Літаємо до Казахстану
З 26 квітня Київська авіакомпанія «АероСвіт — Українські авіалінії» збирається розпочати регулярні рейси маршрутом Київ—Алмати. Як повідомила прес-служба «АероСвіту», перевізник отримав офіційний дозвіл авіаційної влади Республіки Казахстан на виконання регулярних польотів до столиці цієї держави. З 26 квітня рейс виконуватиметься з частотою один раз на тиждень, із 28 травня — двічі, з 16 червня — тричі. На маршруті Київ—Алмати експлуатуватимуться середньомагістральні літаки Boeing 737.
«Жирні» квоти
Україна з 22 березня вводить квотування експорту соняшникової олії і насіння соняшника в розмірі відповідно 300 тисяч тонн і 1 тисяча тонн на термін до першого липня 2008 року. Це передбачено постановою Кабінету Міністрів від 12 березня, якою також затверджено порядок видачі ліцензій і склад комісії для розгляду відповідних заявок експортерів і розподілу квот. Згідно з порядком ліцензування, заявник має подати підтверджену Міністерством аграрної політики довідку про наявність обсягів соняшникової олії чи забезпеченості сировиною для його виробництва.
А коли злетить 33-й?
Поновлення серійного виробництва важких транспортних літаків Ан-124 «Руслан» на Ульянівському підприємстві «Авиастар-СП» потребує серйозних інвестицій, що, природно, позначиться на вартості цих машин. «Ціну літаків Ан-124-100М-150, серійний випуск яких планується відновити в Ульянівську, сьогодні важко передбачити. Не виключено, що вона може становитиме близько 150 мільйонів доларів», — заявив президент групи компаній «Волга-Дніпро» Олексій Ісайкін. За його словами, вартість тих літаків, які сьогодні добудовуються на «Авиастар-СП», становить приблизно $100 мільйонів. Він також повідомив, що вже сформоване «технічне обличчя» перспективного літака Ан-124-100М-150. За своїми характеристиками він перевершуватиме Ан-124-100. «Рентабельність відновленого серійного виробництва настане, за нашими оцінками, після продажу 33-го літака», — уточнив він.
Найприбутковiший мобільний зв’язок
Українські оператори зв’язку в січні—лютому 2008 року збільшили доходи від надання послуг на 21,1% порівняно з аналогічним періодом 2007 року. За даними Держкомстату, за два місяці 2008 року населенню надано послуги на суму 2,83 мільярда гривень, доходи від послуг міжнародного зв’язку становили 0,39 мільярда гривень. При цьому дохiд від наданих населенню послуг зв’язку збільшився на 29,3%, підприємствам — на 16,2%. За вказаний період 2008 року найбільший дохiд в галузі зафіксовано від надання послуг мобільного зв’язку — 4,46 мільярда гривень, що на 29,6% більше, ніж в січні—лютому 2007 року.
Вокзал чекає на інвестора
Державне підприємство «Донецька залізниця» збирається залучити інвестора для реконструкції вокзального комплексу на станції Донецьк. Проект передбачає будівництво критого переходу через залізничні колії, зал очікування для пасажирів далекого сполучення і транзитних з бічними виходами на платформи. Крім того, планується будівництво підземного приміського вокзалу і пішохідного тунелю для транзитного пропуску пішоходів під коліями. Початок реалізації проекту заплановано на серпень—вересень. За розрахунками Донецької залізниці, роботи завершаться 2011 року. Кошторисна вартість проекту становить приблизно 662 мільйона гривень, з яких 50% — кошти Донецької залізниці. Залишилося знайти інвестора...
Агротехніку закуплять за кордоном
Ancor Investments Limited, що входить до агропромислового холдингу «Астарта-Київ», уклала угоду з Wells Fargo HSBC Trade Bank (США) про відкриття п’ятирічної кредитної лінії на суму $10 мільйонів для закупівлі агротехніки в США. Як говориться в біржовому повідомленні Astarta Holding N.V., холдинговій компанії групи, що котирується на Варшавській фондовій біржі, процентна ставка по кредиту становить LIBOR+1,25%. Згідно з документом, кредитна угода була схвалена державним Ексимбанком США для закупівлі американської агротехніки в рамках програми страхування експортних кредитів.