Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

20 червня, 2009 - 00:00

До України лоу-костер привезе поповнення

Найбільший лоу-кост-авіаперевізник у Центральній і Східній Європі — група компаній Wizz Air підписала Меморандум про взаєморозуміння для оснащення свого літакового парку 50 новими суднами Airbus A320, збільшуючи таким чином загальну кількість своїх літаків до 132, повідомляється в прес-релізі компанії. Салони всіх авіалайнерів складатимуться зі 180 комфортабельних місць єдиного класу. Замовлення нових літаків А320 дозволить групі компаній посилити й розширити свою мережу, що складається з 11 операційних баз у Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Україні й Чехії. Таке придбання також дасть можливість додати нові маршрути до вже діючих 130. «Використання літаків Airbus A320 дозволяє тримати наші витрати на максимально низькому рівні, щоб пропонувати низькі ціни постійно зростаючій кількості наших клієнтів. Цей факт також відображає стійку природу нашого бізнесу навіть в умовах мінливого ринкового середовища», — цитується в прес-релізі генеральний директор групи компаній Wizz Air Джозеф Вараді. На сьогоднішній день лоу-кост-авіакомпанії групи Wizz Air здійснюють авіаперевезення на 24 нових Airbus A320, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.

Українська-французька авіаспівпраця зміцнюється

АНТК ім. Антонова (Київ) і французька Dassault Systemes S.A.S. (DS) підтвердили взаємну зацікавленість у нарощуванні ефективної співпраці. Відповідний «Меморандум про взаєморозуміння у стратегічному партнерстві для впровадження рішень щодо управління життєвим циклом виробів» підписано партнерами під час міжнародного авіакосмічного салону Le Bourget-2009, що проходить у передмісті Парижа 15—21 червня. Як повідомили в прес-службі АНТК, головним напрямком довгострокової співпраці компаній стане впровадження в процес створення літаків сімейства «Антонов» сучасних інформаційних технологій управління життєвим циклом виробів. «Це дозволить українським фахівцям отримати повний доступ до передових технологій в авіабудівній промисловості, зокрема пов’язаних з використанням автоматизованого проектування (CAD/САПР), автоматизованою системою управління виробництвом (CAM) і управління ресурсами підприємства (ERP)», — підкреслили в компанії. Для ефективної реалізації процесу взаємодії буде створена робоча група, до складу якої увійдуть представники обох компаній, повідомили в прес-службі.

Німецький банк готовий виділити кредит на модернізацію української ТЕС

Банк розвитку KfW (Німеччина) заявив про готовність виділити EUR 150 мільйонів на модернізацію другого енергоблоку Трипільської ТЕС ВАТ «Центренерго» (Київ). Як говориться в повідомленні німецького банку, проект реабілітації енергоблоку, зокрема, передбачає заміну турбіни, генератора, бойлера та монтаж установки з видалення сірки. Модернізація й реконструкція дозволить збільшити встановлену потужність блоку до 325 МВт, продовжити терміни експлуатації на 15-20 років, збільшити ККД і скоротити шкідливі викиди, зазначається в повідомленні. Проект реалізовується в рамках спільної програми «Енергоефективність і генерація» між банком і урядом України. Згідно з повідомленням, KfW також готовий виділити до EUR 100 мільйонів на реабілітацію електропідстанцій «Центренерго» напругою 220/330/750 кВ. Фінансування здійснюватиметься паралельно зі Світовим банком у рамках масштабного проекту, об’єднаного під умовною назвою «Передавання електроенергії» і спрямованого на підвищення надійності й ефективності роботи української енергосистеми.

Нафтогазові надії не виправдалися?

Британська нафтогазова компанія Cadogan Petroleum plc збирається позбутися частини своїх українських родовищ, що виявилися неперспективними, вжити всіх заходів для збільшення грошових надходжень, зокрема й шляхом продажу інвентарю й обладнання для підготовки газу, а також продовжити значні скорочення персоналу. Відповідне рішення менеджмент компанії на чолі з Яном Бароном (Ian Baron), який прийшов до керівництва в березні цього року, ухвалив після отримання попередніх результатів перегляду стратегії й операцій компанії, говориться в повідомленні Cadogan на Лондонській фондовій біржі в четвер. Згідно з ним, діяльність компанії з отримання вигоди з її активів у вигляді Покровського, Пирковського й Загорянського родовищ у східній України та Битлянського родовища в західній Україні не увінчалася успіхом. Незважаючи на значні ресурси, дебіт тестових свердловин у східній Україні виявився гіршим за очікування, а на Пирковському й Загорянському родовищах було зафіксовано різке його падіння. Cadogan зазначає, що поки до кінця не зрозуміло, пов’язано це з фундаментальними характеристиками самих родовищ чи з недоліками місцевого бурового обладнання або іншими операційними труднощами, однак наразі стоїть велике питання про потенціал цих родовищ у Східній Україні. Компанія уточнює, що у зв’язку з такими даними за останні три місяці вона скоротила кількість бурових з п’яти до однієї й зменшила персонал на 27%. Наразі буріння триває лише на газовій свердловині «Бориня-3» в західній Україні, яка виглядає перспективною й уже пробурена до глибини 4,514 тисячі м за цільової глибини 5,2 тисячі м.

Газета: 
Рубрика: