Завдяки їм на кожного українця припадає більше кілограма солодощів.
Цукерки, вафлі та шоколадні батончики торік принесли компанії «Нестле Україна» 17,8 мільйона гривень чистого прибутку. Такі цифри озвучив на вчорашній прес-конференції директор цього підприємства з корпоративних зв’язків та комунікації Геннадій Радченко. Це був своєрідний звіт перед громадськістю після загальних зборів акціонерів ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч», що відбулися 6 липня цього року («Нестле Україна» володіє 96,96% акцій цього підприємства).
«Світоч» — одна з найстаріших кондитерських фабрик в Україні. Цього року вона відсвяткує 125 річчя. А бренд «Світоч» існує вже понад 40 років. Ще за часів Радянського Союзу цукерки «Світоч» були такими ж бажаними, як і київський торт.
— Торік «Нестле» інвестувала у виробництво 22,1 мільйона гривень, — зазначив Радченко, — що дозволило «Світочу» опанувати випуск 60 видів нової або оновленої продукції. Зокрема, серед нових продуктів, що з’явилися на «шоколадному» ринку торік — плитки «Світоч» з наповнювачами капучіно, тофі карамель, тірамісу, новий чорний шоколад «Світоч» та 5 видів Nestle Gold Chocolate. Обсяг виробництва становив торік 60 тисяч тонн — це більше одного кілограма на кожного громадянина нашої країни. А реалізація продукції досягла 453,4 мільйона гривень. «Світоч» — соціально відповідальний бізнес. Протягом 2006 року середня зарплата на підприємстві зросла на 50% і становить 1350 гривень.