Київський метрополітен знову не зміг «позичити» 125 мільйонів гривень
Комунальне підприємство «Київський метрополітен» знову не змогло залучити непоновлювану кредитну лінію на суму 125 мільйонів гривень. Про це йдеться в повідомленні підприємства, оприлюдненому на веб-порталі державних закупівель. Торги скасували, тому що на участь у конкурсі було подано менше двох заявок. У липні «Київський метрополітен» повторно не зміг залучити кредитну лінію 125 мільйонів гривень.
Міноборони заявляє про врегулювання ситуації щодо постачань БТР до Іраку
Посол Іраку в Україні Шорш Халід Саїд поінформував міністра оборони України Дмитра Саламатіна про те, що «хмари над контрактом між Іраком і Україною на постачання БТР розвіялися», повідомляє прес-служба Міноборони України. За інформацією прес-служби, про це йшлося 9 серпня під час ході зустрічі міністра оборони України з іракським послом, який констатував зняття проблемних питань щодо виконання українсько-іракського контракту. Під час зустрічі українська сторона була поінформована про те, що прем’єр-міністр Іраку Нурі аль Малікі видав відповідний урядовий документ щодо виконання іракською стороною контракту. «Під час зустрічі Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Іраку в Україні Шорш Халід Саїд висловив також стурбованість, що чергова партія БТР у кількості 62 штук, які є невід’ємною частиною контракту, чинного на сьогодні, і вже прийняті іракською стороною, знаходиться в порту Одеси, але з невідомих причин не відправляється іракській стороні», — цитує прес-служба відомства директора Департаменту міжнародної оборонної співпраці Міноборони України Віктора Смирнова, який був присутній на зустрічі. За його словами, в цілому зустріч пройшла в теплій і дружній атмосфері, і сторони дійшли згоди в усіх питаннях, що обговорювалися.
Банк «Надра» надасть кредити для купівлі облгазів
ПрАО «Газтек» (Київ) залучило в банку «Надра» кредитну лінію на 250 мільйонів гривень для купівлі акцій підприємств із газопостачання та газифікації. Про це йдеться в повідомленні компанії «Газтек» в системі розкриття інформації Національної комісії з цінних паперів і фондового ринку. Кредитна лінія надається на період з 28 серпня 2012 року по 20 вересня 2012 року. Процентна ставка за кредитом — 23% річних, при продовженні — 27% річних. Кредит надано під заставу акцій підприємств, якими володіє «Газтек», загальною вартістю 384,838 мільйона гривень. Нагадаємо, напередодні «Газтек» переміг у конкурсі з продажу 25% акцій підприємства з газопостачання і газифікації ПАО «Івано-Франківськгаз», запропонувавши за пакет 33,35 мільйона гривень. Крім того «Газтек» претендує на купівлю 22,059% «Вінницягазу», 23,42% — «Волиньгазу», 26% — «Дніпропетровськгазу», 15,86% — «Житомиргазу», 25% — «Запоріжгазу», 23,99% — «Кримгазу», 26% — «Луганськгазу», 25,79% — «Сумигазу», 26% — «Тисменицягазу» і 20,39% — «Чернівцігазу». «Газтек» також претендує на купівлю 25% акцій підприємства з газопостачання та газифікації ПАО «Миколаївгаз». На сьогодні «Газтеку» й афільованим із ним компаніям належить 12,66% «Вінницягазу», 15,17% — «Волиньгазу», 24,85% — «Дніпропетровськгазу», 34,57% — «Житомиргазу», 24,93% — «Запоріжгазу», 8,01% — «Кримгазу», 24,9% — «Тисменицягазу» і 14% — «Чернівцігазу». Власниками 96% акцій «Газтек» є чотири кіпрські компанії. Рахунки «Газтека» у національній валюті обслуговуються в банку «Надра», підконтрольному українському бізнесменові Дмитру Фірташу.
Крюківський вагонзавод має намір через рік розпочати серійне виробництво двоповерхових вагонів
Крюківський вагонобудівний завод (Кременчук, Полтавська область) планує розробити й виготовити дослідний зразок двоповерхового пасажирського вагона наприкінці 2013 року й почати його серійне виробництво 2014-го. Про це журналістам повідомив голова спостережної ради підприємства Володимир Приходько: «Наприкінці 2013 року буде дослідний вагон, і тоді ж почнуться випробування. 2014-го його вироблятимуть серійно». За його словами, новий вагон буде обладнано кондиціонером, екологічними туалетами, системою діагностики технічного стану й іншим сучасним устаткуванням. Вагон буде розраховано на 140 місць і матиме швидкість руху 160—200 км/год. Термін його служби становитиме 50 років. Раніше Приходько заявляв, що перший двоповерховий вагон може бути виготовлено до кінця нинішнього року. Перенесення терміну він пояснив завантаженістю підприємства великою кількістю замовлень.