Коксохімічний завод «очищається»
Ясинівський коксохімічний завод має намір інвестувати 6,853 мільйона гривень у модернізацію виробництва в 2009 році. Інвестиції, зокрема, будуть направлені на будівництво установки очищення коксового газу від сірководню, а також на купівлю й монтаж компресорів для відділення гідроочищення. Нагадаємо, що завод виробляє кокс із вугільного концентрату, який поставляє йому компанія «Донецьксталь — металургійний завод».
Столичні кабельні та тепломережі підлатають
Енергопостачальна компанія «Київенерго» має намір інвестувати 124 мільйони гривень на підготовку кабельних і теплових мереж Києва до осінньо-зимового сезону 2009—2010 років. Про це повідомив заступник технічного директора компанії Юрій Гладишев. Їх направлять на ремонти і підготовку до опалювального сезону теплоелектроцентралей №5 і 6, ремонт кабельних і тепломереж. У цілому компанія розраховує здійснити заміну близько 10 км тепломереж. При цьому, за розрахунками, для підготовки до зими з боку влади Києва необхідне виділення з міськбюджету ще 280 мільйонів гривень. Однак, за словами Гладишева, на даний момент ці кошти в програмі соціально-економічного розвитку міста не заплановані.
Мобільний оператор хоче одразу в четверте покоління
Оператор мобільного зв’язку компанія «Київстар» допускає впровадження мобільного зв’язку четвертого покоління Long Term Evolution (4G), у разі затягування видачі ліцензії на зв’язок третього покоління в стандарті UMTS (3G). За інформацією президента компанії Ігора Литовченко, для переходу на зв’язок LTE (4G) бажано, щоб була платформа 3G, однак перехід з існуючої платформи 2G також можливий. У планах компанії інтенсивний розвиток мобільного, а в майбутньому й фіксованого інтернету. Для цього не виключена купівля «Київстаром» компанії-провайдера. У планах компанії знаходиться ще отримання ліцензії на надання мобільного телебачення за технологією IPTV, яка дає змогу здійснювати телемовлення різної якості від стандартного до високої чіткості (HDTV) зі звуковим супроводом від монофонічного до Dolby Surround.
Російський КАМАЗ збільшує апетити щодо України
Новим імпортером продукції ВАТ «КАМАЗ» (Набережні Челни, РФ) в Україні стало ТОВ «КАМАЗ-Україна» (Дніпропетровськ), створене з метою збільшення частки «КАМАЗу» на ринку вантажних автомобілів України, повідомила прес-служба української компанії. «Наша головна мета як офіційного представника ВАТ «КАМАЗ» — формування прозорої політики продажу продукції КАМАЗ в Україні, що включає продаж через товаропровідну мережу (дилери) та продаж кінцевим споживачам», — цитує прес-служба компанії директора «КАМАЗ-Україна» Андрія Тищенко. За його словами, зміна дилерської політики продиктована бажанням «КАМАЗу» підвищити керованість і прогнозованість роботи дилерів на українському ринку, оперативніше впливати на процеси, а також забезпечити необхідний рівень продажу. В Україні на сьогодні працює ще один імпортер продукції ВАТ «КАМАЗ» — ТОВ «Торгове представництво КАМАЗ», створене влітку 2007 року. У вересні 2008 року «КАМАЗ» заявляв про намір відкрити в Україні кілька торговельно-сервісних центрів, у тому числі один побудувати власними силами. Як уточнили в прес-службі «КАМАЗ-Україна», зараз обидва імпортери продовжать працювати паралельно.
Агротрейдерам виділять кредит для продовження роботи на зерновому ринку України та РФ
Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР) може виділити до 75 мільйонів дол. кредитів дочірнім компаніям Louis Dreyfus Commodities в Україні та Росії для поповнення оборотних капіталів, що дозволить забезпечити стабільне фінансування їхньої торгової діяльності. Як говориться в повідомленні банку, рада його директорів планує розглянути цей проект на засіданні 16 червня. ЄБРР уточнює, що в Україні його клієнтом виступить ТОВ «Луїз Дрейфуз Коммодітіз Україна», а у Росії — ТОВ «Луїз Дрейфуз Коммодітіз Схід». Обидві компанії працюють як агротрейдери, переважно з пшеницею, ячменем, кукурудзою та насінням соняшника. Загальна вартість проекту складає до 350 мільйонів дол.
Чотири мільярди гривень візьмуть у позику на закупівлю рухомого складу
Генеральний директор Державної адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниці») Михайло Костюк оцінює поточну потребу очолюваного ним відомства в позикових коштах у приблизно 4 мільярда гривень. Вони необхідні для виконання всіх зобов’язань компанії. Пропозицію взяти участь у реалізації проектів «Укрзалізниці» зробили Європейському банку реконструкції та розвитку. «Що ми пропонуємо як проект: по-перше — це закупівля рухомого складу для перевезення пасажирів. Цього року ми плануємо придбати близько 200 вагонів, а також продовжуємо роботу з оновлення парку вантажних вагонів», — сказав Костюк. Найближчим часом закінчується термін експлуатації близько 10 тисяч вантажних вагонів.
У Криму відкрилася стаціонарна водна ПЗС
ТОВ «УТН-Схід» відкрило першу стаціонарну водну паливнозаправну станцію (ПЗС) під брендом «Formula» в Балаклавській бухті. Об’єм паливних запасів запущеної ПЗС становить 40 тисяч літрів. ПЗС побудована в Севастополі призначена для заправки приватних судів бензином і дизельним паливом, і відповідає всім вимогам промислової й екологічної безпеки. Крім того, компанія планує запустити по одній ПЗС у Дніпропетровську (в липні) та Києві (в серпні).