Особливий інтерес
Evraz Group, яка володіє рядом гірничо-металургійних активів в Україні, зацікавлена в придбанні українських гірськорудних, сталеливарних і вугільних підприємств, повідомив президент і голова ради директорів Evraz Group Олександр Фролов. «Активи цікаві в сфері основного бізнесу — активи виробництва руди, вугілля та сталі, але якихось конкретних планів на сьогодні немає», — сказав голова Evraz Group. При цьому він пояснив: якщо Україна виставлятиме на продаж шахти із видобутку вугілля, то «ми з високою ймовірністю будемо зацікавлені в тому, щоб брати участь у цьому процесі». Фролов також наголосив на інтересі в реалізації проектів із будівництва нових шахт після придбання відповідних ліцензій. «Якщо така тема виникатиме, то, на мою думку, вона представлятиме інтерес»,— прогнозує голова групи, нагадавши, що Evraz Group активно купує сировинні ліцензії в Росії. «Я не бачу для нас жодних перешкод розглянути аналогічні варіанти в Україні — це цілком відповідає нашій стратегії», — сказав він. При цьому він не виключив, що Evraz Group може займатися такими проектами спільно з іншими компаніями.
Продаж перевищив очікування...
«Донька» Honda Motor (Японія) — компанія «Хонда Україна», як очікується, зможе цього року продати в Україні не менш ніж 15тисяч автомобілів, що перевищить показник минулого року (6,715 тисячі авто) більш ніж у 2,2 разу, тоді як раніше компанія планувала продати 11 тисяч автомобілів. Як повідомив президент компанії «Хонда Україна» Такаші Міяшіта, в ході презентації Honda Pilot другого покоління, на таке зростання продажу дозволяють сподіватися, насамперед, результати продажу автомобілів за перше півріччя. «У першому півріччі ми продали близько 7,2 тисячі автомобілів, і я сподіваюся, що до кінця року ми зможемо вийти на продаж 15 тисяч автомобілів», — сказав він. Характеризуючи підсумки продажу першого півріччя, керівник відділу маркетингу компанії «Хонда Україна» Олександр Подолянко наголосив, що продажі компанії в першому півріччі зростали швидше за темпи зростання ринку і навіть перевищили очікувані, й у цьому наша сила». «Звичайно, це стало можливим, насамперед, за рахунок самого ринку, але й ми стали більш активними в рекламному плані, спілкуванні зі споживачем», — зауважив він. У той же час, за його словами, вплив посилювання кредитної політики банків позначився на продажу компанії в меншій мірі, ніж на більш масових автомобільних брендах.
Фастфуд тепер і в Луганську
Депутати Луганської міськради дали підприємству з іноземними інвестиціями «МакДональдз Юкрейн Лтд.» згоду на будівництво першого в місті ресторану мережі швидкого обслуговування McDonald’s на частині земельної ділянки (0,12 га). Ця ділянка розташовується в кварталі Молодіжний, 20а, який перебуває в постійному користуванні Східноукраїнського національного університету ім. В. І. Даля. У квітні минулого року можливе будівництво об’єкта швидкого харчування в Луганську в районі багатоквартирних будинків 2а і 2б по вулиці Оборонна викликало стурбованість жителів цих будинків. Ресторан мережі McDonald’s тоді вирішили в цьому місці не будувати. Як повідомлялося, «МакДональдз Юкрейн Лтд.» планує до 2018 року збільшити кількість своїх закладів в Україні в чотири рази — до 240 одиниць. Зокрема, цього року компанія відкриє свої заклади в Києві, Полтаві, Харкові, Сімферополі та Житомирі. Інвестиції у відкриття одного ресторану складають від $0,5 до $2 мільйонів.
Iнвестиції в «храм знань»
Київська девелоперська компанія «XXI Століття» інвестувала близько 1,8 мільйона гривень у проведення капітального ремонту загальноосвітньої школи в селищі Лісники Київської області. Згідно з повідомленням, компанія відремонтувала дах, утеплила фасади будівлі, відремонтувала спортзал і роздягальні, замінила всі вікна й інш. Крім того, було закуплено й встановлено в класах нові парти. «Здійснюючи стратегію корпоративної соціальної відповідальності, компанія в кожному своєму проекті має соціальний компонент. Школа в Лісниках — не перший реконструйований «XXI Століттям» навчальний заклад. Сьогодні ми також підключаємося до українського руху з відновлення храмів знань», — зазначив директор із корпоративних комунікацій компанії Дмитро Васильєв.
Мінус гастроном, плюс торговельно-офісний центр...
Будівлю на Хрещатику, в якому протягом багатьох років розміщувався Центральний гастроном, буде переобладнано під торговельно-офісний центр. Київська міська рада ухвалила рішення щодо продажу земельної ділянки на перетині Хрещатику з вулицею Богдана Хмельницького площею 0,15 га ТОВ «АБ інвестиції і розвиток» за 8,16 мільйона гривень, тобто по 5,5 тисячі гривень за 1 кв. м ($1,1 тисячі). Цю ділянку було продано «для реставрації, реабілітації та пристосування з надбудовою торговельно-офісного комплексу». У рішенні Київради йдеться, що інвестор уже вніс аванс за цю ділянку в сумі 1,9 мільйона гривень, і суму, що залишилася, повинен сплатити протягом 10 днів від дня нотаріального завірення договору купівлі-продажу. У приміщенні, розташованому на цій ділянці, протягом багатьох років, ще з часів колишнього СРСР, розташовувався Центральний гастроном, який був однією з візитних карток столиці України. Кілька років тому це приміщення було приватизовано, Центральний гастроном було закрито, і тут нібито проводився ремонт.