Юрій КОЛОБОВ: «Протягом останніх шести місяців у жодному банку не було призначено тимчасової адміністрації»
Національний банк України (НБУ) утримається від проведення чергового стрес-тестування банків, незважаючи на відповідну рекомендацію Світового банку (СБ), повідомляється на веб-сайті Нацбанку. «Протягом останніх шести місяців у жодному банку не було призначено тимчасової адміністрації. Загалом на сьогодні банківська система працює стабільно та збалансовано й не потребує проведення додаткового стрес-тестування. Ми вважаємо, що це гарний грунт для поліпшення інвестиційного клімату в державі», — цитується в повідомленні перший заступник голови НБУ Юрій Колобов. Нагадаємо, Світовий банк рекомендував владі України провести стрес-тестування банків, щоб оцінити потенційну стійкість кредитно-фінансових установ країни в умовах імовірної другої хвилі фінансової кризи.
Російська «дочка» виходить на внутрішній авіаринок України
Компанія «ЮТейр-Україна», «дочка» російської авіакомпанії «ЮТейр», відкриває програму внутрішніх перевезень в Україні. Як повідомила прес-служба компанії, 14 лютого 2012 року вона починає виконання регулярних рейсів за маршрутом Київ (Жуляни) — Львів — Київ (Жуляни). Рейси виконуватимуться двічі на день на літаку ATR 42.
Південна і Донецька залізниці планують випустити єврооблігації
Державні підприємства «Південна залізниця» (ПЗ, Харків) і «Донецька залізниця» (ДЗ) оголосили тендер на залучення фінансування на суму 250 мільйонів дол. і 225 мільйонів дол. відповідно. Згідно з тендерною документацією, опублікованою у «Віснику державних закупівель», метод організації запозичення — випуск і розміщення цінних паперів на міжнародних ринках капіталу. Термін кредитування становитиме не більше п’яти років. Розкриття тендерних пропозицій ПЗ заплановано на 24 лютого 2012 року на 11.00, ДЗ — на 13.30.
Узбецькі автомобілі невдовзі можуть повернутися на український ринок
Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів (ВААІД) у зв’язку зі скасуванням президентом Узбекистану з 1 січня дискримінаційних обмежень на ввезення в цю країну легкових автомобілів з України прогнозує у відповідь скасування українським урядом квоти на постачання авто з Узбекистану в кількості три одиниці на рік. «Оскільки з 1 січня президент Узбекистану Іслам Карімов зняв дискримінаційні обмеження, які діяли раніше, для українських «легковиків», які й стали підставою для введення у відповідь дискримінаційних заходів з українського боку, то найближчим часом можна прогнозувати відновлення «статус-кво», тобто громадяни обох держав зможуть без обмежень купувати авто», — цитує прес-служба генерального директора ВААІД Олега Назаренка. Нагадаємо, Кабінет Міністрів України з 15 листопада терміном на три роки ввів режим ліцензування і встановив квоти на імпорт легкових автомобілів, вироблених у Республіці Узбекистан у розмірі три автомобілі на рік. Згідно з постановою, обмеження введено у відповідь на дискримінаційні дії Узбекистану (введення акцизу на ввезення авто) і відповідно до Закону «Про зовнішньоекономічну діяльність». За даними інформаційно-аналітичної групи Auto-Consulting, узбецькі Daewoo (Matiz, Nexia і Lacetti) в Україні 2011 року змогли зайняти 3% ринку — реалізовано 6674 автомобілі, що на 58% більше, ніж роком раніше. До Узбекистану з України автомобілі експортують корпорації «ЗАЗ» і «Богдан». «В Узбекистані лобі національного виробника доволі потужне, і нашим автовиробникам непросто завоювати симпатії на цьому ринку», — вважають експерти Auto-Consulting.