Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

13 березня, 2008 - 00:00

Авіалінії — на продаж

Фонд державного майна України оголосив конкурс з використанням відкритості пропозиції ціни за принципом аукціону з продажу 100% акцій ВАТ «Національні авіалінії України», говориться в оголошенні фонду, опублікованому вчора. Стартова ціна пакету становить 10,5 мільйона гривень. Конкурс відбудеться через 50 днів після публікації оголошення. Згідно з оголошенням, сукупні активи підприємства 2007 року зросли на 27,3% — до 11,64 мільйона гривень, кредиторська заборгованість скоротилася на 0,02% — до 22,948 мільйона гривень, дебіторська збільшилася на 32,1%, до 1,32 мільйона гривень.

Працюють над інвестпривабливістю

Міністерство вугільної промисловості України в лютому створило державний концерн «Східантрацит» на базі підприємств «Шахтарськантрацит», «Торезантрацит» і «Сніжнеантрацит» (усе — Донецька обл.), повідомила прес-служба міністерства. Виконуючим обов’язки генерального директора «Східантрацит» призначено Андрія Грека, який до призначення очолював «Торезантрацит». Таким чином, до складу «Східантрациту» увійшли шахтоуправління «Волинське», шахти «Прогрес», «ім. Кисельова», «ім. Лутугіна», «Зоря», «Ударник», «Іловайська», «Шахтарська-Глибока», «ім. Ткачука» і ш/у «ім. 17-го партз’їзду». «Унаслідок такої виробничої ротації значно зросте інвестиційна привабливість подібного вугільного комплексу, поліпшиться керованість державним майном», — цитує прес-служба главу Мінвуглепрому Віктора Полтавця.

Радикальна модернізація

Варіанти радикальної модернізації багатоцільового літака Ан 74 відпрацьовують Київський авіаційний науково-технічнийкомплекс (АНТК) ім. Антонова і французька Thales. Як повідомили в прес-службі АНТК, на сьогоднішній день у співдружності з французьким партнером українська компанія розробила концепцію модернізації Ан-74, що передбачає створення одразу декількох варіантів оновленого літака: цивільного транспортного, військово-транспортного, морського патрульного, повітряного моніторингу з міжнародної програми «Відкрите небо». За словами представника прес-служби, зокрема, йдеться про встановлення «скляної» кабіни, новітні засоби пілотування, навігації та зв’язку Thales. Змін зазнають маршова силова установка і ВСУ, системи управління літаком і двигунами, паливна- й гідросистеми, шасі, зазначив він. «Усі літаки відповідатимуть сучасним і перспективним вимогам ICAO та «Євроконтролю», зможуть виконувати посадки за II категорією й забезпечать точність літакокерування в зоні аеродрому, що відповідає вимогам RNP-1. Разом із тим, їхнє багате цільове обладнання дозволить вирішувати спеціальні завдання з високою ефективністю», — уточнило джерело. Воно додало, що на літаках «Відкритого неба» передбачається встановлення аерофотоапаратів для планової й перспективної зйомки, телевізійного й інфрачервоного обладнання, РЛС бічного огляду із синтезованою апертурою.

Індичка «окупить» інвестиції

Київська група «Рамбурс» минулого року збільшила реалізацію м’яса індички в 2,4 раза порівняно з 2006 роком — до 2,76 тисячі тонн. Як повідомляється в прес-релізі групи, в грошовому вираженні обсяг продажу зріс майже втричі порівняно з 2006 роком — до 34,232 мільйона гривень. За минулий рік чистий прибуток належного групі ВАТ «Племптахосовхоз «Броварський» (Київська обл.) становив 19,1 тисячі гривень. Минулий рік для виробників м’яса був ускладнений декількома чинниками: майже подвійним зростанням цін на комбікорм, подорожчанням паливно-мастильних матеріалів і вартості перевезень. «Незважаючи на те, що собівартість продукції зростала, ціна на кінцевий товар у роздрібній торгівлі змінилася не набагато, бо наш прибуток за минулий рік номінальний. Крім того, минулий рік був для нас роком інвестування в розвиток, і ми розраховуємо, що цього року інвестиції почнуть окупатися», — цитує прес-служба керівника групи «Рамбурс» Олексія Гаврилова.

Газета: 
Рубрика: