З казенних підприємств — на комерцiйнi
Кабмін ухвалив рішення про перетворення семи казенних підприємств на державні комерційні підприємства, погодившись із пропозицією Міноборони. Перетворені «141-й бронетанковий ремонтний завод» (Житомир), «346-й бронетанковий ремонтний завод» (Миколаїв), «Перший арсенал» (Балаклавський ремонтний завод, Харківська область), Шепетівський ремонтний завод (Хмельницька область), Київський ремонтно-механічний завод, Київська військово-картографічна фабрика, «812-й ремонтний завод радіотехнічного озброєння» (Севастополь). Міністр оборони Анатолій Гриценко на засіданні уряду зазначив, що зараз ці підприємства втратили основні ознаки казенних підприємств, оскільки протягом останніх років відомство не може їх завантажити на 50% і більше державним оборонним замовленням.
Харківське метро закупить 35 вагонів
Харківський метрополітен оголосив тендер на закупівлю 35 вагонів метро. Тендер буде проведений 5 вересня 2006 року, термін поставок — січень-квітень 2007 року. Як повідомлялося, поточного року Харків уперше отримав кошти з державного бюджету на розвиток метрополітену. Загальний об’єм фінансування держбюджету будівництва метро в Харкові повинен становити 50 млн. грн. Раніше мер Харкова Михайло Добкін заявляв про наміри ініціювати передачу харківської підземки в комунальну власність міста в зв’язку з тим, що держава не виконує своїх зобов’язань щодо її фінансування.
Аеропорт збільшив пасажиропотік
Державний міжнародний аеропорт (ДМА) «Бориспіль» січня- червня 2006 року збільшив пасажиропотік на 17% порівняно з аналогічним періодом 2005 року — до 1,98 тис. пасажирів. Як повідомили агентству Інтерфакс-Україна в компанії, за звітний період аеропорт обслужив 36,67 тис. рейсів. Зростання кількості зльотів і посадок становило 17%. Об’єм обслужених в аеропорту вантажів і багажу зріс на 4% — до 13,98 тис. тонн. Зараз ДМА «Бориспіль», який розвивається як європейський хаб, обслуговує понад 50 міжнародних маршрутів, майже 20 маршрутів у країни СНД та внутрішніх маршрутів. За підсумками 2005 року, аеропорт обслужив 3,9 млн. пасажирів, що на 25,8% більше порівняно з 2004 роком.
Поновлено «внутрішню» торгівлю зерном
Група компаній «Рамбурс» (Київ) відновила торгівельну діяльність на внутрішньому зерновому ринку, яка була припинена минулого маркетингового року (МР, липень-червень). «Компанія відновила торгівлю зерном поки що в невеликих об’ємах», — сказав агентству Інтерфакс-Україна директор ЗАТ «Рамбурс-елеватор» Геннадій Клименко. З його слів, компанія збирається в поточному МГ закупити 150 тис. тонн зерна для реалізації на внутрішньому й зовнішніх ринках. Компанія «Рамбурс» листопада 2005-го заявила про рішення відмовитися від торгівлі зерновими, вважаючи цей бізнес малоприбутковим і з високими ризиками. ЗАТ «Рамбурс-елеватор» — структурний підрозділ United Grain Group, яка також об’єднує ЗАТ «Рамбурс», «Об’єднану зернову компанію», п’ять елеваторів в Україні загальною потужністю одноразового зберігання 360 тис. тон зерна.
Ліцензія на роботу в новому стандарті
ЗАТ «Український мобільний зв’язок» (UMC, 100%-ная «донька» ВАТ «Мобільні Телесистеми») отримало ліцензію на надання послуг зв’язку в стандарті CDMA 450. Нова ліцензія дозволить UМС надавати послуги зв’язку в стандарті CDMA 450 по всій території України, де компанія вже робить послуги зв’язку в стандарті GSM з 1997 року. Стандарт CDMA 450 дозволяє надавати послуги передачі даних і доступу в інтернет із пропускною спроможністю до 3,2 Мбіт/з. UМС надаватиме абонентам послуги щодо організації безпроводових віртуальних мереж передачі даних, видалений доступ у корпоративну пошту, високошвидкісний доступ в інтернет, мультимедійні сервіси (video on demand).