Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Примусовий сервіс

19 червня, 2004 - 00:00

Під час брифінгу директора полтавської філії «Укртелекому» Миколи Безими гостро дискутувалося питання підключення до новоствореної вітчизняної АТС «С 32». Нещодавно цю станціюпочали підключати до телефонної мережі у Полтаві, що викликало в абонентів негативну реакцію. Особливо у тих, хто вже мав телефон, але його номер замінили. Ситуацію не врятувала й та обставина, що у разі заміни номера «Укртелеком» безплатно роздавав абонентам новісінькі телефонні апарати (це, власне, не було доброчинною акцією, оскільки нова АТС передбачала експлуатацію апаратів лише вітчизняного виробництва). Скарги в основному торкалися недоліків «С-32». Перш за все це — несумісність стандартного телеобладнання (факсів, модемів тощо) з роботою станції. Обмеженим є користування інтернетом. Неможливим стає й підключення до охоронної системи: квартири тих, хто раніше уклав угоди з охоронними фірмами, залишалися без захисту.

До цього слід додати цілком очевидні елементи дискримінації споживача. Якщо ви маєте старий телефонний апарат, то, змінюючи в примусовому порядку номер, одержуєте новий апарат виробництва дніпропетровського заводу (або телефонний адаптер для підключення іншого обладнання). В разі ж підключення до мережі вперше, абонент змушений купувати тільки вітчизняну «трубку» (до імпортної потрібно придбати дорогий адаптер). Навряд чи у такий спосіб розумно захищати вітчизняного виробника від конкурентів і за старою звичкою диктувати споживачам свої умови.

Віталій ЦЕБРІЙ, Полтава
Газета: 
Рубрика: