У пошуках привабливих секторів
Корпорація «Інтерпайп» проводить активні переговори щодо партнерства з фінансовою компанією у Росії. Про це повідомив голова консультативної ради при акціонерах корпорації Ігор Ярославцев. Група також починає партнерство 50/50 з добре відомим американським підприємством із створення лідируючої у СНД компанії офшорного програмування, повідомив він на організованій компанією «Ренесанс Капітал Україна» інвестиційній конференції у Києві. Ярославцев не став уточнювати імена партнерів і деталі операцій, що плануються, пославшись на конфіденційність. Він наголосив, що корпорація збирається і надалі шукати привабливі сектори для вкладень. За його словами, на цей час у сферах інтересів корпорації — сектори нерухомості, фінансів, медіа та споживчих товарів. У той же час, активи у надмірній за потужностями українській енергетиці, на думку голови консультативної ради, не такі привабливі, тому група вийшла з них і не планує брати участi в їхній майбутній приватизації.
Стрибок у бік регіонального розвитку
Найбільша в Україні мережа супермаркетів «Фуршет» цього року планує збільшити число магазинів на 70% — з 66 до 112, у тому числі — у Молдовi — з одного до п’яти. Про це повідомив голова спостережної ради ЗАТ «Фуршет» Ігор Баленко. «План на 2009 рік — 169 магазинів. Але такий стрибок планується лише 2007 року. Потім темпи приросту становитимуть 30—40%», — повідомив він. Баленко також зазначив, що чистий прибуток мережі «Фуршет» минулого року збільшився на 38% — до $481 мільйона. Крім того, голова спостережної ради зауважив, що на поточний рік як основний напрям розвитку ухвалено регіональний, аж до районних центрів із населенням 25 тисяч осіб. За його словами, станом на сьогодні компанія володіє більш ніж 60-ма майданчиками для розміщення нових магазинів. При цьому Баленко додав, що «Фуршет» вважає за краще самостійно будувати магазини, оскільки їхнє придбання є малоефективним.