Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

22 вересня, 2011 - 00:00

Китайські підприємства зацікавлені в постачанні локомотивів для «Укрзалізниці»

Китайські виробники зацікавлені в постачаннях електровозів для Державної адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниці»). «Низка потужних китайських компаній-виробників електровозів представить свою продукцію, придбання якої може зацікавити «Укрзалізницю». Зустріч з генеральним директором «Укрзалізниці» Володимиром Козаком відбудеться найближчим часом на прохання китайської сторони», — повідомляється в прес-релізі «Укрзалізниці». Згідно з повідомленням, китайська сторона також готова розглянути можливість фінансування закупівель шляхом кредитування. «Китайська Народна Республіка має достатньо ресурсів для кредитування подібних операцій. Вихід на ринок України — безперечний пріоритет для Китаю. А курс на технічне переозброєння залізничної галузі та кардинальну заміну застарілого парку локомотивів, який проводить нинішнє керівництво «Укрзалізниці», гарантує тривалу й взаємовигідну співпрацю», — зазначено в прес-релізі.

Найбільший у Росії комбінат залізняку купив українське устаткування

Бердичівський машинобудівний завод (БМЗ) «Прогрес» (Житомирська обл.), що входить до складу холдингової компанії «АвтоКрАЗ», завершив відвантаження останніх вузлів сушильних комплексів для керуючої компанії «Металоінвест» (Росія), повідомила прес-служба заводу. Як повідомлялося, устаткування експлуатуватиметься на одному з флагманських підприємств УК «Металоінвест» — ВАТ «Лебединський гірничозбагачувальний комбінат», який є найбільшим у Росії з видобутку та збагачення залізняку й виробництва сировини для чорної металургії. Сировинна база комбінату — запаси залізистих кварцитів Лебединського родовища Курської магнітної аномалії. Сума контракту — понад 100 мільйонів російських рублів (близько 3,3 мільйона доларів. — ІФ). Згідно з повідомленням, наразі проводиться монтаж устаткування на майданчику замовника, пуск устаткування заплановано на кінець жовтня поточного року. Основа комплексів сушки залізорудного концентрату — сушильні барабани діаметром 3,5 метра; до обсягу постачання входять теплогенератор, двостадійна система пилогазоочищення, блоки управління та контролю технологічного процесу. Продуктивність кожного комплексу становить 120 т/год.

Визначено генерального оператора київської фан-зони УЄФА Євро-2012

Переможцем відкритого конкурсу з визначення генерального оператора з облаштування й управління офіційною фан-зоною Турніру УЄФА Євро-2012 у місті Києві стало підприємство ТОВ «Холідей Сервіс». Оголошення про проведення конкурсу та вимоги до учасників були опубліковані на офіційному сайті Київської міськдержадміністрації та сайті приймаючого міста Києва. «Віднині ця компанія-переможець, акумулюючи власні ресурси, без залучення коштів міського бюджету реалізовуватиме проект зі створення офіційної фан-зони Турніру УЄФА Євро-2012 у Києві», — повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації. У конкурсі взяли участь шість компаній: ТОВ «Холідей Сервіс», ТОВ «Старівент Компані», ТОВ «Інітія», ТОВ «Альфа-а-плюс», ТОВ «Бон Ап Арт», ТОВ «ТентПлеттак». Усі вони надали свої конкурсні пропозиції та презентації.

Будівництво сонячного парку в Криму завершено на 75%

Австрійська компанія Activ Solar оголосила про завершення будівництва третьої черги сонячного парку «Охотниково» (Сакський р-н, АРК) потужністю 20 МВт. Як зазначено в повідомленні компанії в середу, на потужностях третьої черги вироблятиметься понад 25000 МВт/год. електроенергії на рік. Установка складається з близько 90 тисяч наземних кристалічних сонячних модулів, встановлених на площі 40 гектарів. Очікується, що сонячна установка задовольнить потреби в електроенергії 5000 домашніх господарств і дозволить скоротити понад 20 тисяч тонн викидів вуглекислого газу на рік. Проект «Охотниково» має загальну потужність 80 МВт, площу понад 160 гектарів і є найбільшою сонячною фотоелектричною (PV) установкою в Центральній і Східній Європі. Проект поділено на чотири черги по 20 МВт: закінчення будівництва останньої черги очікується в найближчому майбутньому. Проект буде під’єднаний до національної мережі й працюватиме за «зеленим тарифом».

Газета: 
Рубрика: