2012 року російсько-українське СП почне збирати двигуни для авіаційних ракет
Виробництво малогабаритних двигунів типу Р95, які використовуються в керованих ракетах класу «повітря-поверхня», з наступного року здійснюватиме російсько-українське спільне підприємство (СП), виробничий майданчик якого розгорнуто в місті Дубна (Московська область). «СП створюється не лише для технічного обслуговування та ремонту існуючих двигунів Р95, але й для виготовлення нових двигунів», — повідомив голова ради директорів російсько-українського СП «Володимир Климов — Мотор-Січ» Анатолій Ситнов. За його словами, «2012 року СП в Дубні буде готове до проведення крупновузлового складання нових двигунів». Ситнов також уточнив, що «залишилося добудувати стенди для наземних випробувань двигунів». «Таким чином, виробництво в Дубні буде забезпечено і випробувальним комплексом, що дає можливість не просто випускати двигуни, але й проводити повномасштабні випробування готових виробів», — зазначив він. За даними компанії «Мотор-Січ» (Запоріжжя, Україна), інвестиції до проекту склали 5 мільйонів доларів.
Україна постачила до Iраку перший Ан-32
Україна забезпечила постачання до Іраку першого з шести легких транспортних Ан-32, які збираються в Києві в рамках контракту на суму понад 550 мільйонів доларів на постачання іракському замовникові української військової техніки. Як повідомили в прес-службі держкомпанії «Укрспецекспорт», 18 листопада перший Ан-32 прибув із Києва до міжнародного летовища «Багдад», де відбулася його офіційна передача міністерству оборони Республіки Ірак. За даними прес-служби, передачу другого Ан-32 іракській стороні намічено на початок грудня, ще чотири літаки буде передано замовникові 2012 року. Нагадаємо, 2009 року спеціалізована зовнішньоторговельна фірма «Прогрес», дочірнє підприємство держкомпанії «Укрспецекспорт», уклала з Іраком контракт на суму понад 550 мільйонів доларів, який, як передбачається, має стати одним із серії підготовлюваних угод у сфері ВТС між Україною та Іраком. Контракт передбачає постачання протягом 3—3,5 років понад 400 одиниць бронетехніки, зокрема, БТР-4, шести легких транспортних літаків Ан-32, а також надання послуг ремонту авіатехніки. Серед основних виконавців контракту є Харківське конструкторське бюро машинобудування ім. Морозова (ХКБМ), Харківське конструкторське бюро двигунобудування (ХКБД), держпідприємство «Завод ім. Малишева» (Харків), ДП «Антонов» (Київ). Перша партія бронетехніки у складі 26 машин БТР-4, двох машин технічного обслуговування та ремонту, двох тренажерів для підготовки екіпажів бронетранспортерів поставлена іракському замовникові навесні цього року.
Будівництво термінала «D» на летовищі «Бориспіль» подорожчало на 16%
Кабінет Міністрів України затвердив скоректований проект будівництва терміналу «D» в державному міжнародному летовищі «Бориспіль», що передбачає зростання кошторисної вартості на 16% — до 856 мільйонів гривень. Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури, відповідну ухвалу прийняв уряд на засіданні в понеділок. Згідно з новим проектом, площа аеровокзалу збільшиться на 20% — до 107 тисяч квадратних метрів, у терміналі з’явиться VIP-зона. Окрім того, скоригований документ передбачає можливість обслуговування як міжнародних, так і внутрішніх рейсів. Автостоянку буде розраховано на 233 автомобілі. При цьому Мінінфраструктури називає колишній термін завершення будівництва об’єкту — грудень 2011 року. Перший рейс із нового терміналу планується виконати 25 березня 2012 року.