Створює корпоративний інвестфонд
Київське ВАТ «Компанія з управління активами (КУА) «Кінто» має намір створити закритий недиверсифікований корпоративний інвестиційний фонд (ЗНКІФ) «Синергія-4». Як повідомив управляючий інвестиційними і пенсійними фондами КУА «Кінто» Віктор Ботте, інвестфонд обсягом не менше 100 мільйонів гривень буде сформований шляхом розміщення акцій у другій половині травня цього року.
За безпроцентним кредитом на техніку — до держави
Один із найбільших українських виробників сільгосптехніки Харківський тракторний завод оцінює необхідні інвестиції для створення нової техніки в 70—80 мільйонів гривень і планує звернутися до Міністерства промислової політики України з пропозиціями про фінансування цих проектів. Як повідомила директор з розвитку Торгового дому ВАТ «ХТЗ» Олена Смолова, завод планує наростити присутність у швидко зростаючих сегментах ринку тракторної техніки за рахунок випуску трактора зі збільшеною до 240 к.с. потужністю двигуна, а також розробити принципово нову машину потужністю 300 к.с. Як уточнив директор Торгового дому «ХТЗ» Артем Хачатарьян, йдеться про безпроцентний кредит на суму, необхідну для розробки нової техніки. О. Смолова вважає, що в рамках державної підтримки доцільно було б компенсувати аграріям не 30% вартості техніки, яку купують у ХТЗ, а 40%. При цьому А. Хачатарьян повідомив, що заборгованість держави за програмою 30-відсоткової компенсації перед ХТЗ 2006 року склала майже один мільйон гривень.
Земля гальмує розвиток мережі
Компанія «Метро Кеш енд Кері Україна» планує цього року зберегти темпи розвитку мережі на рівні минулого року. Про це повідомив голова ради директорів компанії Аксель Лухі. «2006 року ми відкрили п’ять магазинів і сподіваємося зберегти ті ж темпи розвитку й цього року», — сказав він. А. Лухі повідомив, що у березні розпочнеться будівництво нового центру оптової торгівлі «Метро», відкриття якого заплановане на червень—липень поточного року. При цьому голова ради директорів компанії не уточнив місцезнаходження центру. Водночас, як зазначив А. Лухі, розвитку мережі в Україні перешкоджають складності з розв’язанням земельних питань. «Для нас проблемою є те, що в Україні більшість земель має сільськогосподарське призначення, й перереєстрація їх на землі промпризначення є проблематичною. Це гальмує активний розвиток мережі Metro Cash&Carry в Україні», — пояснив він.
Мітить у п’ятірку лідерів
Київське ОДВ «Страхова компанія «Іллічівська», яка спеціалізується на добровільному страхуванні життя, планує цього року зібрати 6,44 мільйона гривень страхових платежів, що в 2,7 разу більше, ніж минулого. Як повідомив директор компанії Юрій Грішан, компанія ставить перед собою завдання за три роки увійти до п’ятірки найбільших компаній України зі страхування життя. При цьому він наголосив: незважаючи на те, що СК почала надавати послуги зі страхування з серпня 2005 року, вона вже увійшла до десятки компаній українського ринку за кількості договорів страхування, укладених з фізичними особами. За словами Ю. Грішана, за станом на початок року клієнтами компанії є більш ніж 5,3 тисячі осіб, із них більш ніж 2,2 тисячі мають довгострокові договори страхування життя й пенсії.
Ряди акціонерів поповнить Казахстан?
АТ «Банк ТуранАлем» (Казахстан) збирається стати акціонером ВАТ «БТА Банк». Про це повідомляє в прес-релізі «Банк ТуранАлем». «Сьогодні чинним є договір про стратегічне співробітництво з ВАТ «БТА Банк», і як наступний крок, розглядається питання про входження АТ «Банк ТуранАлем» до складу акціонерів ВАТ «БТА Банк», — ідеться в повідомленні. У прес-релізі уточнюється, що керівництво «Банк ТуранАлем» ухвалило рішення про купівлю великого пакету акцій «БТА Банк». «Дата такого кроку обмежується лише отриманням необхідних дозволів з боку контролюючих органів Казахстану й України», — зазначається в прес-релізі.
Виставили на продаж
Фонд держмайна (ФДМ) України в середу, 7 лютого, виставив на аукціон цілісний майновий комплекс (ЦМК) державного підприємства «Львівприлад». Як повідомили в прес-службі ФДМ, стартова ціна становить 16,825 мільйонa гривень. Аукціон відбудеться через 50 днів. Умови продажу, зокрема, передбачають збереження профілю виробництва, забезпечення річного прибутку, починаючи з 2008 року, в розмірі 10 мільйонів гривень, забезпечення погашення заборгованості по заробітній платі протягом 60 днів після підписання договору купівлі-продажу, внесення інвестицій у розмірі 850 тисяч гривень протягом двох років.
У перспективі — розвиток торгового порту
Державне підприємство «Херсонський морський торговий порт» (ДП «ХМТП») уклало угоду з Державним науково-дослідницьким інститутом морського транспорту «ЧорноморНДІпроект» (Одеса) на розробку генеральної схеми розвитку порту. Про це розповів керівник ДП «ХМТП» Андрій Єгоров. «Ми уклали угоду і протягом найближчих місяців «ЧорноморНДІпроект» розробить для нас генеральну схему, яка передбачає відпрацювання можливостей утілення п’яти інвестиційних проектів, пов’язаних із розвитком портового господарства на обох берегах Дніпра. Так, зараз обговорюється можливість залучення ресурсів Європейського банку реконструкції та розвитку», — повідомив він учора. Вартість розробки схеми та обсяги інвестицій начальник порту не уточнив. За його словами, ці плани підтримав міністр транспорту та зв’язку України Микола Рудьковський, який супроводжував у ході робочої поїздки до Херсона прем’єр-міністра Віктора Януковича, й відвідав порт.