Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Оновлений сервіс

допоможе французам прорватися на страховий ринок
18 грудня, 2007 - 00:00

Бурхливий розвиток і висока прибутковість цього ринку активно приваблює нових учасників, і не лише вітчизняних. Коло чергових новоспечених іноземних гравців поповнила французька група АХА. Зондувати прибутковий ґрунт французи розпочали з початку року. Проте до рішучих дій перейшли тільки після отримання у жовтні дозволу від Антимонопольного комітету України на придбання двох українських гравців: стархової компанії ВЕСКО та «Українського Страхового Альянсу». Крапку у завершенні їх купівельних угод поставили в середины листопада, коли нові власники отримали контрольні пакети у розмірі 50%+1 акція.

Аналіз французької стратегії в українському напрямку свідчить про наявність великої фінансової ставки. Підтверджується вона наміченим планом дій: за підсумками 2008 року охопити не менше 10% ринку, а після трьох років роботи взагалі увійти до першої трійки найбільших страхових гравців країни. До кінця року ж українські «придбання» повинні забезпечити 400 млн. грн. страхових премій, що в сумі дорівнює 7% вітчизняного класичного ринку страхування. Амбіційності французів можна тільки позаздрити. Враховуючи ж присутність на страховому ринку елементу демпігування, виникає питання: чи не досягатиметься вона часом за рахунок нього?

«Ми не збираємося використовувати таку політику, бо конкурентна ціна формується за рахунок зменшення інвестиційних і адміністративних витрат при використанні ефективних каналів продаж»,— відмічає член правління відповідальний за продажі через Укрсиббанк та бізнестрансформацію Андрій Перетяжко. Зі свого боку, такий механізм вбачає у використанні банківських відділень Укрсиббанка для популяризації нового продукту з автострахування. «До цього продукту ми запропонували безкоштовний бонус, якиий включає не тільки інформаційну підтримку, виклик екстренних служб, але й технічну допомогу: евакуацію у результаті ДТП чи технічних несправностей»,— говорить він. В перспективі саме використання додаткових сервісів на фоні класичних видів страхування, які складають продуктовий арсенал більшості страховиків, стануть головною фішкою у боротьбі за українського споживача.

Забезпечити виконання фінансових планів допоможе і створення у результаті співпраці обох українських страхових компаній доволі потужної маркетингової сітки. «Чим ширша сітка дистрибуції, чим більше пропозиції, тим більше успіху в досягненні ринкової частки. Тому тисяча відділень Укрсиббанка, більше ста точок продаж сьогодні компанії ВЕСКА і, які значно розширяться наступного року, дадуть можливість нам дійти до більшої кількості страхових покупців», — говорить члена правління відповідальний за розвиток каналів продаж Вячеслав Гавриленко. На всеукраїнському страховому дуету французи наступного року пообіцяли 20 млн. євро. Особливий акцент у розвитку страхового бізнесу пропонують робити на нон-лайфі та страхуванні ризиків.

За словами CEO AXA в Україні Філіппа Вотле сьогодні обидві придбані компанії працюватимуть під французьким брендом. Хоча варіант їхнього злиття у майбутньому він не виключає.

Наталія БІЛОУСОВА, «День»
Газета: 
Рубрика: