Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

На травневі — до «Бузького Гарду»

Офіс розвитку Миколаївщини спільно з «Агенцією розвитку Миколаєва» представили світові унікальні туристичні об’єкти краю
8 квітня, 2016 - 13:02
ФОТО НАДАНО АВТОРОМ

Нещодавно в Києві стартувала Міжнародна туристична виставка UITT 2016 «Україна — подорожі й туризм». У ній взяла участь і делегація від Миколаївської області під керівництвом заступника голови облдержадміністрації Оксани Янішевської.

«З ініціативи облдержадміністрації наша область вперше взяла участь у такій масштабній виставці у складі Національного стенду. Для нас — це вдала нагода представити туристичний продукт Миколаївщини на міжнародному рівні, прорекламувати туристичний потенціал області перед туристами, інвесторами. Всі три дні тривало представлення національних та регіональних ландшафтних парків, заповідників, морського узбережжя, розважальної інфраструктури, місць відпочинку, промислового потенціалу й багато іншого», — розповіла Оксана Янішевська.

Цього року, на відміну від минулих років, потенціал області було представлено у складі Національного стенду України, а не окремих туристичних об’єктів та місць відпочинку.

Національний природний парк «Бузький Гард», історико-археологічний музей просто неба, а також Ольвія, Кінбурнська коса, Актовський каньйон, Причорноморське узбережжя — ці та інші унікальні туристичні об’єкти представила Миколаївщина на ХХІІ Міжнародній виставці. Підготовка до виставки проходила за позабюджетні кошти, за допомогою і з консультаціями Офісу розвитку Миколаївщини та «Агенції розвитку Миколаєва».

Після цієї події заступник голови облдержадміністрації Оксана Янішевська розмовляла з народним депутатом України Анною Романовою, начальником управління туризму і курортів Мінекономрозвитку України Іваном Ліптугою, директором департаменту заповідної справи Міністерства екології та природних ресурсів України Ігорем Іваненком. Обговорили проблему заповідних зон України та Миколаївщини. Зокрема, законодавчі ініціативи в галузі внутрішнього туризму, налагодженні мережі національних туроператорів.

Іван Ліптуга наголосив, що наразі Міністерство працює над національною мережею туристичних брендів України. Голова робочої групи з розробки бренду Миколаївщини Олександр Максименко представив бренд області, на що начальник управління туризму і курортів Мінекономрозвитку відзначив, що образ, лінійне зображення та концепція його подання досить вдало пропрацьовані.

Оксана Янішевська розповіла, що тільки за перший день виставки стенд Миколаївщини переглянули кількасот відвідувачів як з України — особливо із західних та північних областей, так із інших країн — Пакистану, Туреччини, Грузії тощо. Переважно цікавилися подробицями активного відпочинку, зеленого туризму та особливостями літнього морського відпочинку.

У виставці взяли участь 28 країн-учасників, 248 компаній, також вперше цього року було представлено Національний павільйон України — з регіонами й відомствами, залученими у сферу туризму.

Любов КІЦУЛ
Газета: 
Рубрика: