Ями розбрату
Київське ВАТ «Завод залізобетонних конструкцій (ЗЗБК) ім. С. Ковальської» збирається оскаржити в суді рішення Державної екологічної інспекції в Києві, відповідно до якого підприємство повинно припинити видобуток піску в руслі річки Дніпро. Як повідомив голова правління ВАТ Валерій Головаш, зараз над цим питанням працюють юристи підприємства. Київська держекоінспекція призупинила своїм рішенням здійснюваний ЗЗБК ім. Ковальскої видобуток піску в руслі Дніпра, оскільки, за даними представників Держекоінспекції, внаслідок здійснення підприємством робіт в руслі Дніпра утворилися ями глибиною від 10 до 24 м при середній глибині річки 9—7 м. Це призводить до неконтрольованого підмиву берегів, а також може зумовити виникнення тріщин, які з’явилися в опорах Південного моста, розташованого поруч із заводським родовищем. Раніше співробітники інспекції повідомляли, що ЗЗБК не має ліцензії на користування надрами. Тим часом, як стверджує Головаш, завод має таку ліцензію від 1 листопада 2007 року терміном на п’ять років. Голова правління заводу також не вважає, що припинення видобутку піску якимось чином вплине на потужності підприємства. «Доведеться шукати інших постачальників піску», — сказав він.
Широкомасштабні інвестиції
Один із засновників корпорації «Індустріальний Союз Донбасу» (ІСД, Донецьк) — ЗАТ «Візаві» — збирається інвестувати в комунальне підприємство Запорізької обласної ради «Степногірський гірничо-збагачувальний комбінат» (ГЗК) близько 500 мільйонів гривень. Як повідомили в прес-службі Запорізької облради, це рішення оприлюднене в ході зустрічі голови Запорізької облради Олександра Нефедова та голови Василівської районної ради Володимира Грачова в Донецьку з керівництвом ради директорів ІСД. «У ході наради досягнуто домовленості щодо початку широкомасштабного інвестиційного проекту, — «уточнюють у прес-службі Запорізької облради. На ці кошти на території комунального підприємства планують збудувати завод із виробництва феросплавів. Орієнтовні терміни будівництва об’єкта — 5—7 років, — йдеться в повідомленні.
Харківський бетон за німецькими технологіями
Завод із виробництва бетону «Зеніт» у Харкові ввів у експлуатацію харківський ВАТ «Трест «Житлобуд-1». Новий бетонний завод оснащено німецьким обладнанням компанії TEKA, його потужність становить 150 куб. м бетону на годину.
Розподіл рентабельності
Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» в січні—червні 2008 року збільшила чистий прибуток на 12,8% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року — до 491,5 мільйона гривень. Згідно із звітом підприємства, в системі розкриття інформації ДКЦПФР, чистий прибуток компанії за перше півріччя становив 2,73 мільйона гривень. У той же час у документі зафіксовано і чистий збиток у розмірі 1,246 мільйона гривень. Як зазначали в компанії, наявність у звіті про фінансові результати і прибутку і збитку викликано тим, що одні її підрозділи є рентабельними, а інші — ні.
«Комфортна» ліквідація
Київське ВАТ «Комфорт-Сервіс», що входить у львівську групу компаній «Комфорт-Інвест», ліквідує свої філіали в Дніпропетровську та Донецьку, повідомила компанія в системі розкриття інформації ГКЦБФР.(?) Рішення про ліквідацію філіалів прийняли акціонери компанії на зборах. Раніше повідомлялося, що до порядку денного зборів акціонерів також було внесено питання про реорганізацію дочірніх підприємств компанії «Техкомплект-Львів», «Техкомплект-Харків», «Техкомплект-Дніпропетровськ», «Техкомплект-Донецьк», «Техкомплект», «Техкомплект-Крим», «Техкомплект-Одеса» на товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ).