Кабміну Юрія Єханурова більшість політологів відводять долю технічного уряду. Але, на думку директора Українського відділення Міжнародного інституту гуманітарних та політичних досліджень Володимира Маленковича, навіть у такій диспозиції новий уряд отримує певні переваги. Йому не треба будувати довгострокових планів — абсолютно очевидно, що в такому складі він після виборів не працюватиме. Хто б не переміг на виборах, упевнений Маленкович, коаліційний уряд буде зовсім іншим. Тому уряд Єханурова повинен передусім будувати конкретні плани щодо стабілізації економічної ситуації у країні. Такого висновку дійшли й інші учасники круглого столу «Уряд Єханурова: нова надія чи криза forever?», який відбувся у столиці. Але головна перевага уряду Єханурова, за Маленковичем, у тому, що йому не треба займатися популізмом — принаймні, в перші два-три місяці роботи. На відміну від «постреволюційного» уряду Тимошенко, йому немає необхідності звітувати перед Майданом, і він може спокійніше працювати. Але триватиме це недовго. Як вважає Маленкович, недолік цього уряду в тому, що він все-таки партійний, і йому доведеться працювати на вибори, а в останні місяці перед ними доведеться навіть зайнятися «роздачею хлібів», тобто соціальними виплатами, що підриває ідею економічного зростання.
Слабкість центральної влади, про яку так багато говориться, полягає в слабкості Президента — вважає експерт Інституту глобальних стратегій Юрій Романенко. За його словами, створюючи новий уряд, Віктор Ющенко не спробував побудувати політику кардинальних реформ, а вирішив погратися в систему стримувань і противаг, яку застосовував Леонід Кучма. Провідний експерт Українського центру економічних та політичних досліджень Разумкова Олександр Литвиненко вважає, що новий уряд навряд чи може розраховувати на дієву підтримку Президента.
На думку президента Центру соціальних досліджень «Софія» Андрія Єрмолаєва, уряду Єханурова доведеться долати «кризові виклики», пов’язані з діяльністю попередників, а з іншого боку — формувати стратегію економічного розвитку. Але як це зробити, якщо ми й досі не знаємо позиції Президента щодо економічної політики?
Взагалі «двотижнева інтрига» з формуванням урядової команди та отриманий результат експерти оцінюють однозначно негативно. «Створювалося враження, що до останнього моменту ні Ющенко, ні Єхануров не знали остаточно, що вони формуватимуть. Щодня рішення щодо кандидатур приймалися спонтанно», — говорить Єрмолаєв. Експерту незрозумілі деякі призначення в складі уряду: за його словами, половина людей позбавлена професіоналізму в тих сферах, куди вони прийшли, «є дуже проблемні призначення, і ясно, що це — запрограмований конфлікт». Незважаючи на антикризову спрямованість команди Єханурова, в ній, на думку директора Центру стратегічного планування Володимира Корнілова, працює лише один антикризовий менеджер — Арсен Яценюк.
Труднощі при комплектуванні складу нового уряду відзначає й Маленкович. Зокрема, він вважає, що на посаду міністра транспорту та зв’язку потрібно було призначити людину з більшим, ніж у Віктора Бондаря, досвідом: «У нього повинен бути організаційний досвід, щоб наводити порядок. А так, боюся, що хтось гратиме з-за куліс». На думку політолога, налагодженню відносин з Росією може істотно завадити присутність в уряді Тарасюка (міністр закордонних справ) людини, однозначно орієнтованої на захід. З іншого боку, робить припущення Маленкович, «є Єхануров, з яким Росія могла б порозумітися. Але якщо він технічний прем’єр, то чи стане вона його розглядати як головного гравця в українській політиці?».