Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

27 грудня, 2011 - 00:00

В Iвано-Франківській області відкрили малу ГЕС

ТОВ «Енергоінвест» (Вінниця) ввело в експлуатацію малу гідроелектростанцію потужністю 320 кВт на річці Золота Липа в селі Золотій Липі Тлумацького району Івано-Франківської області. Як повідомив президент компанії Володимир Житник, станція вироблятиме близько 2,8 мільйона кВт-год. електроенергії на рік. «Це замінить приблизно 1,5 тисячі тонн вугілля, якби працювала теплова електростанція на вугіллі, або заощадить 850 тисяч кубічних метрів газу», — пояснив він. Житник підкреслив, що будівництво малих ГЕС вимагає значних капіталовкладень. «Зрозуміло, що при такій високій вартості кредитних ресурсів і при такому «зеленому тарифі» на гідроенергію, а він нині найнижчий — 84 копійки, сьогодні дуже складно залучати кошти для відновлення таких гідроелектростанцій», — відзначив він. За даними компанії, в реконструкцію Золотолипівської малої ГЕС вкладено 9,8 мільйона гривень. На ці кошти відновили будівлю станції, розчистили водозабір і відвідний водоканал, відновили функціонування водозабірних щитів і щита холостого скиду, купили і встановили устаткування для трансформаторної підстанції й розподільного пристрою на 10 кВт, придбали й виготовили вузли та деталі гідротурбінного устаткування. Окупність проекту — 12 років.

Вітчизняна компанія вперше відвантажить автомобілі до Руанди

Єдиний в Україні виробник великовантажних автомобілів, холдингова компанія «АвтоКрАЗ» (Кременчук Полтавської області), розширила географію поставок продукції в країни Східної Африки, вперше виконавши замовлення на поставку автомобілів до Руанди. За інформацією прес-служби компанії, до кінця грудня до Руанди надійдуть автомобілі на шасі «КрАЗ-65101» із спецобладнанням заводу «Пожспецмаш» і спеціалізованою майстернею з гідроманіпулятором на шасі «КрАЗ-65053», яка вироблена спільно з підприємством «Нафтоавтоматика». Вартість контракту в повідомленні не уточнюється. У грудні автомобілі проінспектували представники замовника, і за результатами інспекції підписано Акт про відповідність виготовлених автомобілів умовам контракту.

На дороги дали грошей

Уряд України перенаправив Державній службі автомобільних доріг («Укравтодор») 69,82 мільйона гривень на витрати, пов’язані з розвитком мережі й утримуванням автомобільних доріг загального користування 2011 року, понизивши при цьому витрати та кредитні зобов’язання компанії. Це закріплено Розпорядженням Кабінету Міністрів України №1281-р від 21 грудня. Згідно з документом, «Укравтодор» звільнено від погашення зобов’язань по кредитах (50 мільйонів гривень), отриманих під гарантії уряду, також зменшено витрати споживання в рамках держпрограми розвитку мережі й утримання автомобільних доріг (19,82 мільйона гривень). Як повідомлялося, Постановою №1306 від 21 грудня уряд направив 115 мільйонів гривень на реалізацію державної програми розвитку мережі й утримання автомобільних доріг загального користування замість субвенцій місцевим бюджетам на будівництво-реконструкцію-ремонт і утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах 2011 року.

Акціонування залізничного держпідприємства планують завершити в грудні 2012 року

Основним завданням «Укрзалізниці» 2012 року стане початок системної реформи залізниць, заявив генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак. «У грудні 2011 року ми почали реалізовувати трансформацію «Укрзалізниці» в структуру, здатну забезпечити економіку і населення країни в якісних перевезеннях, у формі відкритого акціонерного товариства. У грудні 2012 року ми сподіваємося завершити створення акціонерного товариства», — цитує слова голови «Укрзалізниці» прес-служба. За його словами, для реформування залізничного транспорту необхідно буде провести реальну оцінку вартості основних фондів, розділити фінансові потоки кожного напряму діяльності, щоб було видно реальну економіку. Важливими завданнями є також створення умов для інвестицій у різні напрями, насамперед — у вантажні перевезення, й забезпечення однакового доступу до інфраструктури для всіх суб’єктів ринку. Залізничний транспорт залишиться соціальним перевізником, але відповідальність має бути розділена між залізницями і державою, зазначив також голова «Укрзалізниці». За його словами, важливим проектом наступного року стане початок експлуатації нового рухомого складу на нових для України швидкостях, що стало можливим завдяки роботам, проведеним із розподілу вантажного та пасажирського руху.

Газета: 
Рубрика: