Тунель під Дніпром?
Пропозиції щодо будівництва тунелю під рікою Дніпро у Києві як альтернатива Південному мосту Міністерству транспорту і зв’язку України подала італійська група компаній ConsorzioLeonardo. Як повідомила прес- служба Міністерства транспорту і зв’язку України, ConsorzioLeonardo пропонує створити тунель із п’ятьма смугами руху, які дозволять автомобілям рухатися з швидкістю 100 км/г. Його загальна довжина становитиме близько 7 км, а пропускна спроможність — 170,4 тисячі машин за добу. На думку Мінтрансзв’язку, питання вимагає додаткового вивчення. «Для подальшого розгляду питання будівництва тунелю потрібно розробити техніко-економічне обгрунтування такого проекту і порівняти його з проектом будівництва мосту», — цитує прес-служба заступника міністра транспорту і зв’язку Вадима Гуржоса. Група компаній ConsorzioLeonardo спеціалізується на проектуванні й будівництві автомобільних доріг. До її складу входять такі структури, як Impregilo, Ghella, Maire, Seli, Trevi.
Рейс неможливий. Літаки не розмитнені...
Дніпропетровська авіакомпанія «Дніпроавіа» перенесла запуск нового рейсу за маршрутом Київ—Луганськ на 4 серпня. «Ми переносимо рейси в зв’язку з тим, що літаки, на яких вони мають виконуватися, досі не розмитнені», — повідомив начальник рекламного відділу «Дніпроавіа» Станіслав Стадник. За його словами, зараз із згаданої причини не можуть виконувати польоти три літаки Embraer-145. Він також додав, що з 4 серпня компанія розраховує запустити щоденний рейс Київ—Луганськ з частотою два рази на добу, тоді як дата початку виконання польотів між Москвою і Луганськом поки невідома. Раніше «Дніпроавіа» планувала з 28 липня запустити регулярні рейси сполученням Київ—Луганськ і Луганськ—Москва.
Модернізований «Руслан» планують випускати серійно вже 2012 року
Українські й російські партнери програми поновлення серійного виробництва модернізованої версії важкого транспортного Ан 124 100«Руслан» — Ан-124-100М-150 вантажопідйомністю 150 тонн мають намір до 2010 року відпрацювати всі технологічні питання проекту. Як повідомили в прес-службі АНТК ім. Антонова, домовленість про це досягнуто за підсумками конференції розробників літака, що відбулася в Києві, його комплектуючих, эксплуатантів і виготовлювачів літака. Згідно з підписаним за підсумками зустрічі документом, не пізніше 2010 року мають бути прийняті заходи, зокрема, із забезпечення продовження проектного призначеного ресурсу експлуатованих Ан-124-100 і їхніх модифікацій до 45 000 льотних годин, 10 000 польотів і 40 років служби. Крім того, буде розроблено комплектуючі вироби літаків для їх модернізації за новими вимогами ICAO і Євроконтролю, а також для поновлення їх серійного виробництва. Поновлення серійного виробництва модернізованого «Руслана» в широкій російсько-українській кооперації заплановано на 2012 рік.
Фінансова «новинка»
Національний банк України (НБУ) зареєстрував першу в країні банківську холдингову групу (БХГ) «Сведбанк Фінанс», повідомив «Сведбанк». «Згідно з постановою правління НБУ від 23 липня 2008 року №210, Нацбанк України зареєстрував банківську холдингову групу «Сведбанк Фінанс». Засновниками цього першого в Україні банківського об’єднання виступили ВАТ «Сведбанк» (материнський банк) і ЗАТ «Сведбанк Інвест» (банк-учасник), — вказується в прес-релізі банку. БХГ створена з метою консолідації позицій на українському ринку для реалізації фінансових послуг. «Створення першої в Україні БХГ «Сведбанк Фінанс» є серйозним кроком для посилення конкурентності на фінансовому ринку України і поліпшення якості обслуговування приватних і корпоративних клієнтів», — цитує в прес-релізі глава правління «Сведбанку» Сергій Тигіпко.
Перестраховка хімічного комбінату в Сирії
Хімічний комбінат із виробництва каустичної соди, соляної кислоти, рідкого хлору й інших хімічних речовин, який розташований за 35 кілометрів від сирійського міста Алеппо, прийняла в перестрахування вітчизняна страхова компанія «ЛЕММА». Страхувальником за оригінальним договором страхування є Сирійсько-саудівська компанія SYSACCO. «СК «ЛЕММА» співпрацює з шістьма сирійськими компаніями вже більше півроку, отримуючи бізнес через близькосхідних брокерів. Наш сирійський портфель поки невеликий і нараховує двадцять факультативних ризиків, в основному вогневих. Загальний обсяг відповідальності СК «ЛЕММА» за цей портфель становить $131 мільйон», — уточнив віце-президент компанії Ігор Васильченко... Загальна страхова сума становить більше $36 мільйонів. Частка СК «ЛЕММА» в ризику — 5%, — повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.