Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

1 листопада, 2008 - 00:00

У Приазов’ї запрацював потужний зерноперевальний комплекс

На Азовському судноремонтному заводі (м. Маріуполь) введено в експлуатацію зерноперевальний комплекс проектною продуктивністю відвантаження 10 тисяч тонн на добу. Як повідомили «Дню» в прес-службі ВАТ «Азовмаш», він став найпотужнішим з існуючих в Приазов’ї: потужність автоприйому — до двох тисяч тонн зерна, залізничного прийому — до трьох тисяч тонн на добу. Для створення комплексу придбано американське обладнання та машини, зроблені на «Азовмаші», який виготовив по кресленнях Головного спеціалізованого конструкторського технологічного інституту (ГСКТІ) естакаду та дві вантажні машини продуктивністю 500 тонн на годину, що не мають аналогів у СНД. Зернозавантажувальний комплекс після пусково-налагоджувальних робіт уже прийняв під завантаження перше судно, повідомляє Сергій СОКОРЕНКО.

«Славута» повертається

Спад продажу на автомобільному ринку України, дефіцит кредитних програм і значне подорожчання кредитних ресурсів, без сумніву, призведе до «поляризації» автомобільного ринку: попит зміститься в сектор бюджетних автомобілів і в сектор преміум-автомобілів, де кредитний продаж ніколи не складав велику частку. Споживач у даній ситуації часто розглядає варіант купівлі автомобіля за наявні кошти, не залучаючи позик. Враховуючи ці чинники, Корпорацією «УкрАВТО» ухвалено рішення продовжити виробництво «Славути» в наступному році. «У ніші бюджетних автомобілів «Славута» на сьогоднішній день є найбільш вигідною пропозицією. Рішення зберегти її виробництво на наступний рік було продиктоване ринковою кон’юнктурою», — зазначає в повідомленні «Дню» віце-президент Корпорації «УкрАВТО» Олег Папашев. Запорізький автомобілебудівний завод, що входить у структуру Корпорації «УкрАВТО», нещодавно оголосив про намір диверсифікувати канали просування своєї продукції у зв’язку з ситуацією, що склалася на українському ринку. Включення у виробничий план на наступний рік «Славути» — один із заходів, які повинні мінімізувати вплив української кризи на показники діяльності компанії, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Споживчий IT-ринок — у перспективі

Про розширення стратегії розвитку на споживчому ринку України оголосив один зі світових лідерів в галузі розробки та виробництва комп’ютерних систем і надання послуг — компанія Dell. «Розширити стратегію розвитку компанії та вийти на споживчий ринок нас спонукало стійке зростання цього сегмента ринку в Україні, і ми розглядаємо його як перспективний», — пояснив генеральний директор Dell в Україні Дмитро Пільтяй. Освоювати український споживчий ринок компанія буде в партнерстві з одним із провідних світових виробників інноваційних напівпровідникових компонентів — компанією Intel, повідомляє Олексій САВИЦЬКИЙ, «День».

Правомірність будівництва заводу перевірять

Комітет Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи за участю представників Кабінету Міністрів України, місцевої влади, бізнес-структур та громадських організацій з виїздом на місце розглянув ситуацію з будівництвом ТОВ «Євро Фінанс ЛТД» сталепрокатного заводу поблизу міста Біла Церква Київської області. Як повідомили «Дню» в ГО «Біла Церква — наш дім», голова комітету Анатолій Семинога звернув увагу на проблему незадовільного екологічного стану річки Рось та загрози його погіршення у зв’язку з будівництвом сталепрокатного заводу. І ця проблема, за його словами, стосується не тільки району будівництва, а й інших населених пунктів, зокрема Черкаської області, водопостачання яких здійснюється з басейну р. Рось. Тож комітет вирішив рекомендувати Генеральній прокуратурі України перевірити законність будівництва ТОВ «Євро Фінанс ЛТД» сталепрокатного заводу поблизу міста Біла Церква Київської області та поінформувати комітет протягом двох тижнів; Кабінету Міністрів України — призупинити діяльність зі спорудження заводу до проведення комплексної державної експертизи проекту будівництва; а Міністерству регіонального розвитку та будівництва — доручити разом з інвестором здійснити комплексну державну експертизу на стадії «проект» проектування будівництва заводу. Міністерству ж охорони навколишнього природного середовища — разом з інвестором здійснити державну екологічну експертизу на стадії «проект» проектування будівництва заводу, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.

Газета: 
Рубрика: