Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

18 лютого, 2009 - 00:00

Миколаївські рекламісти вимагають знизити податки

Грошові надходження від розміщення реклами на стаціонарних носіях у Миколаєві скоротилися за останні два місяці вдесятеро. Якщо сьогодні не підтримати рекламний бізнес, скоротивши податки, він просто припинить своє існування. Так вважають представники рекламного бізнесу обласного центру. «Грошей від реклами майже немає, а от податки залишилися», — констатує керівник «Служби реклами Деменських» Павло Деменський. Сьогодні нікого вже в місті Миколаєві не здивуєш тим, що в середині лютого на деяких бігбордах досі «красуються» новорічні вітання й запрошення на виставки місячної давнини. Адже нову рекламу майже не замовляють! Ще одна біда рекламістів — постійні перевірки контрольних органів. За словами Павла Деменського, правоохоронні органи здійснюють перевірки на предмет наявності ліцензійного програмного забезпечення. «Нас не інформують про такі перевірки, просто приходять і забирають комп’ютери. Зараз нам нічим платити штрафи по 10—20 тисяч гривень», — говорить він. Різко впали надходження від реклами й у миколаївських газетах. Низка видань із фінансових причин уже припинила своє існування, повідомляє Віталій ШЛЯПНИКОВ, Миколаїв.

Кризова реструктуризація

Скоротити чисельність персоналу під час реструктуризації організаційної структури на 10% може Райффайзен Банк Аваль (Київ), повідомили в прес-службі кредитно-фінансової установи. «З метою оптимізації діяльності банку, потреба в якій викликана глобальною фінансовою кризою, керівництво Райффайзен Банку Аваль, починаючи з листопада 2008 року, проводить реструктуризацію організаційної структури фінансової установи. Очікується, що внаслідок цього чисельність персоналу, безпосередньо не задіяного в обслуговуванні клієнтів, скоротиться на 10%», — сказав представник прес-служби. За його словами, наразі реструктуризація організаційної структури банку практично завершена.

Злиття й поглинання на агроринку України

У зв’язку з погіршенням фінансового становища значної кількості учасників вітчизняного агроринку сільськогосподарська група компаній «Мрія» (Тернопіль) отримує чимало пропозицій про продаж компаній із великим банком землі та активами й ви-вчає можливість здійснення операцій злиття й поглинання (M&A). «Компанія розглядає понад 10 потенційних M&A цілей», — говориться в прес-релізі «Мрії» у понеділок. Згідно з ним, участь у таких операціях агрохолдинг планує разом із співінвесторами й потенційними стратегічними партнерами. За словами глави «Мрії» Миколи Гути, участь компанії в таких операціях дозволить консолідувати значні виробничі потужності, збільшити земельний банк за рахунок земель високої якості й наростити активи.

Темп зростання виробництва — за рахунок розширення експорту

Єдине в Україні спеціалізоване підприємство з виробництва гальмівної апаратури, призначеної для важких вантажних автомобілів, причепів і напівпричепів, автобусів, тролейбусів і спеціальної автотехніки — Полтавський автоагрегатний завод (ПААЗ), що входить до складу холдингової компанії «АвтоКрАЗ» (Кременчук Полтавської обл.), 2009 року збирається зберегти торішню динаміку приросту обсягів виробництва й продажу за рахунок збільшення частки експорту та розширення географії продажу. Як повідомили в прес-службі ХК «АвтоКрАЗ», одним зі стратегічних напрямків у цьому плані є відновлення втрачених після розпаду СРСР економічних зв’язків і повернення на традиційні ринки збуту. «Уже зараз можна відзначити поновлення або зростання постачань на конвеєри автогігантів СНД — автозавод «УРАЛ», Мінський і Білоруський автозаводи, Мінський тракторний завод, Павловський і Лікінський автобусні заводи», — зазначили в прес-службі. Крім того, ведуться переговори про перспективи співпраці з такими закордонними партнерами, як Renault, General Motors і Scania. Зокрема, інформує прес-служба, 9 лютого ПААЗ відвідала делегація фахівців українського й польського представництв компанії Scania — одного зі світових лідерів із виробництва важких вантажних автомобілів і автобусів. Підприємство також веде роботу з розширення географії постачань. «Завод здебільшого експортує продукцію, й сьогодні основні імпортери — Росія та Білорусь. Тому зростання частки експорту до Молдови, Латвії, Литви, Казахстану й Німеччини, експансія на ринки Грузії, Азербайджану, Румунії та Угорщині дуже важливі для реалізації стратегії підприємства на 2009 рік», — підкреслили в прес-службі.

Вітчизняний авіапром націлився на ринок Iндії

ВАТ «Мотор-Січ» (Запоріжжя) зацікавлене в організації потужностей з обслуговування й виробництва своїх авіаційних і вертолітних двигунів у Індії. Як повідомили в прес-службі Мінпромполітики, під час міжнародного авіакосмічного салону, що завершився днями в Бангалорі (Індія) AeroIndia-2009, керівництво «Мотор-Січі» передало міністерству оборонної промисловості Індії пропозиції з реалізації низки спільних проектів «із розробки й виробництва авіадвигунів на території Індії, а також зі створення спільних авіаремонтних заводів». Як повідомив раніше голова правління ВАТ «Мотор-Січ» В’ячеслав Богуслаєв, в компанії розглядають можливість участі в російсько-індійській програмі створення нового багатофункціонального транспортного літака середньої дальності (БТА) вантажопідйомністю 18—20 тонн. Разом із тим, за його словами, «Мотор-Січ» готова взяти участь у програмі модернізації легких транспортних Ан-32 індійських ВПС і забезпечити для них постачання модернізованих АІ-20Д.

Газета: 
Рубрика: