Зростання продажу в елітному класі авто
Продаж автомобілів BMW в Україні в 2005 році зріс на 27,3% в порівнянні з 2004 роком — до 1241 авто, повідомляє прес-служба компанії «АВТ Баварія», офіційного імпортера BMW в Україні. Лідером продажу цих автомобілів стали седани бізнес-класу BMW п’ятої серії: їх придбано 490 — на 42,7% більше, аніж в 2004 році. Друге місце за обсягами продажу авто цієї марки зайняв BMW третьої серії: в лютому 2005 року компанія вивела на ринок нове покоління цієї серії, що дозволило досягнути зростання їхнього продажу й укріпити лідируюче становище у своєму класі. За даними компанії, загалом за минулий рік загальний обсяг продажу становив 1323 автомобілів марок BMW, MINI і Rolls-Royce і мотоциклів BMW — на 24,9% більше, аніж в 2004 році.
На турбінному заводі — новий керівник
Виконуючим обов’язки генерального директора ВАТ «Криворізький турбінний завод «Констар» призначено Євгена Шаповалова. До цього він обіймав посаду заступника генерального директора Торгового дому «Констар», начальника відділу планування ВАТ. Як повідомляє агентство Інтерфакс-Україна, таке рішення прийняла наглядова рада (НР) ВАТ «Констар» 10 січня. Борис Васильєв, який раніше займав посаду гендиректора, рішенням НР звільнений на підставі заяви про звільнення за власним бажанням. Є. Шаповалов виконуватиме обов’язки гендиректора ВАТ «Констар» до найближчих зборів акціонерів.
Кредит розраховано на регіональну мережу
Міжнародна фінансова корпорація (IFC) може надати мережі магазинів будівельних матеріалів ЗАТ «Нова лінія» (Київ) кредит у розмірі $10 млн. для розвитку мережі в регіонах. Як повідомила IFC, рада директорів планує розглянути це питання 14 лютого 2006 року. У рамках проекту загальною вартістю $37,4 млн. «Нова лінія» збирається побудувати ще чотири магазини будівельних матеріалів формату «Зроби сам» і переобладнати під нього п’ятий орендований у найбільших містах України. Середня продажна площа кожного магазину становитиме 8 тис. кв. м, а реалізація проекту триватиме від 2 до 2,5 років. Передбачається, що кількість працівників мережі після його завершення зросте від 700 до 1900. Раніше компанія заявляла про плани відкрити в середині 2006 року магазин в Одесі, ближче до осені — у Львові та Дніпропетровську, а в 2007 році — в Харкові та Києві.
«Стрілочники» збільшили реалізацію продукції на 34%
Дніпропетровський стрілочний завод (ДСЗ) у 2005 році збільшив обсяги реалізації продукції на 33,8% в порівнянні з 2004 роком — до 197,82 млн. грн. Про це повідомило агентству Інтерфакс-Україна джерело в уряді. За його даними, обсяг виробництва ВАТ за минулий рік перевищить показник 2004 року на 4%, становлячи 187,09 млн. грн. При цьому підприємство не має залишків нереалізованої продукції на складі. Фінансовий результат підприємства за 2005 рік становив 11,2 млн. грн., рентабельність — 6,6%. Середня заробітна плата на ДСЗ на кінець 2005 року становила 1200 грн. (на 38,2% більше, аніж у 2004 році), чисельність працівників скоротилася на 1% — до 1400 чоловік. Дніпропетровський стрілочний завод — монопольний в Україні виробник стрілочних переказів для магістральних залізничних шляхів і під’їзних шляхів промислових підприємств.
«Своя» компанія з управління активами
ЗАТ «Систем Кепітал Менеджмент» (СКМ) створить компанію «МетІнвест» із управління своїми активами в гірничо-металургійному комплексі групи. Таке рішення прийняли загальні збори акціонерів ЗАТ «СКМ». Компанія, що знову створюється буде зареєстрована під назвою ТОВ «МетІнвест», при цьому 80% в її статутному фонді належатиме ЗАТ «СКМ», іще 20% — компанії MetInvest BV (Голландія). «СКМ», найбільша керуюча компанія України, володіє й керує активами в металургійній, машинобудівній, енергетичній, вугільній, телекомунікаційній, банківській, страховій, медіа- й інших галузях і сферах економіки. Зокрема, компанія є акціонером меткомбінату «Азовсталь», Єнакієвського метзаводу, Харцизького трубного заводу, Авдієвського коксохімічного заводу, коксохімічного заводу «Маркохім», Центрального та Північного ГЗК. Донецькому бізнесмену Рінату Ахметову належить 90% акцій «СКМ».
Майже п’ятикратне збільшення
Статутний фонд ВАТ «Лисичанська сода» (Луганська обл.) може бути збільшений на 2,03 млн. грн. чи майже в 4,8 рази — до 2,566 млн. грн. Це необхідно для поповнення обігових коштів, а також для подальшого технічного розвитку підприємства. Дане питання винесене на чергові збори акціонерів компанії 30 січня 2006 року. Крім того, акціонери розглянуть питання про зміну реєстратора та вибори глави наглядової ради компанії, а також підведуть підсумки роботи ВАТ у 2005 році. ВАТ «Лисичанська сода» виготовляє соду кальциновану (85,7%) й бікарбонат натрію (3,8%), які використовуються в хімічній, легкій, паперовій та електронній промисловості. Підприємство має потужності для виробництва миючих засобів.