько-спеціалізоване підприємство з виробництва поковок.

Виробництво електроенергії знизилося на 16,7%

У січні-липні 2009 року електростанції Національної акціонерної компанії (НАК) «Енергетична компанія України» знизили виробництво електроенергії на 16,7% у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року — до 36 мільярдів кВт/г, повідомила прес-служба госхолдинга. За сім місяців частка НАК в структурі загального виробництва електроенергії в Україні становила 37% — повідомляється у прес-службі. За даними госхолдинга, споживання електроенергії в Україні в січні-липні 2009 року знизилося на 13,6% у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року. Теплові електростанції «Енергокомпанії України» за сім місяців знизили вироблення електроенергії на 19,8% — до 25,2 мільярда кВт/г, теплоелектроцентралі — на 23,7%, до 3,6 мільярда кВт/г, тоді як гідроелектростанції збільшили виробництво електроенергії на 1,1% — до 7,3 мільярда кВт/г. Відпуск теплової енергії електростанціями госхолдинга знизився на 8,3% і становив 11,4 мільйона Гкал.

«Велику Ложку» куплять наприкінці наступного тижня

Торговельно-промислова група (ТПГ) «Рейнфорд» планує 15 серпня підписати договір про купівлю мережі супермаркетів «Велика Ложка», належної приватному підприємству (ПП) «Реарді» (обидва Дніпропетровськ). Як повідомили в групі, «орієнтовно підписання договору про придбання мережі заплановано на 15 серпня». При цьому подробиць і суму операції не озвучили, зазначивши, що докладна інформація буде озвучена по завершенню операції.

Виробництво залізорудного концентрату скорочують

ВАТ «Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат» (ІнГЗК, Кривий Ріг Дніпропетровської обл.), що входить до складу групи «Метінвест», у січні-липні 2009 року скоротило виробництво товарного залізорудного концентрату, за уточненими даними, на 36,5% у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року — до 5,661 мільйона тонн. Як повідомляється у прес-релізі компанії у вівторок, ІнГЗК у липні 2009 року знизив обсяг виробництва концентрата на 10,2% у порівнянні з липнем 2008 року — до 1,216 мільйона тонн. Компанія 2008 року скоротила виробництво залізорудного концентрата на 7,5% у порівнянні з 2007 роком — до 12,974 мільйона тонн.

Iнтернет-потужності Криму зросли вдвічі

Телекомунікаційна компанія «Датагруп» (Київ) збільшила пропускну здатність у Криму на магістралі Сімферополь-Євпаторія-Севастополь в два рази, або на 1 Гбіт/сек до 2 Гбіт/сек. Про це повідомила прес-служба компанії. Зі слів генерального директора компанії Олександра Данченка, таке збільшення дасть змогу компанії істотно розширити географію продажів і додатково підключати абонентів у Криму в таких містах, як Керч, Феодосія, Ялта, Судак та Алушта.

Домовилися про будівництво огороджувальної дамби для каналу Дунай — Чорне море...

Державне підприємство «Дельта-лоцман» (Миколаїв) домовилося з компанією «Спецдорбудтехніка» (Дружківка Донецької області) про будівництво огороджувальної дамби для глибоководного суднового каналу Дунай — Чорне море. Про це сказано в повідомленні «Дельта-лоцман». Будівництво огороджувальної дамби буде здійснюватися в рамках проекту «Створення глибоководного суднового ходу Дунай — Чорне море на українській ділянці дельти. Повний розвиток». Договір між компаніями підписаний 14 липня, вартість робіт з будівництва становить 96,977 мільйона гривень.

Естонці поставлять в український порт контейнерний кран

Компанія Alekon Holding (Естонія) домовилася з Іллічівським морським торговельним портом (Одеська область) про поставку йому, і подальший монтаж, контейнерного крана. Про це сказано в повідомленні морпорту. Цей електричний двобалочний мостовий контейнерний кран на рейковому ході призначений для перевантаження контейнерів. Вартість контракту становить 3,986 мільйона євро. Договір між компаніями підписано 17 липня.

Запуск великовузлової збірки автобусів у Росії відкладається

Корпорація «Богдан» відклала запуск великовузлової збірки автобусів у Росії на невизначений строк. Про це повідомив прес-секретар корпорації Сергій Красуля. З його слів, зараз корпорація направляє свої основні зусилля на підтримку роботи своїх українських підприємств, на яких в 2009 році різко скоротилося виробниче завантаження, і починати в цих умовах масштабний проект у Росії було б недоцільно. «Причина припинення — криза», — зазначив Красуля. Водночас він підкреслив, що компанія не відмовляється від реалізації своїх закордонних проектів як у Росії, так і в Білорусі, однак строки їх реалізації будуть залежати від ситуації на автобусних ринках цих країн та України, а також від економічної доцільності в цілому.

У кризу залізниці не реформуватимуть?

Генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту «Укрзалізниця» Михайло Костюк вважає недоцільним реформування залізничного транспорту в умовах економічної кризи. Про це повідомила прес-служба «Укрзалізниці» з посиланням на Костюка. «Нинішнє припинення цього процесу (реформування), збереження центрального управління, чітких господарських і фінансових відносин дають можливість залізницям гідно переживати кризу», — сказав він. Зокрема, Костюк зазначив, що якщо тепер виділити сектор приміських перевезень в окрему компанію, то через свою збитковість така компанія через кілька місяців збанкрутує. «Реформу потрібно планувати тоді, коли для цього є сприятливі економічні й технологічні умови», — додав гендиректор. Також Костюк вказав на необхідність вивчення досвіду інших держав у реформуванні залізниць.

Газета: 
Рубрика: