Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Повні нулі» перетворяться в реальніші цифри?

Рекламу мобільних операторів контролюватимуть жорсткіше
17 лютого, 2010 - 00:00

Національна комісія з питань регулювання зв’язку (НКРЗ) України та Антимонопольний комітет України створили спільну робочу групу, яка займатиметься питаннями оманливої реклами в сфері телекомунікацій. Про це сторони домовилися 9 лютого під час підписання Угоди про взаємодію між НКРЗ та АМКУ.

Як поінформував в.о. голови АМКУ Олександр Мельниченко, першим питанням, яким займеться робоча група, буде оманлива реклама послуг мобільних операторів. «Ми будемо жорстко контролювати рекламу мобільних операторів, щодо чого Антимонопольний комітет уже прийняв низку рішень. Комітет за чистоту реклами, аби вона відповідала реаліям послуг, щоб споживачі були чітко й повноцінно обізнані про те, що дійсно стоїть за рекламною інформацією мобільних операторів. Оманлива реклама має зникнути, і у нас є достатній інструментарій для вирішення цього питання, зміни реклами, — цитується Олександр Мельниченко в прес-релізі НКРЗ. — Мобільні оператори отримали достатньо часу для формування нових поглядів на власну рекламу, й результати зміни підходів до рекламування послуг мають відчути їхні споживачі».

Абсолютно згоден із Антимонопольним комітетом і голова НКРЗ Сергій Колобов. «Оманливу рекламу в сфері мобільного зв’язку необхідно усунути. Ми маємо виробити спільні пропозиції й продемонструвати ринку незмінність позиції та принципів політики в цьому напрямку», — наголосив він.

12 лютого відбулося засідання Робочої групи НКРЗ за участі операторів телекомунікацій, представників АМКУ та Держспоживстандарту, на якому було розглянуто питання щодо дотримання операторами телекомунікацій законодавства при встановленні тарифів на послуги мобільного зв’язку та при застосуванні тарифних одиниць часу під час тарифікації послуг. Під час обговорення питання, як повідомляє прес-служба НКРЗ, оператори телекомунікацій підтвердили, що у дійсності «нульових тарифів», а саме, умов, які дозволяють споживачам безоплатно користуватися телекомунікаційними послугами, не існує. «Нуль» використовується лише як маркетинговий засіб для зацікавлення та привертання уваги споживача.

Тетяна МАМАЛИГА, спеціально для «Дня»
Газета: 
Рубрика: