Нові центри авіаційного повітряного зв’язку
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України ввело в дію приймальний та передавальний центри авіаційного радіозв’язку в регіональному структурному підрозділі «Кримаерорух» у Сімферополі. Функціонування нових об’єктів має значно покращити надійність та якість обслуговування повітряного руху, повідомили «Дню» в прес-службі Міністерства транспорту та зв’язку України. Встановлення нових радіоцентрів здійснено в рамках масштабної Програми розвитку засобів авіаційного повітряного зв’язку Украероруху. Наступним етапом її реалізації передбачається будівництво і введення в дію таких центрів у Дніпропетровську, Борисполі, Львові, Донецьку та Одесі, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.
Українська енергетика отримала додаткові 15 МВт
Внаслідок повузлової реконструкції блоку, яка велася протягом 6,5 місяців, встановлено потужність блоку № 2 Зуївської ТЕС (входить до складу ТОВ «Східенерго», ДТЕК) збільшилася з 300 до 315 МВт. 8 січня блок було включено в мережу. Вартість модернізації становила 117,2 мільйона гривень. Як повідомили «Дневі» в прес-службі ТОВ «Східенерго», під час повузлової реконструкції було проведено роботи з модернізації турбіни, котла, електрофільтру, КРП (комплексного розподільчого пристрою), енергоустаткування 6 кВ і електроприводу ЖСВ (живильників сирого вугілля). Протягом реконструкції застосовувалися нові технічні розв’язання в проточній частині турбіни. Крім збільшення встановленої потужності внаслідок реконструкції підвищено надійність роботи обладнання та збільшено діапазон маневреності блоку на 45 МВт. Реконструкція також допоможе знизити собівартість виробництва електроенергії на Зуївській ТЕС на 1,7%, а витрату умовного палива — на 16 г/квт-год. Службу ж вузлів блоку реконструкція продовжить на термін від 15 до 25 років, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».
Немає газу — немає й цегли...
Дочірнє підприємство фінансово-промислової групи «Альтком» (Донецьк) — компанія «Альтком-Керам» — 10 січня почала зупинку роботи всіх печей на своєму цегельному заводі в селищі Очеретино Донецької області через проблеми з постачанням газу в південно-східному регіоні України, повідомляється на веб-сайті групи. «Ліміт споживаних енергоресурсів підприємством сьогодні повністю сплачено, але ми не можемо протистояти кон’юнктурі. «Донецькоблгаз» через дефіцит палива відключає великих споживачів, до числа яких входить і Очеретинський цегельний завод. До сьогодні він був єдиним працюючим цегельним заводом в Україні», — наведені в повідомленні слова фінансового директора групи Валерія Кутькова. За його словами, на підприємстві підготовано комплекс заходів щодо зупинки технологічного процесу. Як повідомив заступник генерального директора групи «Альтком» Михайло Ковальов, процес зупинки роботи печей займе 12 днів. У той же час, за його словами, компанія готова виконати всі зобов’язання перед клієнтами в повному обсязі в період зупинки виробництва за рахунок дев’яти мільйонів штук цегли, які нагромадилися на складах.
Рухомий склад будемо виробляти. Але для якої країни?
Монопольний в Україні виробник магістральних вантажних тепловозів — холдингова компанія «Луганськтепловоз» — у першому кварталі 2009 року планує постачити до Росії 13 секцій тепловозів 2ТЕ116У, повідомила прес-служба компанії з посиланням на генерального директора холдингу Віктора Бикадорова. «Поставки до Росії тепловозів буде продовжено: за перший квартал заплановано відправити 13 тепловозів. У той же час загалом у планах поки що більше запитань, ніж відповідей. Ми сподіваємося на продовження співпраці з «Укрзалізницею» і готові постачати приміські дизель- і електропотяги, вантажні електровози постійного і змінного струму, пасажирські тепловози», — цитує прес-служба Бикадорова. Він також зазначив, що холдинг спроможний освоїти виробництво рейкових автобусів, а для Євро-2012 запропонувати регіональні електрички підвищеного комфорту. «Але чи буде виділено кошти для придбання нового рухомого складу — відповіді ми поки що не почули», — зазначає Бикадоров. Разом із тим, за його словами, компанія розраховує на нові замовлення Російських залізниць, на участь у розробці та виготовленні нових моделей локомотивів для Російських залізниць. «Але це стане можливим лише за умови, що наше підприємство залишиться в корпорації «Трансмашхолдинг», — підкреслює гендиректор.
Криза гіпермаркетам будматеріалів — не перешкода
Відкрити три гіпермаркети в червні-вересні 2009 року, розширивши мережу до 16 магазинів, планує ЗАТ «Нова лінія» (Київ), що володіє мережею однойменних гіпермаркетів із продажу будівельних матеріалів. Як повідомила менеджер зі ЗМІ компанії Олена Разумова, нові крамниці мережі відкриються в Києві, Донецьку та Херсоні. При цьому середня площа кожного з цих гіпермаркетів становитиме близько 20 тисяч квадратних метрів. У компанії не розкрили суму інвестицій у відкриття гіпермаркетів. Окрім того, компанія збирається розширити поточного року товарний асортимент мережі за рахунок вітчизняних виробників. Зокрема, йдеться про лакофарбну продукцію, сухі суміші, гіпсокартон, кріпильні матеріали, сантехніку, шпалери.