За словами заступника генерального директора заводу з питань
маркетингу Миколи Осипенка, «Таврія» зберегла свою форму, але змінила зміст:
«За якістю це абсолютно інший автомобіль. Люди починають розуміти, що куплений
за $3 тисячі європейський автомобіль десятирічної давності невдовзі зруйнує
і без того слабкий родинний бюджет. Краще купувати вітчизняний. І запчастини
дешевші, і, головне, керівництво компанії змінило ставлення як до якості,
так і до сервісного обслуговування».
Для збільшення обсягу продажу, крім уже працюючої системи
розстрочки на три роки, з 1 жовтня запроваджується повторний продаж: здаєш
старий автомобіль — його зараховують як перший внесок за нову машину —
25% вартості. Наступного року «АвтоЗАЗ-ДЕУ» планує довести продаж автомобілів
до 350 одиниць на добу. Стосовно зниження ціни «Таврії», то М.Осипенко
порадив не поспішати: «Таврія» поки що збиткова, тож ідеться лише про зниження
її собівартості на $1,5 тис.
№182 24.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»