Конкурсний припортовий крок — 25 мільйонів
Найбільша в Україні нафтовидобувна компанія ВАТ «Укрнафта» не виключає своєї участі в конкурсі з продажу ВАТ «Одеський припортовий завод» (ОПЗ). Про це повідомив перший заступник голови правління компанії з фінансово-економічних питань Володимир ПУСТОВАРОВ. «В цілому галузь нафтохімії цікава. Інтерес є. Чи ми братимемо участь, побачите пізніше», — сказав він і додав, що компанія ще не брала у Фонду держмайна України конкурсну документацію. Конкурс, який відбудеться орієнтовно 29 жовтня, буде проведено з використанням відкритої пропозиції ціни за принципом аукціону. Крок збільшення ціни при проведенні торгів «з голосу» — 25 мільйонів гривень.
Як повідомляв УНІАН, документи, необхідні для участі в конкурсі з приватизації 99,52% пакета акцій ВАТ «Одеський припортовий завод» запитали ВАТ «Дніпроазот», ВАТ «Черкаський «Азот», ВАТ «Чернігівське хімволокно», а також російські «Акрон» і «Єврохім».
Італійці допоможуть Україні завалити Росію... трубами
Високопродуктивну лінію з обробки лінійних труб на потужностях «Інтерпайп» Нікопольський завод безшовних труб планує побудувати Дніпропетровська трубно-колісна компанія «Інтерпайп». У рамках інвестиційного проекту також планується створити додаткову лінію з обробки лінійних труб на базі існуючого обладнання, яка дозволить знизити виробниче навантаження на основну лінію. Як постачальник обладнання для лінії остаточної обробки труб зі стандарту APl 5L, вибрана італійська компанія MAIR RESEARCH S.p.A. Згідно з підписаним контрактом, вона поставить «Інтерпайпу» двохпозиційний гідропрес, фрезерно-відрізний станок, торцювально-фасочну лінію й автоматичний пакетувальщик. Продуктивність лінії становитиме 250 тисяч тонн на рік. Запуск лінії запланований на четвертий квартал 2008 року.
Єврокапітал... на купівлю автомобіля
Із 1 вересня фінансова компанія «Єврокапітал», яка входить до складу однієї з найбільших на українському автомобільному ринку корпорацій «АІС», почала надавати автокредити у Харкові, Донецьку, Дніпропетровську, Одесі та Львові. Як повідомила компанія у прес-релізі, це стало можливим після завершення тестування програм кредитування у київській мережі. «Мета компанії — збільшення продажу автомобілів... Розмір плати за надання кредиту становить 2% від його суми, а плата за обслуговування кредиту — 0,15% щомісяця від обсягу позичкових коштів», — цитує прес-служба комерційного директора компанії Михайла Скворчинського. Згідно з даними компанії, з моменту діяльності на початку червня «Єврокапітал» видав кредити на суму понад один мільйон доларів. За словами М. Скворчинського, компанія має намір до кінця року збільшити частоту їхньої видачі у 10 разів — із двох-трьох до 20—30 кредитів на день.
Підсумки ребрендінгу: якщо не мінус, то й не плюс
Чистий прибуток ЗАТ «Український мобільний зв'язок» (UMC, стовiдсоткова «донька» ВАТ «Мобільні Телесистеми») у другому кварталі 2007 року становив 84 мільйони доларів, що на 4% менше показника аналогічного періоду минулого року, говориться в матеріалах МТС. Виручка виросла на 10%, до 393 мільйонів доларів. Показник OIBDA виріс на 7% й становив 199 мільйонів доларів, рентабельність із OIBDA становила 50,6%. Середньомісячна виручка на одного абонента (ARPU) МТС в Україні у квітні-червні становила 6,4 долара у порівнянні з 5,7 долара в I кварталі й 8 доларів у II кварталі 2006 року. Середній щомісячний трафік на одного абонента (MOU) збільшився до 152-х хвилин у порівнянні з 135-ма хвилинами в першому кварталі. Коефіцієнт відтоку абонентів виріс до 14,1% із 7,8% у попередньому кварталі. Витрати на придбання одного абонента (SAC) зросли до 13,7 долара з 11,2 долара у першому кварталі. Проте МТС дивиться на подальші перспективи українського ринку з оптимізмом. «Ситуація на українському ринку нас якщо не радує, то, принаймні, точно не засмучує», — заявив президент МТС Леонід Меламед.
«Вся Україна» поїде на таксі
Інформаційний холдинг «059» планує за два роки відкрити шість регіональних офісів у рамках проекту «Вся Україна». Як повідомляється в прес-релізі холдингу, представництва компанії будуть відкриті в Харкові, Дніпропетровську, Донецьку, Запоріжжі, Львові та Сімферополі. Керівництво холдингу також відмічає значні успіхи першого року роботи одеського регіонального відділення, яке стало першою нестоличною філією компанії. Проект «Вся Україна» передбачає створення всеукраїнської служби таксі з метою надання клієнтам можливості здійснення трансферних перевезень у найбільших містах України. Зокрема, запуск одеської служби прийому й обробки замовлень намічено на вересень поточного року. У довгострокових планах холдингу — вихід на міжнародний ринок, зокрема до країн СНД, Східної Європи та популярних серед українців осередків туризму: Туреччини, Греції, Єгипту.
Гроші — в логістику
Київське ТОВ «ВВС-ЛТД» планує залучити 131 мільйон гривень у розвиток логістичного напряму свого бізнесу. Як повідомила вчора прес-служба компанії, ці кошти будуть залучені за рахунок двох облігаційних випусків, що плануються компанією, на загальну суму 200 мільйонів гривень. Зокрема, компанія збирається повністю переобладнати 14 регіональних складів шляхом встановлення нових стелажних конструкцій на вже існуючих площах або будівництва нових складських приміщень. Крім того, компанія не виключає можливості будівництва нових офісно-складських комплексів. Підприємство також збирається оновити програми управління процесами регіональних складів і системи оптимізації доставки товарів.