Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

22 липня, 2008 - 00:00

В очікуванні бразильських регіональних літаків...

Авіакомпанія «АероСвіт — Українські авіалінії» розраховує до кінця року підписати угоду на поставку 10 регіональних літаків, повідомив генеральний директор компанії Арон Майберг. «Це точно буде в цьому році», — уточнив він. З його слів, компанія зупинила свій вибір на повітряних судах виробництва бразильської компанії Embraer. «Ми фактично ухвалили рішення, що це буде літак Embraer. Залишилася технічна процедура, і ми плануємо з наступного літа почати експлуатувати», — сказав Майберг. При цьому він зазначив, що механізм отримання літаків ще не визначений остаточно. Частина з них може бути закуплена, частина — взята в лізинг. «Схема придбання літаків зараз відпрацьовується і залежить від того, як буде сформований пакет фінансування. На жаль, сьогодні ускладнилися вимоги експортно-імпортних агентств, особливо до тих країн, які мають підвищений ризик. Україна, на їхню думку, має високий ступінь ризику», — повідомив Майберг.

«Білий пакет» розбрату

ВАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» (ОКЗДХ) заявляє про недотримання та зрив ТОВ «Сандора» (Миколаївська обл.) домовленостей щодо невикористання нею соків у пакетах, схожих на вироблювану ОКЗДХ («білі пакети»). Всі домовленості «Сандори» з ВАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» відносно невикористання у виробництві пакетів, схожих на авторський продукт ОКЗДХ — соки «в білому пакеті», порушені. З цього місяця ТОВ «Сандора» відновило виробництво продукції «в білому пакеті», який, говорячи юридичною мовою, «має схожість до ступеня змішування з оригіналом», говориться в прес-релізі ОКЗДХ. Як зазначається в повідомленні, упаковка соків «Сандора» відрізняється від соків ОКЗДХ у «білих пакетах» тільки тонкими малопомітними смугами жовтого кольору. Зараз ОКЗДП готує відповідний позов до суду проти компанії «Сандора».

Японський кредит більше не візьмуть

Міністерство транспорту та зв’язку України відмовилося від кредиту Японського банку міжнародного розвитку (JBIC) на суму близько $180 мільйонів для реалізації проекту реконструкції держпідприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» та збирається залучити приватного інвестора, повідомив голова міністерства Йосип Вінський. «Японський кредит більше брати не будемо», — сказав він учора. З його слів, Мінтрансзв’язку відмовилося від послуг компанії Dogus/Alarko/YAD (Туреччина), яка виграла тендер з добору підрядника будівництва терміналу «D» у «Борисполі».

Будинки для Міноборони

Харківська група компаній «Будівельний альянс «Моноліт» почне будівництво двох житлових будинків у Миргороді (Полтавська обл.) та Чугуєві (Харківська обл.) для Міністерства оборони України. ТОВ «Харківміськбуд», що входить до групи, виграло тендер вартістю більш ніж 27 мільйонів гривень на будівництво дев’ятиповерхового житлового будинку на 117 квартир у Миргороді. Здачу будинку в експлуатацію заплановано на вересень 2009 року. Разом з тим, «Будівельний альянс «Моноліт», головне підприємство групи, перемогло в тендері вартістю 24,1 мільйона гривень на будівництво дев’ятиповерхового житлового будинку на 90 квартир у Чугуєві. Здача в експлуатацію планується у червні 2009 року.

Залізниця не довіряє вагонобудівельникам

Державна адміністрація залізничного транспорту України «Укрзалізниця» та ВАТ «Російські залізниці» збираються провести спільне вивчення обґрунтованості цін на продукцію українських та російських вагонобудівельників, повідомив заступник начальника «Укрзалізниці» Анатолій Ложко. З його слів, «Російські залізниці» та «Укрзалізниця» мають на це право відповідно до підписаних із виробниками договорів. Як відмітив Ложко, і українська, і російська сторони підозрюють виробників у необґрунтованому завищенні цін.

Кіпрські вілли в Київській області

Антимонопольний комітет України дозволив кіпрській компанії «Адама Холдинг Паблік Лімітед», що входить до румунської компанії Adama, придбати частку в статутному капіталі дніпропетровського ТОВ «Медінтранс». Як повідомила прес-служба АМКУ, таке придбання забезпечить покупцю перевищення 50% голосів у вищому органі управління емітента. Як повідомляється на офіційному веб-сайті Adama, компанія, зокрема, розвиває проект щодо житлової нерухомості Riverside Exclusive, який передбачає будівництво більше ніж 100 великого та середнього розміру вілл, центру здоров’я та відпочинку в лісі в Київській області. Разом з тим, компанія реалізовує житловий проект у Запоріжжі на придбаній земельній дільниці на схилі Дніпра.

Iз виробництва пішли... найдешевші автомобілі

Найбільший в Україні виробник легкових автомобілів — Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАТ «ЗАЗ») — із серпня знімає з виробництва автомобілі «Таврія-пікап» (ЗАЗ-110557) та ЗАЗ Lanos Pick-up, які за ціною були найдешевшими на ринку легких комерційних автомобілів України («Таврія-пікап» — 29,6 тисячi гривень). Як повідомили в прес-службі корпорації «УкрАвто», рішення про зняття з виробництва цих автомобілів пов’язане з наміром компанії ввести у виробництво нові автобренди. На думку експертів інформаційно-аналітичної групи Auto-Consulting, з вибуттям моделі «Таврія-пікап» ринок позбавиться найдешевшого автомобіля, що протягом тривалого часу займав перші місця на ринку. Але в групі зазначають, що в ситуації, яка склалася, звільниться місткість близько 350 — 400 автомобілів на місяць. Згідно з даними експертів, у 2007 році ці автомобілі непогано продавалися, але так і не вийшли на заплановані об’єми.

Газета: 
Рубрика: